O saruta in timp ce îi deschidea usor fermoarul rochiei. Ea ii dadu sacoul jos si ii descheie camasa. El continua cu rochia incet avand grija sa atinga orice urma de piele. Se apleaca si o saruta ațâțător pe gat. Ei îi scapa un geamat si il atinse usor pe piept, pe abdomen pana ajunse la curea. O desfacu usor, iar el zambi viclean. O lasa sa ii dea pantalonii jos ca apoi el sa ii desfaca sutienul. Ii placea lenjeria ei. Era sexi, iar ea era frumoasa. Vru sa ii dea masca jos dar ea isi puse mainile peste ale lui.
-Te rog nu... iar el intelese dorinta femeii cu toate ca voia sa-i vada frumusetea de sub masca. Se vedea ca avea o frumusete naturala pe care rar o mai gasea.
Dezcoperise niste sani cu adevarat frumosi pe care ii mangaie usor dupa care depune saruturi fine.
Se lasara amandoi purtati de dulcea placere carnala pana in pat unde el o prinse sub el si o saruta aprig. Il excita tipa, rau de tot. Il mangaie senzual pana il pacali si trecu deasupra lui incepand sa faca miscari lascive pe membrul lui erect cat timp ea inca avea lenjeria pe ea si sa il atinga destul de provocator. Instinctul salbatic al lui isi facu aparitia si o prinse de cap sarutand-o posesiv pe cand degetele lui isi fac loc intre picioarele ei mangaind usor ca mai apoi sa traga tare de lenjerie, rupand-o.
-Hei imi placea lenjeria aia! Protesta ea dar gemu cand el nu mai asteapta si o patrunse asa, direct, intorcand-o imediat pe saltea sub el.
Cat de bine se simtea. Ii placea la nebunie sa o simta participand. Nu se abtinu si se apleca peste ea sarutand-o usor, apoi impreunarea lor nu mai era salbatica ci inceata dar adanca si pacatoasa. Ii duse mainile pe langa capul ei impreunandu-si degetele cu ale ei si continua sa se miste usor. Era ceva nou pentru el. Nu ii mai facuse asta niciunei femei. Era ceva nou si pentru ea. Nu in fiecare seara se culca cu un barbat. Mai ales unul care arata asa de bine. Nu mai facuse sex de luni bune, iar ceea ce primea ea acum era de-a dreptul extraordinar. Ii scapase un geamat pe care il tinuse cat putuse. El zambi si o saruta pe gat masandu-i sanii. Simti atata placere ca nici nu realiza cand isi dadu drumul in ea. Cand iesi vazu ca nu are prezervativul pus. Isi arunca ochii prin camera si il gasi langa noptiera cazut din pantaloni.
-Baga-mi-as! Am uitat sa imi pun prezervativul. Spune-mi te rog ca...-Stai linistit! Iau anticonceptionale! Ii spuse ea din instinct dar apoi isi dadu seama ca ea luase anticonceptionale acum cateva luni cand se ferea de Koll sa nu o lase insarcinata caci nemernicul, de beat ce era uita sa isi puna prezervativul. Facuse o pauza destul de mare de la ele dar cand dadu sa ii spuna barbatului frumos din fata ei, ramase fara glas. De ce sa strice seara cu o nimica toata? Maine va lua imediat pastila de a doua zi.
Si asta avea de gand sa faca imediat ce va scapa din mainile seducatorului fara chip, asa cum il nimise ea in gand.Se trezi inaintea lui si mai zabovi in pat, el dormea pe burta cu fata spre partea opusa ei. Era invelit doar pe jumatate, iar muschii spatelui erau la vedere lasand o priveliste incantatoare pentru ochiul ei feminin. Ii gasi masca prin asternuturi, la fel ca si pe a ei. Ciudat era ca nu ii vazuse chipul in nici-un fel. Se ridica usor, curioasa in a-l vedea in totalitate pe barbatul caruia i se daruise noaptea trecuta vrand sa triseze putin in intelegerea lor prin a nu-si vedea fetele. Observa ca avea un par minunat si ravasit prin care isi trecu usor degetele. Inainta in le din urma in fata cu privirea dorind sa-i vada chipul dar ochii ii sarira la ceasul de pe noptiera din parte lui si cand vazu cat era, fugii imediat spre usa imbracandu-se pe fuga si cat de silentios putea fara a mai arunca vreo privire in urma sa. Era 8 fara un sfert, iar la 8 jumatate trebuia sa fie deja la munca. Oh nu, seful ei imbecil avea sa o manance! avea nevoie de o minune sau de o super viteza ca sa ajunga acolo.
Urca in primul taxi gasit pe strada pe care i-l fura unei doamne ce venea spre acesta cu pasi lenti insotita de un pudel in lesa. Ii dadu adresa soferului rugandu-l sa se grabeasca si acesta o calca cat de tare putu cu injuraturile si oranelile babei in spate.Ajunse in 10 minute dupa zeci de rugaciuni facute in gand caci soferul chiar conducea ca un maniac trecand pe rosu de trei ori, aproape calcand cativa pietoni si trecand milimetric pe langa patru masini dar ea se multumi cu timpul scos si ii dadu bacsis in plus pentru amabilitatea acestuia.
Uraca in viteza, isi facu un dus, se imbraca la fel de repede si o lua din loc demarand in forta cu masina ei de data asta.
Nick se trezi confuz, se intoarse pe spate si uita in dreapta lui. Tipa disparuse. Timea. Avea un nume frumos. Inca visa la ea daca ceasul nu ii indica ora 8:40.
Injura in barba si se impiedica in asternuturi incercand sa se imbrace cat mai repede. La 9 avea o sedinta, ce naiba?!
In graba lui, se mai impiedica o data si cazu. Se pregati sa injure dar pe jos gasi marturia noptii fierbinti de aseara. Doua masti ce ascunsesera doua personalitati diferite zaceau acum pe mocheta. Se apleca si le lua zambind spre masca feminina. Isi prinsese cateva fire de par in paietele ei, fire ce se jumulisera la cat de incapatanate fusesera sa ramana blocate acolo.-Daca mai am ocazia sa te intalnesc draga mea, fii sigura ca nu mai scapi de mine! Zambi spre masca ca si cum ea ar fi fost acolo, apoi o baga in buzunar si se grabii sa ajunga cat mai repede acolo unde era asteptat.
_______________♡♡♤♡♡_______________
Saltut tuturor! Imi cer mii si mii de scuze ca v-am facut sa asteptati atat insa stiti cum e...sezonul nuntilor s-a deschis!!! Ieeeeeee...😄😄😄😄...nimeni fericit?! Da...nici eu! 😧😥
Dar nu-i nimic! Am terminat cu bine deci REVIN ÎN FORȚĂ!!! 💥💥💥🎉🎉🎉🎆🎇😄😂😂😉 Deci...astept comentarii chit ca ma certati! Vreau sa stiu ce parere aveti despre capitolul acesta siiii....tobele, va rog....despre ce credeti ca se va intampla in capitolul urmator si cele ce vor urma! Cum o va gasi Nick pe Timea sau daca o va gasii? Cat se vor complica lucrurile?
Nu uitati sa lasati com!😈😈😈 Kisses and hugs!✌ Love you! 😉😘😘😘😍❤❤❤❤💋💋💋
CITEȘTI
Șoaptele seducției
RomansaPornind ușor în tainele plăcerii, descoperi că îți place, că vrei mai mult. Viața mea e trăită la maxim: Ziua - director in propria firma, un sef afurisit si crud. Seara - un seducător fără pereche. Femeile cad ușor în propria plasă aruncată spre...