VI. Resuscitate

1.4K 139 70
                                    

Multimedia: Rienna
Eminem ft. Rihanna- Love the way you lie

"She resuscitates me."

"Ne dedin sen?" Dedim sinirle. Thor gelip kolumu tuttu.

"Sen kimsin?" Dedi Loki. Tek kaşını kaldırmış kıza bakıyordu.

"Ben senin eşinim." Dedi gülerek.

"Ben onun eşiyim." Dedim ve elimi kaldırıp yüzüğümü gösterdim.

Loki'nin gözleri yüzüğüme takılmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Loki'nin gözleri yüzüğüme takılmıştı. Bana doğru bir kaç adım attı eve elimi tutup yüzüğe baktı.

Bir anda gözleri kalbime gitti. Sonra gözlerime baktı. Elimi çekip geri bir adım attım. Bana dokunduğunda ruh taşını hissetmişti.

Ben geri geri giderken üzerime geliyordu. Tam gözlerimi Thor'a çevirdiğimde Loki kolumdan tuttu ve bizi ışınladı.

Bir odada buldum kendimi.

"Taşı nasıl vücudunda barındırabiliyorsun?" Dedi.

"Ne taşı?" Dedim ama korkmuştum. Şuan Loki bana karşı hiçbir şey hissetmiyordu ve bu taşı kalbimden söküp almak isteyebilir demekti.

"Ruh taşının sende olduğunu anlamadım mı sandın." Dedi gülerek. Bir adım geri attığımda sırtım duvara yaslandı.

"Uzak dur benden." Dedim ellerimi önüme siper ederken.

"Bu kadar güce rağmen korkaksın. Neden?" Dedi. O da bir adım attı ve yaklaştı.

"Çünkü seni incitemem." Dedim gözlerinin içine bakarken.

"Bu biraz acıtabilir." Dedi ve elini alnıma koydu.

Bir anda yaşadığımız her şey gözümün önünden geçti. Elini çektiğinde duvara sürterek yere düştüm. Loki bana bir bakış atıp odadan çıktı. Bende kendimi daha fazla tutamayıp bıraktım.

*

Çok uzaktan geliyormuş gibi sesler duyuyordum. Biri bana sesleniyordu. Bir anda sırtım sert bir yere çarpınca gözlerimi yarım açtım.

Thor omuzlarımdan tutmuş ve beni duvara vurmuştu. Değişik bir uyandırma tekniğiydi.

"Rienna uyan artık. O gelmeden gitmemiz gerek." Dediğinde Thor tam olarak gözümü açtım.

"Kim gelmeden kardeşim?" Dedi Loki. Kapıya yaslanmış bir şekilde bize bakıyordu. Thor gözlerini devirdi ve ayağa kalkıp karşısına geçti.

Sinirle ayağa kalktım ve yanlarına gittim.

"Kim o kadın?" Dedim. Thor bana dönüp gözlerini kapattı ve nefes verdi.

"Rienna o gereksiz biri. Sadece Loki'yi geri döndürmeye çalışırken anlaşma yaptığımız biri." Dedi Thor.

Lost Souls/Loki fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin