Multimedia: Wanda (gifin kalitesi der susarım)
Cheat Codes ft. Little Mix- Only You
"I'm broken here tonight and darling no one else can fix me only you, only you..."Dağılmıştık.
Wanda hâlâ şokta bir köşede duruyordu. Ben ise elimi ağzıma kapamış gözlerimden damlaların düşmesine izin veriyordum. Clint sürekli yanlış görüp görmediğimizi soruyordu. Tony ise dirseğini masaya yaslamış ve kafasını da eline yaslamıştı.
"Bu nasıl mümkün olabilir?" dedi gözleri bize dönerken.
"Bucky'de ölmüştü." dediğinde Natasha, Steve'in gözü buğulandı.
"Pietro'yuda mı canlandırdılar diyorsun?" dedi Bruce.
"Sadece olabilir diyorum."
"Bizi hatırlamadı." dedim Pietro'yu gördüğümüzden beri ilk defa konuşarak.
"Bucky'de hiçbir şey hatırlamıyordu." dedi Natasha. "Steve hariç."
"Hydra neden Pietro'ya ihtiyaç duysun ki?" dedi Thor.
Şuan fark edebilmiştim. Loki odada değildi.
"Deneylerden sağ çıkan sadece Wanda ve Pietro vardı. Nedenini bulursa diğer insanlarında deneylerinden sağlam çıkmalarını sağlayabilir." dedi Tony.
Onlar konuşurken odadan çıktım ve odama gittim. Loki'yi burda bulacağımı biliyordum. Daha ağzımı açmadan o konuştu.
"Pietro kim?"
"Wanda'nın ikiz kardeşi. Üç sene önce ölmüştü." dedim.
"Sen neden bu kadar etkilendin?" dedi gözlerini kısıp. Zihnime girmeye çalışıyordu.
"Buraya geldiklerinden beri hep beraberdik. Kardeşim gibiydi ve.." gözlerimden yaşlar akarken devam ettim. ".. benim yüzümden öldü. O kurşunlar bana sıkılmıştı ama önüme atladı."
Ben hıçkırıklarım duyulmasın diye ağzımı kapatırken "Çünkü sana aşıktı." dedi.
"Zihnimi kurcalamana gerek yok. Zaten ne sorarsan cevap vereceğim." dedim gözyaşlarımı silerken.
"Sevgili miydiniz?" dedi. Şuan 'Gerçekten bunu düşünecek zaman mı?' diye bağırmak istiyordum ama yinede sakin cevap verdim.
"Hayır. Hiçbir zaman onu öyle görmedim. Zaten kimseyi kendime yaklaştırmak gibi bir niyetim yoktu."
"Onu bulmak istiyorsun." dedi.
"Onu Hydra'nın eline bırakamam. "
Daha Loki bir şey söyleyemeden kapı çaldı.
"Rienna yalnız konuşabilir miyiz?" dedi Wanda zar zor çıkan sesiyle.
Loki odadan çıktı ve Wanda odaya girip kapıyı kapattı.
"Tony Pietro'yu bulamıyor. Sen bulabilirsin." dedi.
"Bulunca ne olacak?" dedim.
"Kimseye bir şey söylemek istemiyorum. Tek gideceğim. İstersen sende gelebilirsin." dediğinde kafamı aşağı yukarı salladım.
Gözlerimi kapattım ve Pietro'nun ruhunu hissetmeye çalıştım.
"Bulunca odama gel." dedi Wanda ve çıktı.
Wanda çıktığı gibi Loki girdi içeri.
"Nereye gidiyorsunuz?" dediğinde kaşlarımı kaldırdım.
"Kapı dinlememen gerektiğini kimse öğretmedi mi sana?" dedim gülerek.
"Gelme mi ister misin?" dediğinde kafamı iki yana salladım. Ellerimi yanaklarına koydum ve yanağından öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Souls/Loki fanfic
Fanfiction"She saw beauty in his darkness." "He saw darkness in her beauty." Cold Hearts'ın ikinci kitabıdır. Tüm hakları saklıdır.