Asså förlåt för sjukt dåligt kapitel och dålig uppdatering. Detta kapitlet skulle ha kommit upp igår kväll efter att Sverige hade vunnit men min mamma åkte in på sjukhuset och är där fortfarande så jag mådde inte så bra igår och kände inte för att skriva något. Idag testade jag att skriva och de blev bara skit så aaa förlåt.
---------------
Brookes perspektiv
"Kaylie!!" Skrek jag och hon gick ut från min toa och jag gick in och spydde "Brooke detta är inte bra du spyr upp dina tabletter" sa hon och höll upp mitt hår "Jag vet" mumlade jag och torkade mig runt munnen "Jag ska prata med Nathan" sa jag och hon nickade. Det hade nu gått 2 veckor sen filmkvällen med tjejerna och jag hade spytt hela tiden. Nathan har velat kalla på en doktor men jag har sagt att det inte behövs, men de gör de. Jag har svimmat flera gånger på grund av att mina tabletter inte åker in i min kropp. Ja måste nog träffa en doktor snabbt så jag inte råkar skada någon.
Jag går tröttsamt ner för den långa trappan. Jag har börjat bli tröttare men de är antagligen för att jag inte får i mig mina tabletter. Jag når slutet av trappan och börjar röra mig in mot köket. Hela min värld stannar när jag ser de jag ser "Ditt fucking kräk" ryter jag åt Nathan som står mot vägen och strular med en blond tjej som jag inte har sett här förut. Han släpte snabbt tjejen "Brooke jag kan förklara" sa han och tjejen suckade högt. Han gav henne en snabb blick och hon himlade med ögonen "Tack men jag har hört tillräckligt med bullshit för att lyssna på mer" sa jag och vände på klacken för att inte brista ut i gråt men han tog tag i min hand. Jag vände mig om och gav hnm en ordentlig örfil så hans huvud åkte bak innan jag snabbt sprang upp till mitt rum och låste.
Kaylie satt på min säng och kollade på film men de sket jag i. Jag sjönk sakta ner mot dörren "Åhhh gumman" sa Kaylie och satte sig vid mig. Hon kramade om mig och jag gjorde det samma. Höga snyftningar hördes från mig men när jag hade samlat mig drog jag ifrån "Snälla vi rymmer" bad jag "Är du säker?" Fråga hon och jag nickade "Vi drar nu" sa jag och hon kollade konstigt på mig "Vi tar med oss Kit och Clary till 'doktorn' som jag ska träffa inne i stan sen dumpar vi dom och tar en taxi till ett hus i närheten som mina föräldrar äger" sa jag och hon nickade "Men du måste träffa doktorn Brooke" sa hon "visst men dom får vänta utanför" sa jag och hon nicka.
***
"Visst vill ni dra nu?" Fråga Kit efter att jag hade berätta för henne att jag måste träffa en doktor för att jag spyr upp mina tabletter "Aaa" sa jag och kasta en snabb blick på Kaylie. Sedan sprang vi upp och bytte om. Jag tog på mig ett par slitna jeans och en vit magtröja med linjer över bröstet (Fattar ni så där sicksack😂) Kaylie tog ett par svart byxor med en grå T-shirt som var knuten så den blev kortare. Vi tog de simplaste vi hade för att de skulle gå fort "Kit vi är klara!" Skrek jag när jag sprang ner för trappan. Men Kit var inte den första jag stötte på utan de var Nathan "Och vart tror ni att ni ska?" Fråga han "Skit i de du" sa jag utan att möta hans blick "Vi ska till doktorn" svara Kit som hade kommit ner med Clary "Va ska ni göra där?" Fråga han henne "Vi ska träffa en doktor för att skriva ut en ny medicin till Brooke" svar hon kort och han nickade till svars.
Vi hade kommit fram till sjukhuset och jag klev av de gjorde tjejerna med "Ni behöver inte följa med jag klarar mig med Kaylie" sa jag och gav dom ett leende som kollade länge på mig "Är du säker?" Frågade Clary "Jaja men kan ni göra mig en tjänst?" Fråga jag dom och dom nickade "Kan inte ni köpa MC som vi sen kan äta vid den där klippan vi var vid innan de var så kul" sa jag och dom sprack upp i ett leende "Visst då ses vi sen" sa dom och gav oss varsin kram innan dom stack till MC.
Jag fick snabbt träffa en doktor som tog prover osv. Hon sa att det bara skulle ta 5 min innan hon fick ett svar så vi vänta. Rummet var inte så stor. Det fans en säng, ett skrivbord någon maskin jag inte vet vad man gör med sedan fans de en sån där sak man hänger jackor på. De va typ alt i rummet sen fans de en dörr till rummet där man gör något med proven osv. När ca 5 minuter hade gott kom hon ut ut de lilla rummet "Jag får gratulerar du är gravid" sa hon med ett leende. Jag såg på henne med stora ögon "Va??" sa jag "Ja ibland är det så att oavsett om man tar tabletterna eller inte så kan man blir gravid och den turen fick du" sa hon. Jag vet inte vad jag ska säga, Kaylie satte sin hand på min axel och jag kollade på henne, hon gav mig ett svagt leende och jag log tillbaka "Du kan fortfarande ta dina tabletter fast ta dom efter att du spytt i stället" Sa doktorn med ett leende "Ehh okej" sa jag tveksamt "Ha en fortsatt bra dag" sa hon innan vi lämnade rummet. Jag vet inte vad ja ska göra nu. Jag är gravid med Nathans barn... "Brooke är allt okej?" Frågade Kaylie "Jag ska bli mamma" sa jag lågt "Jag ska bli fkn mamma" sa jag nu högre och kramade om henne "Grattis gumma, ska vi fortfarande dra eller vill du tillbaka?" Frågade hon "Nej nej aldrig han ska inte få vara delaktig i detta" sa jag bestämt. Trots att det var ett barn av Nathan så var jag super lycklig att jag skulle bli mamma.
Jag och Kaylie rörde oss igenom de vita sjukhuset till bakdörren så vi skulle kunna komma ut på andra sidan sjukhuset. Vi tog oss till en dörr "Tror du, du kan få upp den??" Frågade jag Kaylie "Ge mig en sekund...........Klart" sa hon och fick upp dörren. Vi kom ut och framför oss var det en vägg sen kunde man antingen gå vänster eller höger "Höger eller vänster?" Frågade Kaylie "Höger" sa jag och vi börja springa dit "Taxi" sa jag och sträckte ut handen. En taxi stanna och vi klev på.
"Kaylie har du pengar på dig??" viskade jag till henne. När vi hade satt oss i taxin. Hon skakade på huvudet och jag suckade högt "Ursäkta skarfören kan du istället köra oss till *******" frågade jag hnm "Ja visst" svarade han. Kaylie slog till mig på armen "Vad?" mima jag "Vi kan inte dit de är första stället dom kommer leta på" sa hon som om jag var korkad. Jag himlade med ögonen"Ja vet men där finns de pengar och våra motorcyklar" sa jag och hon fattade "Då får det gå fort" sa hon och jag nickade.
-------------------
Hon är gravid!!!! Några av er ksk kommer bli besvikna men jag lovar er detta barnet kommer ha en stor betydelse i deras liv.
-En tjej
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The Gangleaders Babygirl
Подростковая литература"Vi ska äntligen flytta ifrån Sverige!" skrek jag och Kaylie högt Mitt namn är Brooke Almin, jag är 17 år och ska äntligen få lämna Sverige Brooke och Kaylie har varigt vänner nästan hela deras liv. När Brooke var 13 år dog båda hennes föräldrar så...