Vergeet niet te stemmen!
"Meen je dit Inaya" zei Safouane die voor de deur stond van de mannen zaal.....
Inaya:
Ohmygod wat is er zoojuist gebeurt. Zayn draaide zich om en keek naar Safouane. "Inaya had dit niet van jou verwacht" zei Safouane die weer naar binnen liep. Ik hoop zoo erg dat dit een droom is😩. Zayn keek me verwart aan en vroeg of ik een relatie met hem heb. I..ikk we.weet' ik probeerde me zin af te maken maar het lukte niet. Gaat het vroeg Zayn bezorgt. "S..sorry" en ik liep naar binnen. Ik mag de henna van me zus echt niet gaan verpesten. Ik liep snel naar de wc om te kijken of ik er normaal uit zie. Ik doe nog lipgloss op en wil naar de zaal lopen. Tot Yasmina in de deur opening stond. Ja mensen mijn familie uit Marokko is ook gekomen. Ze keek vies en liep verder, met een neppe glimlach verlaat ik de wc.Zoekend kijk ik in de zaal of mijn vriendinnen zijn gekomen maar helaas zie ik ze niet. Waarom zijn ze er niet, zou er iets gebeurt zijn? Ik liep naar de tafel waar Ouiam zat. Ouiam vertelde me een hele verhaal, maar ik lette niet echt op. Ik besefte me nog niet echt wat er zojuist is gebeurt. Ik word uit me gedachten gehaald door Ouiam die me van de stoel aftrok om te dansen. Met een paar andere nichtjes (ook van Samir) danste we. Ook maakte ik snaps en plaatste het op mijn snap verhaal.
Safouane:
Eyyman wtf is er net gebeurt. Ik had dit echt niet van Inaya verwacht. Ben niet eens boos op haar, heb het zelf ook bij haar gedaan. Misschien is zij toch niet de ware?Traecy:
Eigenlijk ben ik uitgenodigd om naar de henna te gaan van Inaya der zus. Maar ik heb echt geen zin. Heb echt geen goede mood. Ik had Plamedi zo erg gewaarschuwd voor dit, maarja het is haar keuze. Uiteindelijk moet ik het accepteren. Ik spuit nog snel een luchtje op. Voor ik vertrek kijk ik zelf verzekerd in de spiegel. Carlos komt achter me staan en geeft me kusjes in me nek waar ik om moet lachen. Voordat ik vertrek geef ik heb een zoen. In de auto doe ik me telefoon in de lader. Shitt Inaya heeft me zovaak gebeld. Volgens my denkt ze dat ik haar laat stikken.Ik pakeer de auto en zie Yassine op de pakkeer plaats met een meisje van ongeveer mijn leeftijd misschien iets ouder? Ze doet wel heel klef met hem. Yassine kwam steeds dichterbij haar tot hij mij zag lopen. Hij keek me aan alsof hij betrapt was. Ik geef hem een glimlach en deed als of ik niks door had. Het eerste wie ik zie is de moeder van Inaya. Ik groet haar en feliciteer haar met Soumaya. Ik vroeg ook waar Inaya was en ze vertelde me waar ze zat.
Soumaya:
Ik heb zooo veel honger echt niet normaal. Je gaat zoo eten zegt Samir lachend. Het is echt warm in de zaal zeg ik zuchtend. Het is bijna voorbij zegt Samir die me omhelst. En dan zijn we samen in ons huis zei Samir die me een kusje gaf op me haar. Samir je gaat me haar verpesten en gaf hem een klap op zijn borstkas.Inaya:
Vanachter werd ik geknuffeld. Ik draaide me om en zag dat het Traecy was. Ik benn zoo blij dat ze is gekomen. Ik dacht dat je niet meer kwam zei ik verward. Traecy lachte en zei dat ze me niet alleen zou laten. Zoeken zocht ik naar Plamedi. Waar is Plamedi vroeg ik vragend aan haar. Ze gaf me een blik met dat ze niet wist waar ze was. Inaya kom even naar buiten foto's maken smeekte Traecy. Ik knikte en we liepen naar buiten toe. Na een paar foto's/ video's gemaakt te hebben raakte we in gesprek. Ik vertelde haar over wat er net zojuist is gebeurt.Traecy:
Ohmygod Inaya heeft gewoon met Zayn gezoend. Is het uit tussen jou en Safouane nu? "Ik weet niet" antwoordde ze zacht. Zou je het erg vinden als het uit is? Misschien is dat het beste zei Inaya vragend. Jeetje wat een drama zeg zuchtte ik. Toevallig zie ik Yassine lopen. Heeft je broer een vriendin?Inaya:
Hahahahah me broer een vriendin hoe kom je daar nou weer bij. Ik zag hem met zoo een meisje op de parkeerplaats, volgens mij wou hij haar zoenen maar hij zag mij. Vragend keek ik Traecy aan. Hoe zag ze eruit? Ik hoop zoo erg niet dat het niet die gene is die ik in me gedachten heb. Ze was ongeveer onze leeftijd, iets ouder. Ze had een roze jurk aa.. Yasmina zuchtte ik. Zou kunnen ik ken haar niet antwoordde Traecy. Ik zag Safouane naar buiten lopen met Yassine. Ik keek hem kort aan en liep met Traecy naar binnen.Vergeet geen stem achter te laten 🌺!
JE LEEST
Hij veranderde mijn leven
RomanceInaya leid een normaal leven zoals andere meisjes. Tenminste dat dacht ze. Haar leven was perfect tot dat iemand in haar leven komt. Wie zou diegene zijn? Zou ze ooit nog terug kunnen naar haar oude leven die perfect was?