💛Just Love💛Ep-6

3.8K 422 20
                                    

               💛Love is just love💛

တိတ္ဆိတ္ ျငိမ္သက္ေနတ့ဲ
ရွယ္ယာရွင္ အစည္းအေဝး .  . . .။

အားလံုးရဲ့ အႀကည့္ေတြက
ခံုတန္းရွည္ႀကီး၏ ထိပ္ဆံုးမွာ ထိုင္ေနတ့ဲ
ဥကၠ႒ Yang န့ဲ  CEO Zhang YiXing ဆီမွာ . .

"အဟမ္း အားလံုးလဲ လူစံုျပီ ဆိုရင္ က်ြန္ေတာ္တို့ အစည္းအေဝး စႀကရေအာင္. . "

အတြင္းေရးမွဴးရဲ့   ေဆာ္ေႀသာ္သံန့ဲ အတူ မတ္တပ္ထရပ္ကာ မိုက္ခ္ ရွိရာသို့ တစ္လွမ္းခ်င္း သြားေနေသာ  ဥကၠ႒ Yang . . 

"ဒီေန့ ရွယ္ယာရွင္ အစည္းအေဝး ေခၚလိုက္ရတ့ဲ အေႀကာင္းကို အားလံုးလဲ သိခ်င္ေနႀကမယ္ ထင္ပါတယ္ က်ြန္မ Zhang Group ရဲ့ ဆက္ခံသူ Zhang YiXing ရဲ့ အုပ္ထိန္းသူ အျဖစ္ ေႀကညာစရာေလး ရွိလို့ပါ "

ညာဘက္ေထာင့္ဆံုးမွာ ထိုင္ေနတ့ဲ ရွယ္ယာဝင္ ေရွာင္ခ်န္ ရဲ့ မ်က္ႏွာတြင္ စိုးရိမ္မွဳတို့ ဖံုးမရ . . .

**ကြ်တ္ ဒီအဘြားႀကီး ဘာေတြ ႀကံစည္ေနျပန္ျပီလဲ **

"က်ြန္မ ေႀကညာခ်င္တ့ဲ ကိစၥကေတာ့ CEO Zhang ရဲ့ မဂၤလာ ကိစၥပါ "

"က်ြန္မရဲ့ မိတ္ေဆြႀကီး  အရင္ ဥကၠ႒ေဟာင္း Zhang Shang ရဲ ့ ဆႏၵအရ

ေျမးေလး YiXing ကို လက္ထပ္ျပီးတာန့ဲ ဒီ Zhang Group ရဲ့ Share ေတြ အားလံုး လြဲေျပာင္းေပးမယ္ဆိုတာ ဒီက ရွယ္ယာဝင္ေတြ အားလံုး သိထားျပီးသားပဲ မဟုတ္လား "

"ဒါဆို Mie Mie န့ဲ မဂၤလာပြဲကို ဆက္ျပီး က်င္းပမွာပါလား ဥကၠ႒ Yang "

ရွယ္ယာရွင္ တစ္ေယာက္ ရဲ့ အေမးစကား ။

"မဂၤလာပြဲကေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္ ဒါေပမ့ဲ သမီးေလး Mie Mie န့ဲေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး ။"

"ဘာ ဒါက ဘယ္လ္္ိုျဖစ္ႏိုင္မွာလဲ က်ြန္ေတာ္တို့ အားလံုး စီစဥ္ျပီးသားေတြေလ က်ြန္ေတာ့ သမီးမွာ ပထမတစ္ခါလဲ မဂၤလာပြဲပ်က္ျပီးျပီ CEO Zhangက မျဖစ္မေန တာဝန္ယူရမွာပါ "

ေဒါသတႀကီး ေျပာဆိုေနတ့ဲ ဒုCEO ေရွာင္ခ်န္ ။

က်န္တ့ဲ ရွယ္ယာဝင္မ်ားမွာလဲ နားမလည္ႏိုင္စြာ ဇေဝဇဝါ ျဖစ္လ်က္ . . . .

Just Love [ Completed ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora