16

160 24 8
                                    

Vergeet niet te stemmen!

Safouane:

Ze is bang dat ik haar weer breek, ik wil haar de reden vertellen maar dat kan niet. Het voelt echt goed om weer bij haar te zijn. 7ta ana nhebek (ik hou van jou) zei ik tegen Inaya en gaf haar een kus op haar lippen.

Inaya:

"Kom we gaan zwemmen" zei Safouane en hij hield me hand vast. Ik liep het water in en Safouane trok zich naar hem toe. "Dit is geen zwemmen" lachte ik. " "Voor mij wel" en hij gaf me een kus." Heb ik al gezegd dat je mooi bent" en hij gaf me nog één kus. Safouanee stop en ik zwom van hem weg. "Waar ga je naar toe" vroeg Safouane. Ik ga eten en ik liep weg. Safouane kan je me brengen, ik moet gaan. "Zoo snel al" zei Safouane. Ik ben hier al een paar uurtjes, alsjeblieft smeekte ik. "Kleed je om en dan gaan we".

Zet me maar hier af zei ik tegen Safouane." Isgoedd, wat ga je hier doen" vroeg Safouane. "Gewoon eten halen en water enz". Hij knikte "krijg ik geen kusje?" zei Safouane. Je hebt al gehad en ik wou uitstappen. Safouanee doe de deur open. "Eerst een kusje" zei hij. "Nee als je zo doet dan niet". "Dan blijven we hier de hele dag zitten" zei Safouane. Doe normaal ik wil snel naar huis zeurde ik. "Een kusje en dan is de deur open" zei Safouane lachend. Ga je dan echt open doen. Safouane knikte. Ik gaf hem een snelle kus en probeerde de deur open te doen." Het was niet goed zei Safouane. " Safouanee ik wil gaan zei ik geïrriteerd. Hij kwam met zen gezicht naar mij toe en gaf me één kus. "Kijk nu mag je gaan" en hij deed de deur open.

Ik liep naar de winkel. Eerst moet ik langs een terrasje lopen en zag dat Amir daar zat. Hij keek me aan maar ik liep door. Ik liep de winkel binnen en pakte alles wat ik nodig had. Na dat ik alles had gepakt ging ik naar de kassa toe om te betalen. "Kunnen we praten" hoorde ik Amir tegen me zeggen. "Er valt niks te praten" zei ik tegen Amir en liep door. "Inaya we gaan praten" zei Amir boos. Ik negeerde hem en liep door. "Ik zeg wat tegen je" en hij trok aan me arm." Raak me niet aan" zei ik boos en trok zijn hand weg. "Inaya gedraag je" hoorde ik Amir zeggen . Hij wilt zomaar leuk komen doen. Ga naar die Lina ofz😒.

"Inaya dit is de laatste x dat ik het zeg , we gaan praten" hoorde ik Amir woedend zeggen. Ik negeerde hem en liep door. Hij trok aan mijn arm en duwde mij een kleine steegje in. "Waarom luister je niet Inaya" zei Amir geïrriteerd. Wat is jou probleem, wat begrijp je niet aan laat me met rust schreeuwde ik tegen hem en ik wou weglopen. Hij trok me terug en duwde me daarna tegen een muur. "Niet schreeuwen" probeerde Amir zo normaal mogelijk te zeggen. "Wat raak je me aan kkr mongool, ga naar die hoer toe".

Hij maakte vuisten van zijn handen en zei dat ik me bek moest houden. "Ga je me slaan dan?" zei ik uitdagend. "Ze is geen hoer, ze is me vriendin ik ben gelukkig met haar. "Als je gelukkig bent dan kan je mij met rust laten" zei ik boos en wou weglopen, maar dat lukte niet. "Je snapt het echt niet he" zei Amir lachend. "Nee en ik wil het ook niet snappen dus laat me met rust". "Inaya jij maakt mij gelukkig, ik wil met jou zijn" zei Amir met een brok in zen keel.

Ik ben al gelukkig dus laat me met rust. Zijn gezicht veranderde van emotie. "Met wie" zei hij met een beetje woede. Dat gaat je niks aan en ik wou weglopen. "Ik vroeg je wat" en hij pakte me arm vast. "Safouane dus laat me met rust"
Maar hij duwde me dit keer harder tegen de muur.

"Amir je doet me pijn laat me gaan"." Ik doe je pijn?, jij doet je zelf pijn doordat je met hem gaat en hij kneep in me arm. Amir laat me los smeekte ik. "Waarom ben je zo Inaya, eerst laat je iemand gevoelens voor je hebben en dan ga je de hoer uit hangen" en hij kneep ondertussen harder in me arm. "Amir je doet me pijn zei ik bijna huilend. Hij liet me los en keek naar mijn arm die helemaal rood was. "Uh...uhm so...sorry Inaya". Ik negeerde hem en liep naar huis. Wat is er met hem, hij is zo veranderd.

Vergeet geen stem achter te Laten 🌺

Hij veranderde mijn levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu