1

40.8K 952 44
                                    

Ies usor din cladire, lasand in spate doar portarul si femeia de serviciu care face curat dupa noi ceilalti. Eu plec intotdeauna ultimul si vin intotdeauna primul. Respect strictetea si punctualitatea. Asa mi-am cladit viata. Pe strictete, respect, punctualitate, severitate. Cine nu are primele trei calitati, nu are ce cauta in preajma mea, in firma mea, in viata mea. Soarele a apus de mult, iar orasul e cufundat in bezna noptii ce se lasa alene. Sunt nervos din cale-afara! Atunci cand lucrezi cu oameni incompetenti, totul devine un esec. Tocmai am pierdut un contract de milioane din cauza unei incompetente. La ce dracu am mai angajat-o, nu am nici cea mai vaga idee. Cum sa fii atat de cretin incat sa incurci ora si sa ajungi tarziu la intalnirea de afaceri ca mai apoi sa constati ca ai uitat si contractele acasa?! Dar nu-i nimic de pierdut! Oameni de genul asta zboara zilnic din firma. Doar asa iti poti da seama de valoarea si seriozitatea unui om. Severitatea si punctualitatea m-au adus unde sunt azi. Firma nu se construia singura daca era sa ma incred in astfel de incapabili. Cel mai dizgratios a fost atunci cand a incercat sa isi pastreze postul apeland la farmece de toata jena. Avea impreseia ca ma poate castiga cu un oral sau o biata partida de sex. Nu tolerez asa ceva in firma mea.
Urc in masina si pornesc motorul. Nimic nou la orasul asta: cladiri vechi si noi, masini multe si de toate felurile, oameni grabiti, aceeasi rutina zilnica. Telefonul suna si raspund punand in difuzorul masinii.

-Hei Nick! Iesim deseara? E vineri.

-Da Tom! Locul obisnuit, la ora obisnuita! Raspund prietenului meu si apas pe butonul de inchidere a apelului in timp ce iau o curba spre stanga.

Nimic nu e nou dar este perfect. Parchez in fata casei si cobor inchizand masina. Intru in holul casei unde imi las cheile pe masuta de langa usa si ma indrept spre dus pe care il fac rapid. Totul sta in punctualitate. Plec spre bucatarie, spre frigider unde stiu ca bucatareasa imi lasa deobicei mancarea. Deschid caserola, pun continutul intr-o farfurie pe care o bag la microunde asteptand aproximativ doua minute rezemat de blatul bucatariei cu mainile in san. Iau farfuria si ma asez la masa, mancand in liniste deplina. Imi ador linistea. Luna isi reflecta lumina in piscina vazuta prin peretele din sticla al livingului de langa insula din bucatarie. Fac curat in locul unde am mancat, spaland farfuria si furculita. Pornesc spre dormitor, spre dulap de unde imi iau o camasa si niste blugi. Ma imbrac rapid, imi pieptan parul ravasindu-l putin, ma dau cu parfum, imi iau un ceas la mana, portofelul, pantofii si ma urc in masina, plecand spre locul obisnit in care imi petrec timpul.

-Nick, hei Nick! Aici! Striga cineva in parcarea unde tocmai am oprit masina.
Ma uit in jur unde il vad pe Tom insotit de inca doi barbati, Zayn si Gabe.

-Salut! Asteptati de mult? Ii salut pe toti in parte.

-Nu, abia am ajuns si noi. Sa vezi ce o sa ne distram in seara asta! Azi e mai aglomerat ca deobicei. ma intampina primul Zayn.

-Ia zi Zayn, cum a ramas cu roscata? Il intreaba Tom.

-Eh...stii si tu cum e, nimic de lunga durata din moment ce sunt inca aici! Raspunde acesta ridicand tonul vocii caci deja nu se mai auzea nimic din cauza muzicii din interior. Ne asezam la o masa, comandand de baut.

-In seara asta vreau sa ma distrez baieti! Striga Gabe dupa ce da paharul peste cap.

-De ce? Iar te-a parasit Tiffany? Il iau eu peste picior, ceilalti scotand sunete infundate de ras.

-De data asta e definitiv! Eu i-am dat papucii!

-Da! E a şaptea oara cand spui asta Gabe! I-o arunca si Tom, noi incepand sa radem tare in ciuda prietenului nostru care statea posac.

