Just Love Ep- 10

3.3K 306 25
                                    

Love is just love

ခရီးက ျပန္ေရာက္ကတည္းက  Junmyeon CEO Zhang ကို ေရွာင္ေနမိသည္ . .  .

CEO Zhang !!! မဟုတ္ေသးဘူး Xing . . 

သူ့ကို Xing လို့ ေခၚပါလို့ ေျပာလာတ့ဲ Zhang CEO . . . 

အခုတေလာ Xing လဲ ထူးဆန္းေနသည္ . . . ထို့အတူ Junmyeonလည္းပဲ ထူးဆန္းေနေႀကာင္း  ကိုယ့္ကိုယ္ကို သတိထားမိလာသည္ . .,.  .

Xing အနား ေရာက္ရင္ ရင္ေတြ တုန္လာတာမ်ိဳး . . .
ဘယ္လိုမ်ိဳးလဲ မသိေပမ့ဲ တစ္ခုခုေတာ့ တစ္ခုခုပင္ . . .

ဒါေႀကာင့္ မေတြ့ေအာင္သာ ေရွာင္ေနလိုက္သည္ . .
သို့ေပမ့ဲ ထူးဆန္းတာႀကီးက ေပ်ာက္မသြား . . . .

ေရွာင္ေနရင္းန့ဲ တည့္တည့္တိုးသည့္ အခါတိုင္း . . .  ႏွစ္ေယာက္စလံုး အိုးတို့အမ္းတန္းေတြ ျဖစ္ျပီး မ်က္ႏွာေတြ ပူလာရသည္ . . . .

မျဖစ္ေခ်  . . . .အတုအေယာင္ကို အစစ္အမွန္လို ခံစားေနလို့ မျဖစ္ . . . .. .
Junmyeon ဆိုတာ အခ်ိန္တန္
အိမ္ျပန္ရမည့္ သူပင္ . . . . .

အ့ဲအခါက် ခံစားခ်က္ေတြ တေပြ့တပိုက္န့ဲ ကုိယ္ပဲ စိတ္ဆင္းရဲရမည္ . .

*******

ျခံထဲဆင္းျပီး  အိမ္ေတာ္က အလုပ္သမားေတြကို ကူျပီး လုပ္ေပးေနတုန္း  အိမ္ေထာ္ထိန္း  ဦးေလးႀကီး ေရာက္လာျပီး . .  .  . .

အစ္ကိုေလး . . .   သခင္မႀကီးဆီက ဖုန္းလာတယ္ Yang အိမ္ေတာ္ကို လာခ့ဲပါတ့ဲ . . .

ဘြား Yang က အေခၚလြွတ္တာမို့ Junmyeon  ခ်က္ခ်င္းထသြားဖို့ ျပင္ရသည္ . .  .

အစ္ကိုေလး သခင္ေလးကို ဖုန္းဆက္ျပီး
ေျပာလိုက္ရမလား . .  . .

ဒီေန့ ရွယ္ယာရွင္ ္ေတြန့ဲ အေရးႀကီး အစည္းအေဝး ရွိတယ္လို့ Xing မနက္က ေျပာသြားတာေႀကာင့္ . . .

ရတယ္ ဦးေလး က်ြန္ေတာ့ဘာသာပဲ သြားလိုက္ေတာ့မယ္

အ့ဲဒါဆိုလည္း သခင္ေလး စီစဥ္ေပးထားတ့ဲ လူေတြကို ေခၚသြားပါေနာ္ သခင္ေလးက အစ္ကိုေလးကို တစ္ေယာက္ထဲ အျပင္မထြက္ဖို့ မွာထားလို့ပါ . . .

Junmyeon ေခါင္းပဲ ျငိမ့္ျပလိုက္သည္ သူ့မွာ အထြန့္တက္ခြင့္မွ မရွိတာ  . . . 

Just Love [ Completed ]Where stories live. Discover now