Brookes perspektiv"Eee du klar Kay?!" fråga jag från nedervåningen "Kommer ska bara hämta min mobil!" ropa hon, fan min mobil är där uppe "Kan du hämta min me?" fråga jag "Visst, ta bara fram en powerking till mig" svar hon "Okej" svara jag sen gick jag mot kylen. Jag tog fram en powerking till henne och en Red Bull till mig "Klar?" fråga hon när hon hade kommit ner "Ja, vi drar" svar jag sen gick vi ut till mopparna "Här" sa Kay och kasta en hjälm till mig "Måste jag?" fråga jag gnälligt och kolla ner på den svarta fula hjälmen "om du inte vill bli taggen av polisen så" svara hon "Ahhh vad jag hatar när du ska ha rätt" svar jag och tog på mig hjälmen.
"Där" sa Kay och peka på två perfekta platser vi kunde ställa våra mopeder på. Jag tog av mig hjälmen och börja gå in mot skolan. Asså gud vad många blickar vi fick har dom aldrig sätt två tjejer förr. Vi gick till våra skåpen och satte in våra hjälmar och jackor "Vad har du nu?" fråga jag "Idrott sen engelska, du då?" svara hon "Eeeee musik sen Historia, fan. Aa ja vi ses väl på lunchen" fråga jag "Ja! du kan vi inte dra till de där kaffet vi körde för bi på vägen hit" fråga hon "Visst" svar jag sen börja vi gå "Jag har inte sätt honom en" sa Kay med ett flin "Vem då?" fråga jag fast jag visste att hon mena Nathan "Spela inte dum ditt nya crush" svar hon "Ett jag spelar inte två han är inte mitt crush och tre måste dra nu puss" sa jag när vi kom fram till musik dörren "Jaja puss" svar hon och svängde höger till idrottshallen.
"Men hej är det Brooke vi har här?" fråga en man som jag antar är min musik lärare "Ja de är jag" svar jag som svar fick jag ett leende "Presentera dig så dina klasskamrater vet lite om dig" sa han "Eee okej-" " Jag heter Brooke Almin 17 år från Sverige. Bor med min bästa vän Kaylie i det vita huset i slutet av ****** vägen. Jag spelar piano och fotograferar, har bara varigt här i ett dygn" fortsatte jag "Har ni några frågor?" fråga läraren när han märkte att jag lev tyst "E du singel!" ropa nån "Eee ja" svar jag, jag kunde höra hur killarna längst bak börja vissla "Eee ja du kan gå sätta dig vid Kit, Kit var snäll och räck upp handen" sa läraren och jag kunde se hur en ljus hårig tjej räckte upp handen så jag gick och satte mig vid henne "Hej Kit Stown" sa hon med ett leende "Brooke Almin" svar jag med ett leende
Kit var jätte trevlig hon skulle ha fest på lördag och bjöd med mig och Kaylie. Nu var jag och Kaylie iallafall framme vid kaffet vi skulle till, jag beställde en kaffe och en muffins och de samma gjorde Kaylie "Ska vi på den där festen Kit prata om" fråga hon. Kit och Kaylie lärde känna varan på Engelskan för dom hade de ämne tillsammans så de var ju bra "ja vi börja ju ändå inte jobba förr ens nästa vecka" svar jag, jag och Kaylie har jätte mycket pengar men vi ville ändå ha ett jobb för att inte värka bortskämda eller nåt.
Lördag
------------------------------------------
Känns som om ingen läser, ska jag fortsätta eller inte?? 😢
-En tjej
أنت تقرأ
The Gangleaders Babygirl
أدب المراهقين"Vi ska äntligen flytta ifrån Sverige!" skrek jag och Kaylie högt Mitt namn är Brooke Almin, jag är 17 år och ska äntligen få lämna Sverige Brooke och Kaylie har varigt vänner nästan hela deras liv. När Brooke var 13 år dog båda hennes föräldrar så...