Brookes perspektiv
Fuck hur ska ja berätta för Aiden "Ehh detta.... asså ehhh detta är din pappa Aiden" sa jag skakig men de blev bättre när Nathan höll om min hand "Nu blir jag förvirrad du sa att jag inte hade en pappa" sa han och såg extrem förvirrad ut "De är så att vi bråka och jag stack o pappa visste inte att du fanns men nu vet han de" sa jag och ångrade mig snabbt de där lät extremt fel men de va ju sant. Aiden såg helt okej ut med de "Okej hej pappa" sa Aiden och lyfte händerna som ett tecken på att Nathan skulle lyfta honom. Han lyfte honom och Aiden kramade om honom, Nathan gjorde de samma och jag fick en extrem ångest över att jag inte berättat för honom om Aiden.
Vi satt länge och pratade och jag presenterade Lukas för dom andra. Vi hade tidigare berättat för Lukas om vilka vi rymt ifrån osv så han var helt okej med det. Jag reste mig upp och drog med Nathan. Han såg lite förvirrad ut men följde med, jag släpade upp honom till taket för där var ingen och vi behövde prata.
"Förlåt" mumlade jag skamset och kollade ner på mina fötter när vi hade kommit upp till taket "För vadå?" Frågade han och kom närmare "För allt, att jag stack, att jag inte lät dig förklara och framför allt för att jag inte berättade om Aiden" sa jag och tårarna forsade ner. Nathan kramade om mig hårt "Förlåt, jag gjorde oså fel älskling" sa han och kysste mig på panna "Jag älskar dig och har alltid gjort det från första gången vi sågs i stranden fick jag en konstig känsla inom mig" sa han och jag skrattade till "Samma här" svarade jag och kollade upp på honom innan jag kysste honom.
Vi drog ifrån och jag skrattade och sprang fram till kanten. Nathan kom efter och kramade om min midja.
Nathans perspektiv
De var nu jag skulle göra det jag hade vänta i över 3 år på att få göra de här. Jag släppte henne och backade lite. Satte mig på knä och tog fram den lilla asken jag haft länge den fickan. Jag harkla mig och hon vände sig om. Jag såg tårarna rinna nerför hennes kind och hon satte händerna framför munnen "Brooke Almin vill du gifta dig med mig?" Frågade jag och hon fick ännu men tårar "Ja!" Sa hon och jag reste mig upp och kysste henne, hon satte händerna runt min nacke och jag mina runt hennes midja. Vi drog ifrån och jag satte ringen på hennes finger. Jag kollade hennes i ögonen "Jag älskar dig så otroligt mycket" mumlade jag "Jag älskar dig mer" sa hon och ja tryckte sakta mina läppar mot hennes.
—————————
Jag ksk gör ngn besviken just nu men aja jag ber om ursäkt då.
Ngn som är glad eller hahah
Detta är näst sista kapitlet på denna boken och de kommer tyvärr ingen uppföljare:(
-En tjej
YOU ARE READING
The Gangleaders Babygirl
Teen Fiction"Vi ska Àntligen flytta ifrÄn Sverige!" skrek jag och Kaylie högt Mitt namn Àr Brooke Almin, jag Àr 17 Är och ska Àntligen fÄ lÀmna Sverige Brooke och Kaylie har varigt vÀnner nÀstan hela deras liv. NÀr Brooke var 13 Är dog bÄda hennes förÀldrar sÄ...