Vergeet niet te stemmen!
Perspectief Inaya:
Ik wachtte bij de tramhalte om naar de tandarts te gaan. Volgende week ga ik kijken voor een auto insha allah😍. Ik stapte de tram in en deed me oortjes in. Na dat ik klaar was bij de tandarts belde me moeder me om te vragen of ik naar de ah wou gaan. Eigenlijk had ik geen zin maar je kan geen nee tegen je moeder zeggen. Ik liep richting de ah en zoals gewoonlijk staan er jongens voor de deur.... Ik versnelde me stappen en liep de ah binnen. Van uit de verte zag ik Safa.
Safa is een buurmeisje van me. Ik groette haar en zag dat ze met andere meiden was. "We moeten echt weer afspreken Inaya, maar nu moet ik gaan sorry". Ik knikte en zag dat die meiden vies keken. Ik gaf een vieze blik terug en lachte naar Safa. Soms kan ik wel een bitch zijn, al zeg ik het zelf. Ik liep naar huis aangezien de ah toch niet zo ver was van mij huis. Toen ik thuis kwam groette ik me moeder en vroeg waar papa was. "Hij is nog aan het werk lieverd" zei me moeder. Soms vind ik het jammer dat mijn vader zoveel werkt. Ik liep naar boven en nam snel een douch. Daarna deed ik me pyjama aan en liep naar beneden om me moeder te helpen met koken.Na het eten ging Soumaya de keuken opruimen en Marouane vroeg of ik hem naar zijn vriend wou brengen. Eerlijk is eerlijk Marouane heeft wel een paar mooie vrienden... (Skip die auto gedoe enz)
Thuis aangekomen
In de woonkamer zag ik mijn vader zitten. Ik gaf hem een kus en liep naar me kamer. Yassin belde me via face time. Hij is op vakantie gegaan naar Bali met zijn vrienden. Ik kan niet wachten tot wij naar marokko gaan. Na dat we klaar waren met bellen ging ik slapen.
Volgende dag
Me wekker ging af, ik was zoo moe. Ik liep naar de badkamer en ging douche. Na dat ik had gedoucht verzorgde ik me huid. Vandaag zou het best warm worden. Ik stond voor me kledingkast en zat te kijken wat ik aan moest doen. Uiteindelijk is dit mijn outfit geworden.
Op school
Salma komt vandaag niet, en Tracy heeft zich weer verslapen.
Dus ga ik vandaag naast Amir zitten, aangezien hij mijn beste vriend is. We moesten die opdracht maken. Eigenlijk zou ik met haar gaan, maar Carlos vroeg aan Tracy of zij met hem wou gaan. De hele les waren we bezig met de opdracht. Carlos hielp ons met de opdracht want Tracy was niet op school.We hadden pauze en mijn beste vriendinnen waren er niet😭. Dus besloot ik om bij andere vriendinnen te zitten. Het was best wel stil aangezien ik niet meer echt zo close met hun ben.
Ik kreeg een appje binnen van me nicht en ze vroeg of ik met der naar de stad wou gaan. Ik vond het een goed idee,want zelf heb ik spullen nodig voor marokko. Ze zou bij de stad op me wachten, dus moest ik snel doen.
Zelf heb ik nog geen auto dus vroeg ik aan Amir of hij mij wou brengen maar hij kon niet. Toen zei Carlos "Ik kan je wel brengen als je wilt?". Ja dat zou wel fijn zijn eigenlijk....
In de auto met Carlos
In het begin was het echt awkward.Ook al is hij een vriend toch was het raar. We hadden daarna wel lol in de auto. Hij vroeg het nummer van Tracy aangezien zij samen een opdracht moeten maken. Ik gaf haar nummer. Ik bedankte hem en stapte de auto uit.
In de stad
"INAYAAA OMG IK HEB JE ECHT GEMIST" zei Ouiam. "Wowww rustig je had me vorige x nog bij oma gezien" zei ik. Dat is kapot lang geleden zei ouiam. Valt we mee... Maar waar wil je naar toen gaan vroeg ik. Kom naar de Zara daar is uitverkoop. We liepen samen de Zara binnen en gingen kijken voor kleren.
Wanneer ga je naar Marokko Ouiam? "Pfffg ik weet niet ik moet nog kijken voor een ticket". Halloo je gaat echt naar Marokko hoor straks laat je me alleen met die illies😂. "Je hebt nog je oh zo lieve nichten''zei Ouiam. Als het aan mij lag sla ik ze allemaal en vooral die yasmina. Genoeg over die zwervers."Wat vind je van deze jumpsuit". Omggg zoo mooi Ouiam die moet je echt halen."Ik weet het niet hoor ik lijk hier dik in". Dik? Ben je serieus?! Je hebt een prachtig lichaam. "En jij dan iedereen zou een moord doen voor die borsten en kont van je". Hooo rustig aan we stoppen dit onderwerp.
Zullen we bij Vapiano eten? "Isgoedd" zei Ouiam. "Oehh Inaya die jongen kijkt hele tijd naar je". Doe normaal Ouiam. "Zal ik hem fixen voor je?" Kijk dit is dus de reden waarom ik nooit met je naar de stad wil gaan.
Perspectief Ouiam:
Die jongen kijkt de hele tijd naar Inaya. Ik ken hem wel, maar ik doe als ik hem niet ken. Ze zouden wel een leuke koppel zijn al zeg ik het zelf. Het word tijd dat Inaya een relatie krijgt.... We hadden de rekening betaald en ik nam afscheid van Inaya. Zain kwam mijn kant op lopen ( Zain is de jongen die steeds naar Inaya keek). Hij vroeg of ze een vriend had etc. Ik gaf haar snapchat aan hem. Als ze weet dat ik dat heb gedaan dan maakt ze me echt af denk ik....
Later in het verhaal maak ik een deel hoe de vrienden/familie van Inaya er uit ziet💋
Vergeet niet te stemmen voor een nieuwe deel! 🌺
JE LEEST
Hij veranderde mijn leven
RomanceInaya leid een normaal leven zoals andere meisjes. Tenminste dat dacht ze. Haar leven was perfect tot dat iemand in haar leven komt. Wie zou diegene zijn? Zou ze ooit nog terug kunnen naar haar oude leven die perfect was?