5 XL

231 27 7
                                    

Inaya:

Soumaya was het van plan om het te vertellen komt die mongool naar binnen. Zelf denk ik niet dat het iets ergs is. Na dat Marouane weg was gegaan dacht ik dat Soumaya het zou zeggen. Maar ze wou het niet meer. Ik liep naar beneden toe om de kaas over de lasagne te doen. Nadat ik dat had gedaan ging ik me spullen klaar zetten voor morgen. Ik kan echt niet wachten tot het morgen is😍. Maar we gaan pas in de avond want eerst moet ik langs school gaan en dan werken 😪. Ik liep weer naar beneden toe en ging de tafel dekken. Toen ik klaar was met tafel dekken kwam me vader de woonkamer in lopen. Salaam papa en gaf hem een kus op zijn voorhoofd. "Ik ga douche benti en dan kunnen we eten" zei me vader.

Ik riep Yassin en Marouane naar beneden om alvast aan tafel te zitten. Soumaya had geen trek dus die bleef in haar kamer. Iedereen zat aan tafel en gingen eten. Nadat we klaar waren deed ik de spullen in de vaatwasser en ging me moeder thee maken. Ik pakte chips koek enz en ging dat op de tafel zetten. We zaten met ze allen op de bank behalve Soumaya.

Papa kan Ouiam met ons mee in het vliegtuig ze heeft nog geen ticket zei ik smekend. "Ik ga kijken of hij plaats heeft vast wel" zei me vader. Marouane heb je alles gehaald wat je nodig hebt vroeg me moeder aan hem. "Jaa yema ik ga morgen inpakken" antwoordde Marouane. "He? inpakken? nog steeds niet gedaan" zei me moeder een beetje boos. "Ja hij is mongool alleen op PlayStation en met zijn vriendin appen zei Yassin om het nog erger te maken. Ahahahah ohjaaa hoe heette ze ook al weer. "Hou je bek Inaya je ging huilen toen Safouane vreemd ging" zei die boos. Marouane was echt te ver gegaan met wat hij zei. Ik had een relatie van bijna 2 jaar. We hadden zelfs toekomst plannen, ergens raakte het me wel wat hij zei.Ik liep naar boven toe en hoorde ik me vader tegen hem schreeuwen.

Het was al 22:00 dus ik ging ff snel douche. Ik deed me pyjama aan en liep naar me slaapkamer toe. Toen ik net in me bed wou liggen klopte iemand op de deur. Kom binnen zei ik. Ik zag dat het Yassin was dus ging ik op me bed zitten. Hij kwam naast me zitten en vroeg hoe het met me gaat. Ik wist dat het over het gedoe van daarnet ging. Ja het gaat wel. "Ben je al over Safouane heen" vroeg Yassin. Allang al maar het was niet grappig wat hij zei. Eigenlijk ben ik nog niet over hem heen maar dat hoeft hij niet te weten . "Als je wat nodig hebt moet je me roepen Inaya". Dankjewel Yassin, en hij deed de deur dicht. Ik zette me wekker en ging slapen.

Volgende dag

Vandaag ga ik voor een auto kijken 😍. Ik liep naar de badkamer en nam een lekkere frisse douche. Nadat ik klaar was met douche ging ik me huid verzorgen en deed me make-up. Ik stond voor me kleding kast en ik zat te denken wat ik aan moet doen. Hmm iets simpels maar ook netjes.

Ik spoot nog een Chanel luchtje en liep naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik spoot nog een Chanel luchtje en liep naar beneden. Normaal zou Salma of Tracy me appen om te zeggen dat ze zouden komen. Maar dit x dus weer met het ov... ik liep naar me halte toe en zat te wachten op de tram. Ik appte Ouiam om te zeggen dat me vader een ticket voor haar heeft gevonden. Ze ging er mee akkoord. Yeahhh ik ga gwn met me leukste nicht naar Marokko😍.

Hij veranderde mijn levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu