Se simti scarbita de ceea ce incerca sa faca barbatul din fata ei si il impinse cu toata puterea palmuindu-l inca o data, ecoul provocat de lovitura spargandu-se in colturile camerei.
El doar zambi nervos si se linse pe buzele apetisante patrunzand-o cu privirea lui de ghiata.
-Te astept jos! Atat ii adresa dupa ce se intorsese cu spatele le ea. Apoi o lasa acolo in camera goala si pustiita. Norocul ei fu Dee care o mai inveseli de indata ce aparu pe usa radiind toata.
-Tocmai am trecut pe langa un tip sexi rau... Se auzi vocea ei entuziasmata. De ce esti sifonata? Doar nu.... Tim....hoata mica, el este, nu? Nu inteleg de ce nu mi-ai spus mai devreme de el! Si sa mai astepti si un copil cu tipul ala sexi, e ceva de-a dreptul divin...Sari in sus batand sin palme si oftand de bucurie roscata cu ochii caprui.Timea nu facu decat sa dea din cap tacuta razand usor la reactia prietenei sale. Macar cineva sa fie fericit, nu? Isi duse protectoare si iubitoare mana la pantec. Acela era rodul greselii ei dulci de care nu regreta nici-o clipa. Barbatul acesta o sarutase la fel de tandru precum o facuse barbatul ei misterios in noaptea aceea dar totusi acest barbat nu putea fii acel barbat. Pana la urma toti barbatii puteau sa sarute tandru. Si care ar fi fost sansele ca barbatul ei misterios sa fie seful ei?! Nici una.... Isi uitase masca acolo dar ar fi vrut sa o tina la ea. Asa avea sa isi reamintesca de fiecare data cand se uita la ea ca nu fusese un vis, si ca mica faptura din pantecul ei chiar exista.
-Deci el e cel care te-a lasat insarcinata? El e Făt-Frumos de care povesteai? Caci sa stii ca el chiar aduce cu unul....O rupse Dee din gandurile sale cu vobaria ei lunga tipic momentelor cand se emotiona.
Timea doar rase la auzul cuvintelor prietenei sale si alese sa taca. Acest secret era doar al ei. Nici macar tatal ei nu o crezuse cand incercase sa il convinga pentru a sasea oara pe ziua de ieri ca şeful ei tembel nu avea cum sa fie tatal copilului ei. El refuzase cu vehementa sa o asculte si ii tot spunea intr-una ca se inseala fara ca acesta sa aiba vreun motiv intemeiat pentru care sustinea aceasta cauza. El voia ca fiica lui sa fie in situatia mamei ei. Nu voia ca nepotul sau nepoata lui sa creasca fara tata cum o facuse ea. Si il aprecia din tot sufletul pentru asta. Seful ei, fusese insa omul nepotrivit, la locul si in momentul nepotrivit. Si cand se gandea ca doar ce ii spusese ca isi da demisia, acum se alegea cu el pentru o perioada mai lunga. Spera sa scape repede de el, iar in noua luni sa fie o femeie libera si o mama fericita chit ca va fi marginalizata.
Sterse lacrimile aparute in coltul ochilor si se lasa pe mana stilistului chemat de tatal ei pentru a o aranja.
Cand spusese ca vrea ceva simplu, acesta o contrazise cu vehementa si putin mai tarziu avea o coafura frumoasa si eleganta ca mai apoi tenul sa ii fie pus in evidenta de cosmeticele aduse de stilist.Isi imbraca rochia roz pal aleasa ieri cu prietena ei, rochie ce o alesese mai mult de gura prietenei sale. Daca era dupa ea, se ducea si in blugi. Ce rost avea sa dea banii pe o rochie pentru ceva nesemnificativ?!
Pulveriza cu parfum pe pielea alba si matasoasa a gatului, isi puse cerceii la ureche, isi lua paltonul negru pe ea, pantofii negri cu toc si pornira spre iesire.Prietena ei ii deschise usa si plecara amandoua tinandu-se de brat. Prietena ei purta o rochita albastra deschis care ii facea parul sa para ca arde.
-Tim...daca nu vrei, sa stii ca nu trebuie sa faci asta... Cine e omul acela de crede ca are dreptul de a-ti spune ce sa faci si cu cine sa te casatoresti?! Inteleg ca e tatal tau dar nici chiar asa...
-Dee...e in regula! El imi vrea doar binele! Oricum o sa scap de seful meu stupid repede! S-a nimerit sa fie omul nepotrivit, atata tot.
-Eu tot sunt de parere ca va sta bine!
-Deeeeee! Se rasti amuzata Timea.
-Ce? Spun ce vad! Si rasera amandoua.
Dupa ce iesira din bloc, fusera asteptate de o masina alba cu geamuri fumuri in care se si urcara. Era masina trimisa de tatal ei. Viitorul ei sot era in masina neagra, mare din fata cu geamuri la fel de fumuri.
Stia ca e acolo si stia ca o privise de cand coborase din bloc. Mai era cu inca un barbat. Ii vazuse impreuna de la fereastra dormitorului ei. Bagajul ei fusese facut aseara. Soferul masinii albe inchidea chiar acum portbagajul plin cu geamantanele ei. Avea sa se mute la el. Asa fusese regula. Isi incheia singura viata.
Se intreba cat avea sa reziste. Stia ca daca nu o va mai putea duce mult asa, va rupe singura lanturile acelea invizibile ce o tin prizoniera in propria viata si va pleca departe de acest barbat ce nu ii trezeste nici-un sentiment. Era o prostie ceea ce face ea acum.
Se lasa comoda in scaunul din spate al masinii in timp ce aceasta porni cu un sunet discret spre primarie.
Acolo o asteptau cei ce aveau sa ia parte la aceasta scena de doi bani, demna de mila.
Avea sa se casatoreasca precum ultima curva cu primul ce ii iesise in cale si de care nu stia daca el era tatal. Lipsea sa se fi culcat cu mai multi.
Isi va intalni "soacra" pentru prima oara chiar atunci cand va zice "da". Nici macar nu stia cati ani are acest barbat, nici macar nu il strigase vreodata pe nume...dar sa stie cum e si ce ii place?!
CITEȘTI
Șoaptele seducției
RomancePornind ușor în tainele plăcerii, descoperi că îți place, că vrei mai mult. Viața mea e trăită la maxim: Ziua - director in propria firma, un sef afurisit si crud. Seara - un seducător fără pereche. Femeile cad ușor în propria plasă aruncată spre...