-Si ce daca?! Eu macar am sa ma distrez in timp ce ea va sta acasa si va plange ca o proasta! Spune dand din umeri resemnat si ridicand un pahar in cinstea proastei lui de acasa.
Maine dimineata se va intoarce la ea. Mereu se intoarce. Rad incet si ciocnesc si eu cu el un pahar. Tom era avocatul unei firme de succes, avea 30 de ani, si era inca un burlac convins. El era insurat doar cu munca. Zayn se considera la 25 de ani inca un copil ce trebuia intretinut de parintii lui putred de bogati. Agata deseori fete prin cluburi pe care le parasea repede. Pe de alta parte, Gabe era un barbat putin cam durduliu de 32 de ani, care lucra ca manager al unei companii si care era logodit cu Tiffany de 4 ani si inca nu avea curajul sa faca pasul cel mare. Motiv de cearta pentru Tiffany. Eu eram doar eu. Un cautator de placere prin cluburi selecte pe timp de noapte, pe cand in timpul zilei eram gasit ca cel mai al dracu sef din oras.

-Nick, tu de ce esti asa serios? Ma intreaba Gabe dupa ce dam paharele de tequila peste cap. Clar voi pleca cu taxiul de aici.

-Nimic important. Am pierdut un contract, atata tot. Nu se va mai repeta. Responsabilul de acest lucru, a disparut imediat din firma.

-Tipic tie! Macar a incercat sa se linguseasca?

-Oho si inca cum...

-E clar... era femeie! Zice Tom zambind in timp ce se uita spre ceilalti.

-Nu e vina mea ca majoritatea oamenilor concediati din acea firma sunt femei. Daca ar fi mai atente,nu ar gresi. La mine totul se plateste.

- Zi-mi tu mie un angajat model.

-...dau sa spun dar sunt intrerupt de Zayn.

-Nu conteaza frate! Acum lasam problemele acasa. Am venit sa ma distrez.

-Nick, stai sa vezi ce am pregatit! Spune Tom incantat plecand spre etajul clubului, in aria destinata pentru satisfacerea placerilor. Acolo numai cei de elita puteau intra.

-Gabe,tu iar nu intrii? Il intraba Zayn in timp ce il urmeaza sus pe scari pe Tom.

-Neah...ma distrez prea bine aici. Spune vesel si eu il bat intelegator pe umar caci stiam ca pe aici pe undeva Tiffany iar a venit dupa el. Eram singurul care o vazuse mai mereu venind dupa el. Gabe stia asta si se putea bazape faptul ca nu il dau de gol. Era un acord tacit intre noi.
El nu ar fi putut sa o insele niciodata pe Tiffany. O iubea prea mult.
Eu in schimb, ei bine, nu aveam vreo iubita sau vreo sotie care sa ma astepte acasa si si nu eram dornic sa imi fac una prea curand. Eram al naibii de nervos acum asa ca trebuia sa ma descarc cumva, iar cea mai buna optiune pentru mine in momente ca asta era sexul.

-Nick, asta e paradisul tau in seara asta! Spune Tom deschizand usa si dezvaluindu-mi in fata ochilor, doua fete imbracate doar in lenjerie neagra sexy. O creata cu par castaniu cu forme apetisante, bronzata uniform o saruta si o atingea provocator pe sanul drept pe cealalta, o roscata focoasa, alba si cu un fund bombat. Cand usa s-a deschis, ele nu au facut decat sa isi itoarca putin capul spre aceasta ca mai apoi sa zambeasca strengar.
La vederea acestei imagini intru usor in incapere, inchizand usa cu piciorul in timp ce imi desfac nasturii camasii. Oh da! Asta da destindere.
Clubul "Sensuale" era un club exclusivist, doar ca acesta avea ceva in plus. Femei si barbati dornici de o aventura de o noapte veneau la etaj pentru a avea parte de asa ceva. Veneau la club, se atrageau si urcau la etaj. Asta faceam si eu mai mereu. In seara aceasta insa, Tom mi le alesese si nu daduse gres. Aveam sa ma distrez pe cinste.

______________________________________
Hei, hei, hei! O noua carte, o noua sarcina de dus la final. Cared ca imi place sa ma chinui singura caci merg in paralel cu o alta carte, continuarea de la "Căsătorie Înselatoare" numita "Împrumutul (Dragoste neîmpărtăşită)". Asa ca sper sa va surprind placut. Astept com-uri cu pareri! 😁😘😘😘😍❤❤❤❤❤
Kisses and hugs,
L. F.

Șoaptele seducțieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum