Vergeet niet te stemmen!
Soumaya:
"Zullen we hier naar toe gaan" vroeg Samir. "Jaa volgens mij is daar kapot mooi". Ik maak met Samir een "rondreis" in Marokko. We gaan over paar dagen weg, terug naar Nederland . Wij moeten veel dingen regelen voor de bruiloft. We moeten nog een huis zoeken etc. Ik vind wel zielig voor Inaya, ik had haar wel belooft om leuke dingen te doen. Ze heeft denk ik wel leuke dingen gedaan met Safouane 😏.
Inaya:
Vandaag ga ik eindelijk weer met Ouiam afspreken. We gaan gewoon naar het strand. Hanifa is al terug naar Nederland dus die kon niet mee. Waarschijnlijk komen mijn neven vanavond voor Marouane. Ik pakte me tas en deed alles daar in. Me bikini had ik al aan, en daar boven had ik een jumpsuit aan. Ouiam komt pas over een uurtje dus kan ik rustig ontbijten. "Marouane ga je mee ontbijten?". "Isgoedd wacht ik ga me omkleden" en hij liep naar boven. Safouane ging naar Nador toe met zijn neven. "Kom we gaan" en Marouane liep de deur uit.
Ik nam een hap van me broodje en vroeg hoe het tussen Marouane en Hanifa gaat. "Ik heb ruzie met haar" zei Marouane geïrriteerd. "Wat heb je gedaan". "Hoe bedoel je wat heb in gedaan, ik heb niks gedaan ja" zei Marouane luid. Hou je bek ik zit naast je, en Hanifa word niet zomaar boos dus je hebt iets gedaan. Marouane zuchtte en zei "ik was voordat ze terug ging naar Nederland even bij haar om afscheid te nemen. En toen ze terug ging was ik met Ilias, Soufiane en Youssef naar lounge gegaa.. "Ja dat is het dus Marouane, je gaat naar de lounge. Je hebt een relatie en dan ga je naar de lounge". Wat is daar erg aan dan zei Marouane onbegrijpelijk. Je hebt een relatie, dus heb je daar sws niks te zoeken. Er zijn allemaal hoertjes daar en ze wilt gewoon niet dat je daar bent. "Zo iets heet vertrouwen hebben". Ja klopt maar je hebt daar ook gewoon niks te zoeken. "Ze gaat niet bepalen of ik wel of niet mag gaan" zei Marouane luid. Ik heb hier echt zoo geen zin in, ik negeer heb en neem de taxi ofzo naar huis.
Uit het niets werd ik op me schouders getikt, ik draai me om en zie Amir. "Was ik de vorige keer niet duidelijk tegen je" zei ik woedend tegen hem. "Inaya we moeten praten" zei Amir. "Er valt kkr niks te praten, ik hoef je niet meer te zien, niet meer te horen. Dus blijf uit mijn kanker buurt wat begrijp je daar niet aan Amir ." schreeuwde ik tegen hem. "Dus je wilt me niet meer zien? zei Amir zacht. "Nee nooit meer dus rot op. Hij knikte en liep weg.
Op het strand met Ouiam
Wat doe je vanavond Ouiam. "Ik ga met mijn familie ergens eten hoezo". Ik zuchtte,"dat betekend gewoon met Marouane en mijn neven thuis zitten". Ouiam lachte en ging drinken voor ons halen. Ik maakte een snap en plaatste die op mijn verhaal. En Safouane reageert gelijk.
S: Verwijder die snap
I: Waarom?
S: Inaya verwijder die snap
I: Voor wat je zegt niet eens waarom ik het moet verwijderen.
S: Je hebt een bikini aan
I: Dus?
S: Wat dus, je hebt inkijk verwijder die snap of ik doe het zelfDit haat ik echt zo erg van hem als hij zo doet. Uiteindelijk heb ik de snap toch verwijderd. Vandaag ben ik echt zo geïrriteerd niet normaal. "Schatje ik moet wel zo weg he" en Ouiam gaf me een glas drinken. Ik knikte en nam een slok van me drinken. "Je bent kapot bruin" zei Ouiam lachend. Vind je? "Vergeleken met mij wel ja".
Ik liep naar binnen toe en zag mijn neven op de bank zitten met Marouane. Ik zuchtte en liep naar de woonkamer toe, ik groette hun en liep naar boven toe om een douche te nemen.
Marouane:
Inaya heeft ergens wel gelijk dat ik niet naar de lounge moest gaan, maar dat betekend niet gelijk dat Hanifa boos moet doen. "Hoe oud is ze" vroeg Soufiane. "Wie" zei ik droog. Je zus zei Soufiane lachend. "Voorwat wil je dat weten" zei Ilias. "Ze is kkr goeie" zei Soufiane tegen Ilias. "Heb beetje respect" zei Youssef. "Hou je bek jij zou haar als eerste doen"zei Ilias. Probeer haar aan te raken en jullie gaan zien zei ik dodelijk tegen hun.
Bovenste is Ilias daarna Soufiane en daarna Youssef . Ilias is 22 jaar. Soufiane is 21 en Youssef ook 21 jaar.
Inaya:
Ik had lekker en koude douche genomen en deed daarna mijn pyjama aan. Soumaya gaat over 2 dagen terug. Ik ga denk ik met haar mee want ik heb wel genoeg van Marokko. Ik liep naar beneden toe om drinken te pakken. Daarna ging ik in de tuin zitten. "Inaya wij gaan weg" zei Marouane. Naar waar?. "Gaat je niks aan" zei Ilias. Maar vroeg ik wat aan jou , ik vroeg wat aan Marouane. Ilias haat ik zo erg he, hij bemoeit zich zo erg met anderen mensen. "We gaan naar lounge" zei Marouane. Je gaat niet zei ik tegen hem.
"Hoe bedoel je ik ga niet, dat bepaal jij niet zei Marouane geïrriteerd." Waarom mag hij niet gaan" vroeg Youssef. Hij heeft een vriendin. "Wat is daar erg aan " vroeg Soufiane. "Ja daarom, ze doet als of hij 10 jaar is" zei Ilias. Ik wil Ilias zo erg slaan, ben al geïrriteerd gaat hij mij nog extra irriteren. Hou je bek Ilias. Weetje, eigenlijk is het mijn probleem niet eens. Als hij naar de lounge wilt gaan dan gaat hij maar lekker. "Weetje Marouane ga maar naar de lounge, doe maar lekker je ding". Ik liep naar boven toe en ging in me bed liggen.
Vergeet geen stem achter te laten 🌺
JE LEEST
Hij veranderde mijn leven
RomanceInaya leid een normaal leven zoals andere meisjes. Tenminste dat dacht ze. Haar leven was perfect tot dat iemand in haar leven komt. Wie zou diegene zijn? Zou ze ooit nog terug kunnen naar haar oude leven die perfect was?