11

224 22 9
                                    

Vergeet niet te stemmen !

Volgende dag

Inaya:

Pffgg het is 07:30 zoo vroeg. Met moeite stap ik uit bed en neem een douche. Na dat ik heb gedoucht deed ik me outfit aan. Ik heb nog tijd om make-up te doen dus dat doe ik dan ook. Uiteindelijk is dit het resultaat.

Ik pakte me Michael Kors tas en deed daar me spullen in

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pakte me Michael Kors tas en deed daar me spullen in. De koffers staan al beneden. Ik liep naar beneden om te ontbijten. Soumaya en Marouane gingen Ouiam en Hanifa ophalen. Ik liep naar de keuken om croissantjes te maken. Yassin ging Zain ophalen.

Na een paar minuten kwam Yassin met Zain binnen lopen, de "Zain" die ik ken. Het is wel zo netjes om hem te groeten dus dat doe ik ook,daarna liep ik naar de keuken om de croissantjes er uit te halen. Yassin en Zain waren de koffers in de auto aan het doen. Ik keek hoe ze dat deden en at in tussen tijd me croissant op.

"Wat kijkk je eh mongool je kan ook helpen" zei Yassin. Nehh, ik kijk liever zei ik irriterend. Ik zag dat Zain keek en gaf hem een glimlach. Ik ga gwn naar Marokkoo vandaag vandaar dat ik zo blij ben 🤪.

Ik ging alvast in de auto zitten. Yassin, Soumaya en Marouane pakte nog de laatste spullen in de auto. Ouiam en Hanifa gingen Soumaya helpen. Dus ik zit alleen in de auto met Zain. "Wist niet dat je de zusje bent van Yassin"zei Zain. En nu weet je dat ik zijn zusje ben.

"Hoelang blijven jullie in Marokko" vroeg Zain.Bijna heel de vakantie. Zain knikte en startte de auto alvast. Ga je niet op vakantie vroeg ik aan hem. "Jawel pas volgende week". Ik knikte en deed me oortjes in. Yassin ging vooraan zitten, Marouane zat naast mij en Hanifa daarnaast. Soumaya zat achter mij met Ouiam.

We waren aangekomen op het vliegveld. Ik hoefde de koffers niet te duwen. Dat doen Yassin en Zain al. Ik ging een beetje "vloggen" op snap voor me vriendinnen. We kwamen aan bij de douanen en Zain nam "afscheid" van ons. Beter maak je me auto niet kapot zei ik serieus. "Maak je maar geen zorgen" zei Zain met een knipoog.

Aangekomen in Marokko

We waren onderweg naar ons huis. Mijn vader kwam ons ophalen van het vliegveld. Het is echt warm. Heb echt spijt dat ik een spijkerbroek heb aangetrokken. We kwamen aan bij ons huis. Mijn vader had Ouiam en Hanifa bij hun eigen huis afgezet aangezien het dichtbij bij onze huis is. Ik nam een koude douche en deed een huisjurk aan. Ouiam en ik gaan in de avond pas naar buiten. Me moeder is beneden met me oma aan het praten. Ik groette me oma en bleef ff beneden zitten. Ik was echt moe dus ging ff slapen.

Ik pakte me koffer uit en deed alles op de goeie plek. Ouiam was onderweg naar me huis. Ik pakte me kleding en dit is het geworden.

 Ik pakte me kleding en dit is het geworden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed nog snel wat make-up. Ouiam appte me en zei dat ze er over 2 minuten is. Ik deed nog snel wat parfum op en liep naar beneden. Papa waar zijn je auto asleutels. "In de gang". Ik pakte de sleutels en liep naar buiten en zag Ouiam aan lopen.

"Waar wil je naar toe gaan" vroeg ouiam . Kom gwn ergens wat drinken en ik startte de auto. We kwamen bij een soort van lounge aan. Er waren hier meer jongens dan meisjes. Uhmmm zullen we gwn ergens anders gaan drinken." Nee we gaan gwn hier" zei ouiam vastbesloten. We liepen naar binnen en het was echt druk. We hadden uiteindelijk toch een tafel gevonden. We bestelde een mojito en shisha. (In het Arabisch)

Er waren hier ook wel meisjes, maar die zaten aan jongens gekleefd. We dronken onze mojito, en shisha. We betaalden de rekening. Ouiam moest nog ff naar de wc dus ik wachte buiten.
Ik liep naar de auto en werd van achter terug getrokken. "Wat doe jij hier alleen" zei Amir beetje boos. Ik keek hem vaag aan. Volg je me ofz?.

"Inaya geef antwoord op me vraag" zei Amir boos. Ik ben hier niet alleen en ik deed de auto deur open. "Kan ik met je praten Inaya, ik kan er niet tegen dat je boos op me bent" en deed de auto deur weer dicht. Urghh waar blijft ouiam. Amir ik ben niet boos ik wil gwn niks meer met je te maken hebben.

"Wat heeft die kkr Zain gezegd over mij dat je niks meer met me te maken wilt hebben" zei Amir boos. Wtf waar praat jij over, hij heeft helemaal niks gezegd en stapte de auto in. Ouiam kwam aan lopen en stapte de auto in. We reden naar huis. Ik zette haar thuis af en reed daarna naar me eigen huis.

Niet gecontroleerd op spellingfouten xx

Vergeet geen stem achter te laten 🌺

Hij veranderde mijn levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu