Vergeet niet te stemmen!
Inaya:
Ik werd langzamerhand wakker. Ik keek om me heen en zag dat ik nog in de auto zat. "Je bent wakker" zei Zain die aan het rijden was. "Wil je water of iets eten" vroeg Zain. Ik knikte. Ik ging bukken voor een flesje water maar ineens kreeg ik hoofdpijn. "Wacht ik pak het wel voor je". Dankjewel, waar gaan we naar toe?. "Ik ga je naar huis brengen" zei Zain vast besloten . Nee alsjeblief niet me broer gaat dan Amir helemaal in elkaar slaan. "Wil je dat dan niet kijk wat die heeft gedaan". Ik regel het zelf met hem. Zain knikte maar wat, ik zag dat hij het er eigenlijk niet mee eens was maar het is mijn keuze. Uit het niets zei Zain "je kan bij mijn slapen". Ik keek hem vragend aan. "Rustig je krijgt je eigen kamer" zei Zain lachend. Ik knikte, het voelt alsof ik geen kracht heb. Zain reed zijn straat in. Is dit je huis?!. "Jaa hoezo?". Maar je woont alleen en kijk hoe groot het is. Zain stapte lachend de auto uit. Ik probeerde de deur open te doen maar het lukt niet, zo zwak ben ik gewoon. Die klap heeft me echt geraakt."Moet ik je helpen" vroeg Zain . Dat zou ik waarderen zei ik slaperig
Zain:
Ik tilde Inaya op. Vind het zo zielig voor haar. Toen we bij het huis aankwamen zat ze te slapen in me armen. Ik wil haar niet wakker maken dus ik besloot haar rustig in een slaapkamer te leggen. Ik legde haar neer maar het leek alsof ze me niet wou loslaten. Volgens mij is ze bang. Amir gaat echt boeten voor wat hij heeft gedaan. Na lang twijfelen liet ik haar tog in me armen verder slapen.
-
Ik werd wakker door Inaya die aan het tegen stribbelen was. Ze zweet helemaal. Ik probeer haar wakker te maken maar het lukt niet. Ik weet echt niet wat ik moet doen. "Helllppp!!" zei Inaya en schoot overeind. Rustig rustig ik ben hier en probeerde haar te kalmeren. "Zain ik ben bang" zei Inaya huilend. Ik deed me armen om haar heen en kalmeerde haar.
Inaya:
Ik ben nooit zo bang geweest voor een nachtmerrie. Uiteindelijk heeft Zain me gekalmeerd. Ik had echt niet verwacht dat ik bang zou worden van Amir. Naar een paar minuten stond ik op. Het is hier zo groot. "Wil je iets drinken ofz" vroeg Zain. Jaa water, en ik volgde Zain naar de keuken. Hzo woon je helemaal alleen en nam een slok van me water. "Ik vind het fijn om alleen te wonen, lekker geen hoofdpijn van andere" zei Zain.
Waar is de badkamer?."Om de hoek". Ik liep naar de badkamer toe en ging voor de spiegel staan. Ik raakte de plek waar Amir me een klap gaf. Je ziet dat het een blauwe plek is geworden. Het zit iets onder me oog. Als Yassin dit ziet maakt hij hem af. Ik ben ook boos op Amir dat hij zo doet. Hij noemde me gwn een hoer.
"Moet ik je helpen met instappen" vroeg Zain bezorgd. Nee het lukt wel. Het was best stil in de auto. We reden mij straat in en ik pakte al me spullen bij elkaar. Bedankt dat je voor me heb gezorgd."Geen probleem, ik doe het graag voor je". Ik deed de auto deur dicht en liep naar huis. Gelukkig was niemand thuis. Ik liep naar de douche. Ik nam een heerlijke lange douche. Na dat ik klaar was deed ik me pyjama aan.
Ik liep naar beneden toe om drinken te pakken. Toen ik weer naar boven wou lopen werd ik terug getrokken. "Hoe kom je aan die blauwe plek onder je ogen" zei Yassin woedend. Shitt helemaal vergeten dat ik die blauwe plek had. Uhmm is niks zei ik tegen Yassin. "Ga me niet Parra maken hoe kom je aan die kkr blauwe plek" schreeuwde Yassin. Door Amir zei ik zacht. "Amir?! is hij kkr gek in zijn hoofd". Yassin pakte zijn spullen bij elkaar en hij liep naar de deur. Yassin doe normaal het ging per ongeluk probeerde ik hem nog over te halen. "Hou je kkr bek" en hij deed de deur achter zich dicht.
Wat gaat Yassin bij Amir doen denk je?
Vergeet geen stem achter te laten !🌺
JE LEEST
Hij veranderde mijn leven
RomanceInaya leid een normaal leven zoals andere meisjes. Tenminste dat dacht ze. Haar leven was perfect tot dat iemand in haar leven komt. Wie zou diegene zijn? Zou ze ooit nog terug kunnen naar haar oude leven die perfect was?