Ayaklarımı ritimli bir şekilde sallarken Gökhan'ın attığı mesajla sırıtmaya devam ettim.
"Nasıl ağladı ama ezik"
Dün akşamdan beri Hilminin halini düşünüp kahkahalar atiyordum.
Hangi ara ondan bu kadar nefret etmiştim.
Telefondan başımı kaldırınca gördüğüm kızı baştan aşağı suzerken gideri var diye düşünüp yanına gittim.
"Selam"
Ters bir bakış atıp cevap vermeyince şaşırmadım desem yalan olur. Zor kızım numaralarını çok görmüştük daha önce.
Karşısındaki sandalyeye oturunca konuştum"
"Buranın tavuklu makarnası çok güzeldir denedin mi"Sıkılmış bir şekilde nefes verip konuştu.
"Sana ne "
.
İşimiz vardı belki ama inat etmiştim.Elimi uzatıp konuştum
"Ben murat"
Göz devirip ayağa kalktı
"İlgilenmiyorum"
Arkasından şaşkınlıkla bakarken garson hesabı getirmişti.
Bravo hanımefendi hesabı da bana kitlemişti.
***
"Anıl sen de mi olum"
Sabahtan beri Dağhan yetmezmiş gibi bir de anılın tribini çekiyordum.
Herkeste bir Hilmi sevgisi belirmişti son zamanlarda
"Murat sen çok değiştin farkında mısın"
Anıl yine baymisti beni
"Bunları değil Hilmiye en sevmediğin kişiye bile yapmazdın. Annen öğrense bu olanları senden utanır"
Son söylediği şeyle gözlerim kocaman açılmış boğazıma bir yumru oluşmuştu.
Annem...
Anılı dinlemeden ayağa kalktım. Gözyaşlarım birikirken anılı dinlemeden arabama atladim.
Annemi görmem gerekiyordu.
***
Sonunda o hastanenin tanıdık kokusu burnuma dolmuştu. Yoğun bakım ünitesine yaklaşınca daha fazla dayanamayacağımı anlayıp yere çöktüm ne anılın ne de başka birinin annemin bu halinden haberi yoktu. Son bir aydır annemin bu halde olması bütün karekterimi değiştirmişti. Başıma saplanan keskin ağrıyla gözlerimi kapatıp başımı duvara yasladım
"Uyan artık annem uyan"
***
HCİ
Kaç gündür bitik haldeyim bilmiyorum murat çok kalpsiz bir insana dönüşmüştü ama hala onu çok seviyordum. Gel dese düşünmeden giderdim yanına en kötüsü de buydu. Sabahtan beri karşımda bir kıza yazılıyordu ve bu can yakıcı olmaya başlamıştı. Daha fazla tahammül edemeyeceğimi anlayıp Dağhanın evine gittim. Dağhan evde değildi kendimi koltuğa atıp son yaşadıklarımı düşünürken kapının çalmasıyla ayağa kalktım. Kimdi gecenin bu saatinde.
Karşımda kör kütük sarhoş bir Murat beklediğim son şey bile değildi.
Telaşla konuştum
"Murat ne oldu sana"
Murat beni görünce gülmeye başladı
"Kimleri görüyoruz" içki içmeyen murat bugün adını sorsam hatırlamayacak hale gelmişti. Derdi neydi bunun
Onu zar zor odama çıkarıp kahve yapmak için mutfağa indiğim sırada Dağhan gelmişti.
"Kanka naber"
Murat'ın burada olduğunu nasıl söyleyecektim. Ben bunları düşünürken şarkı söylemeye çalışarak aşağı inen murat bu işi de kendi halletmişti.
Murat'ı görmesi ile sinirlenmeye başlayan Dağhan sinirle soludu
"Ne işi var bunun"
"Dağhan şu haline baksana " diye onu sakinleştirmeye çalışırken Murat'ın düşme sesiyle gözlerim kocaman açılırken ona baktım murat yerde sırıtarak kafasını tutuyordu.
"Ne olmuş buna" diye sordu ilgisiz görünmeye çalışan ama ilgili olan daghan
"Bilmiyorum" diye yanıtlayip konuştum
"Koltuğa tasisana"
Dağhan gözlerini devirip konuştu
"Hayatta yapmam ama istiyorsan dışarı atabilirim"
Bir yandan kahve yaparken konuştum
"Dağhan benim için"
Dağhan sabır dileyip sızmış olan muratı yerinden kaldırmaya çalıştı.
***
Sabah başımın ağrısıyla kalktım dün ne çok içmiştim. Etrafa bakınca Dağhanın evi olduğunu anladım. Ne işim vardı benim burada. Basamakları bir bir inerken mutfakta hilmiyi görmemle duraksadım. Kahvaltı hazırlıyordu. Ve Dağhanla konuşuyordu. Benim hakkımda bir nevi beni Dağhan a savunuyordu neden bu kadar iyiydi ki keşke o gece hiç yaşanmamis olsaydı ve Hilmi hala en yakın arkadaşım olsaydı. Terkardan başıma saplanan ağrı ile derin bir ah çektim.
Sesimi duyan Anıl Dağhan ve Hilmi bana bakarken Dağhan konuştu
"Küçük beyimiz uyanmış"
Dağhana göz devirip konuştum.
"Kalıcı değilim "
"İyi olur " diyip pis pis bakmaya başlamıştı. Evet tirsmaya başlamıştım.
"Bir şeyler yeseydin " diyen Hilmiye küçümseyici bakışlar atıp konuştum.
"Erkeğin kalbine giden yol midesi saçmalıkları mı" diyip sırıttım. Hilmi kızarırken konuştum.
"Ezik"
Çıkış kapısına giderken Dağhan konuştu.
"Bir daha bize bulaşma"
Derin bir nefes verip konuştum "meraklı değilim."
Selam selam gençler evet stoklarımızdaki yb lerden bir tanesi 10 bölüm falan hazırda bekliyor djdndnkdndkd istediğiniz zaman yb atarım yorum yapmaya devam edin canlarım öptüm