SANA BİR ŞEY OLMASIN

1.5K 221 188
                                    

Selamünaleyküm güzel insanlar. Farkındayım, bölüm geç geldi, bunun için sizden özür dilerim.
Hastaydım, bu yüzden bir türlü bölüm yazamadım. Merak etmeyin, şimdi iyiyim. :)

Kitapta final yaptığımı düşünen arkadaşlar oldu. Finale daha var, final yapacağım da bildiririm.

Şunu da bildireyim; biliyorum Belinay ve Saruhan karakterlerini sevdiniz. Sonlarınında iyi bitmesini istiyorsunuz. Final hakkında bilgi veremem ama "Peygamber Çiçeği" kurgusunu 3 yıl önce hazırlamıştım. Bu yüzden kurgunun gidişatına göre bölüm yazıyorum.

Onları nasıl bir son bekliyor, hep beraber göreceğiz inşallah.

Sabırla yeni bölümü beklediğiniz için de ayrıca teşekkür ederim. 😊

Unutmayın lütfen, seviliyorsunuz. 😍

SARUHAN

  Arabadan indiğimde Kayra’da telaşla arabasından inip karşıma dikildi.

“Hayırdır kardeşim bu ne telaş.”

“ Belinay’ı kaçırdılar Kayra. Onlara yetişmemiz lazım.”

“Ne diyorsun sen? Kim kaçırdı?”

“Bilmiyorum, soru sormayı bırak,” karşı cadde de gözden kaybolmak üzere olan aracı işaret ettim. “ Onları yakalamalıyız.”

“Tamam.” Kayra aracına yönelirken bende sürücü koltuğunda yerimi aldım. Açık olan kapımdan başımı uzatıp Kayra’ya bağırdım. “Ana cadde üzerinden gidiyorlar. Sen önlerini kes ben peşlerinde olacağım.” Arabasını çalıştırıp “tamam,” diyerek bağırdı.

Akabinde Kayra ara sokaklarda kaybolurken bende son sürat karşı caddeye geçip adamlara yetişmek için gazı kökledim. Neyse ki adamların aracına yetişebilmiştim. Arkadan onları sıkıştırarak hızlarını yavaşlatmaya çalıştım.

Bu hareketime karşın makas atıp aramıza mesafe açmışlardı. Ne kadar tehlikeli olduğunu bilsem de bende aynı şekilde makas atıp onlara yetiştim. Önümüzdeki arabaları sollayarak giderken ileride ki ara sokağa bağlanan yerden Kayra çıkıp arabayı adamların önüne kırdı. Kayra’ya çarpmamak için hızlarını yavaşlatıp arabayı durdurdular. Neyse ki cadde üzerinde fazla araç yoktu, bir kazaya sebebiyet vermemiştik.

Adamların arkasına arabamı durdurup araçtan indiğimde adamlar da Belinay’la birlikte araçtan indiler. Adamlardan birisi kollarını Belinay’ın boğazına dolayıp yaklaşırsak boynunu kıracağını söylüyordu.

Cennet çiçeğim korku dolu gözlerle bana bakarken Rabbimden yardım dileniyordum. Kayra aracından indiğinde adamlar Kayra ve benim aramda sıkışıp kalmışlardı.

“Allah’ın yardımıyla kurtulacaksın Belinay,” dedim bir adım daha yaklaşarak. Belinay başını salladığında boynunu tutan adam bağırdı.

“Bir adım daha atarsan kızın boynunu kırarım. Şimdi bize yolu açın.”

“Ona dokunan ellerini kıracağım,” dedim öfkeyle bağırarak.

Kayra adamlara fark ettirmeden bir kaç adım daha yaklaştı. Belinay boynuna dolanan kolu tutup ani bir hareketle ısırdı. Adam acıyla kolunu çektiğinde Belinay’a eğil diye bağırdım. Belinay kendini yere bıraktığında adamın şaşkınlığından faydalanıp öne doğru atılıp yüzüne yumruk attım. Adam yere yıkılırken Kayra’da diğer adamın üstüne atlayıp yüzünü yumruklamaya başladı. Yere yığılan adam yerden kalktığında Belinay’a dolanan kollarını kıvırıp bacağının arkasından vurdum. Aldığı darbeyle dizinin üstüne düşen adamın kollarından çekiştirmeye devam ettim.

PEYGAMBER ÇİÇEĞİ  ~Düzenleniyor~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin