Någon månad senare
Bröllop dagen
Brookes perspektiv
Idag skulle jag gifta mig, gifta mig med mannen i mina drömmar om ni ändå hade varit här mamma och pappa. Sätt mig i denna klänningen ni hade nog inte slutat gråta. Ni ska veta att jag älskar er och jag hoppas ni ser mig idag
Er lilla flicka Brooke
Skrev jag och satte den vid deras minnesplats. Tårarna slutade äntligen rinna och jag reste mig upp, idag var det min dag.
"Brooke snabbt klänning ska på" ropade Kaylie efter att jag hade fått mitt smink och hår fixat "Kommer" ropade jag tillbaka och reste mig upp.
Bröllopet
Brooke
KaylieClary
Kit
Bröllopet har varit magiskt nu satt vi och dansade "Jag älskar dig" sa han och kysste mig "O jag di..." han jag säga innan musiken stängdes av och ett skott avfyrades "Hej Cözz har du glömt att bjuda mig eller" hörde jag en kille säga. Han stod uppe på läktaren som fanns runt om salen "Noah gå!!!" Sa Nathan bestämt och ställde sig framför mig "Va är det din kusin?" Frågade jag och ställde mig bredvid honom "Aww de gjorde ont Cözz eller vänta lite har Nathan inte berättar, då kan jag berätta jag är Noah Almin din kära kusin. Han där mördade pappa, men du ska inte behöva sörja hans döda för min pappa döda ju dina föräldrar Brooke. Och nu är det din tur att dö!!" Ropade han och riktade en pistol mot mig. Jag tog upp händerna i luften och tårarna rann "Noah om du gör henne illa kommer jag döda dig!!" Skrek Nathan och skulle precis ställa sig framför mig innan han blev tagen av två män "Släpp mig!!" Skrek han på dom
Gestens stod alla åt sidan "Gör det då, döda mig om de är de du kom hit för" sa jag bestämt och han flina "Med ett nöje" sa han och jag hörde att han tryckte på avfyra. Jag blunda och väntade på att smärtan skulle komma men den kom aldrig. Nej de kan inte stämma nej. Jag öppnade mina ögon och såg Nathan full med blod på golvet "Nathan!!!!!" Skrek jag och satte mig ner vid honom "Vi ses igen Cözz" var det sista Noah sa innan han stack
(Sätt på låten där uppe nu!!)
"Nathan kolla på mig" sa jag och kupade mina händer runt hans ansikte "NATHAN!!" Skrek jag och tårarna rann. Jag satte mitt huvud på hans brösta och kramade om honom "Snälla lämna mig inte" sa jag med tårar rinnandes "NATHAN!" Skrek jag och började skaka honom "NATHAN SNÄLLA DU KAN INTE DU FÅR INTE LÄMNA MIG!!" "NATHAN VAKNA" skrek jag och satte hans huvud på mitt knä. Min vita klänning var full med blod men de var de sista jag byde mig om"NATHAN!!!!" Skrek jag högt och gruppen sprang till mig alla förutom Lukas som höll om Aiden "Förlåt mig, snälla förlåt detta är mitt fel. NATHAN DIN IDIOT VARFÖR VARFÖR STÄLLDE DU DIG FRAMFÖR MIG. VARFÖR!!" Skrek jag och grät "Snälla stanna hos mig" viskade jag och kysste honom "Han kommer inte tillbaka till mig!" Skrek jag och grät. Jag kramade om honom och grät "NATHAN!!" Skrek jag "NATHAN GÖR INTE SÅHÄR MOT MIG" grät jag "Snälla jag har redan förlorat för många jag bryr mig om snälla du är de ända jag har kvar NATHAN SNÄLLA STANNA HOS MIG!!!" Grät jag "Brooke" sa Kaylie som att vid mig "NEJ LÅT MIG VA SÄG INTE ATT ALLT KOMMER ORDNA SIG FÖR HAN ÄR BORTA" skrek jag "NATHAN ÄLSKLING VAKNA SNÄLLA NATHAN!!" Skrek jag "VAKAN!!!" Skrek jag och slog min näve flera gånger i hålet "Nathan" mumlade jag när alla mina krafter var slut. Jag lutade mig närmare honom och satte mitt huvud på hans bröst och grät "Jag älskar dig" viskade jag i hans öra innan jag släppte hans livlösa kropp och senare blev allt svart.
"Nathan nej sluta de kittlas!" Skrek jag och skrattade "Aldrig svarade han" och hoppade med mig i vattnet "Neej" skrattade jag "Du ska få för de här!" Skrek jag och sprang efter honom upp mot stranden. Jag jagade honom och sedan blev jag trött "Hatar dig!" Skrek jag åt honom och han vände sig om med ett flin "De för du inte" svara han och börja springa efter mig. Vi sprang i vattnet och skratta. Nathan ramlade på mig och vi skrattade "Älskar dig" sa han "Älskar dig mer" svara jag och kysste honom.
Författarens perspektiv
En tjej hade en dröm om att hitta sin prins. Hon hittade honom och han gjorde henne till prinsessa. Men deras kärlek sluta inte som i alla sagor. För i denna offrade prinsen sitt liv för att rädda sin prinsessa.
—————————
Snälla döda mig inte gråter själv här borta. Men detta var slutet på denna boken hoppas ni har gillar den. Jag kommer snart publicera en ny bok så håll koll på denna för kommer lägga upp när min nya bok är ute okej älskar er.
-En tjej
YOU ARE READING
The Gangleaders Babygirl
Teen Fiction"Vi ska äntligen flytta ifrån Sverige!" skrek jag och Kaylie högt Mitt namn är Brooke Almin, jag är 17 år och ska äntligen få lämna Sverige Brooke och Kaylie har varigt vänner nästan hela deras liv. När Brooke var 13 år dog båda hennes föräldrar så...