Vergeet niet te stemmen!
Paar weken veder !!!
Inaya:
Met moeite stap ik uit bed. School is weer begonnnen☠️. Ik nam een douche en deed me kleren aan. Gewoon simpel, een spijkerbroek met een Kenzo shirt. Ook een beetje make-up, gewoon me dagelijkse routine. Ik moet wat eerder uit huis om Tracy op te halen. We zitten nog steeds samen in de klas😍, ook zit ik nog met Amir. Ik praat nog steeds niet met hem. "Inaya staat dit leuk" vraagt Soumaya die een blouse voor haar broek houd. Ik knikte en deed onder tussen me schoenen aan, daarna pakte ik me autosleutels en liep naar de auto toe. Safouane belde me, we still together guys 🤪.
Op school
De pauze is net voorbij, tracy en ik lopen naar onze les. "Urghh ik haat Economie" zei tracy. Ik gaf haar gelijk een ging zitten. Als jullie weten hoe saai economie is." Amir is er niet" zei Tracy met een bepaalde blik. Oke? zei ik droog. "Wil j...." zei Tracy voor ze onderbroken werd door de docent. "Tracy kom maar hier zitten, heb je genoeg waarschuwingen gegeven zei de docent boos. Ik probeerde me lach in te houden wat moeilijk lukte. Voordat Tracy naar voren liep stak ze nog een middelvinger naar mij op. "Iedereen zoek een partner, want dit is een samenwerking opdracht voor je examens. "Mevrouw mogen Inaya en ik samen de opdracht maken" smeekte Tracy. "Nee jij gaat met Souha de opdracht maken. Met wie moet ik dan?. "Toevallig komt je partner binnen lopen Inaya" zei ze en wees naar de deur. Raad eens wie.... Amir. Tracy ging stuk van het lachen. "Mevrouw mag ik de opdracht alleen maken?." Je wou een partner, nou je hebt er één". Ik zuchtte en ging aan me tafel zitten. "Wat moeten we doen" vroeg Amir en hij kwam naast mij zitten. Ik keek hem kort aan, hij zag er echt niet goed uit. Normaal ziet hij er verzorgt uit. "Lees de opdracht" zei ik droog."De les is voorbij, jullie moeten thuis de opdracht samen maken. Dit is belangrijk voor jullie beroepskeuze dus verpest het niet" zei de docent.
"Zullen we straks samen lunchen" zei Tracy die haar telefoon zocht. Ik knikte. "Inaya gewoon serieus, je moet echt met Amir praten hij ziet er echt slecht uit. "Waarom moet ik praten, jij kan ook toch ook met hem praten" zei ik geïrriteerd. "Hallo jullie waren beste vrienden, dat kan je niet zomaar laten gaan. Ergens had ze wel gelijk, dat hij er slecht uit zag. Tracy kijk hoe vaak ik hem heb vergeven en toch verpest hij het weer. Ze gaf me een blik dat ik gelijk had van wat ik zei. "Maar wil je dan met hem praten, voor mij smeekte Tracy. Met moeite heb ik toch besloten om met hem te praten.
"Wanneer ga je met hem praten" vroeg Tracy. "Met wie ga je praten" zei Carlos die Tracy van achter een knuffel gaf. Met niemand antwoordde ik snel. Ik zag dat Amir naar huis is gegaan. "Hoelaat wil je gaan lunchen". Uhmmm ik app je wel Tracy. Ze knikte en gaf me een knuffel. Ik liep naar me auto toe, ja mensen ik ga naar Amir. Tracy heeft gelijk.
Ik stap de auto uit en neem een diepe zucht voor ik naar binnen ga. Ik tril, waarom? weet ik ook niet. Ik klop op de deur en Amir doet gelijk open. Met een zwakke glimlach laat hij me binnen. Zijn huis ziet er echt rommelig uit, alsof hij nooit opruimt. "Wil je wat drinken of eten" vroeg Amir. Ik schudde me hoofd."Het spijt me Inaya, dat ik je pijn heb gedaan. En ik snap wel als je geen vrienden meer wilt zijn, maar kunnen we op zijn minst normaal doen tegen elkaar?".
Tracy:
Plamedi heeft mij nog steeds niet verteld wat ze me wou vertellen. Ze liep uit zichzelf weg. Ik rijd naar haar huis toe, ik moet weten wat er met haar is....
Marouane:
Kunnen we gewoon niet normaal tegen elkaar praten ? zei ik een beetje geïrriteerd." Marouane wat begrijp je niet aan dat je mij met rust moet laten" schreeuwde Hanifa via de telefoon en hing daarna op. We zijn nog bij elkaar. Denk ik?. Ze had ruimte nodig. Hanifa vind het niet leuk dat ik af en toe in de lounge ben. Waarom? Omdat ze dan denkt dat ik met een andere chickie naar bed ga...
Sorry dat ik geen deel had geplaatst. Ik had het namelijk druk met school/familie. En sorry voor een kort deeltje😬❤️.
Komt het nog goed tussen Marouane en Hanifa?
Vergeet geen stem achter te laten🌺
JE LEEST
Hij veranderde mijn leven
RomanceInaya leid een normaal leven zoals andere meisjes. Tenminste dat dacht ze. Haar leven was perfect tot dat iemand in haar leven komt. Wie zou diegene zijn? Zou ze ooit nog terug kunnen naar haar oude leven die perfect was?