OMG!! 😵😱
Ďakujem vám moc moc moc!!! 😭❤❤❤
✨🌈✨
*zavibrovanie mobilu*Tipujem že to už asi bude Tae. Predsa hovoril že bmi večer zavolá..
Vzala som mobil a pozrela sa do správ.
Yoongi?? On mi napísal? To sa už dlho nestalo..
Y: Poď von.
Počkať.. Von? Prečo?
Bežala som do šatníka a hľadala nejakú mikinu. Keď som ju našla pohľad mi padol na mobil položený na posteli.
Každú chvíľu mi má mi volať Tae. Budem si musieť pohnúť!
Mobil som nechala tam a bežala som za Yoongim.
✨🌈✨
„Tak som tu. Čo si chcel?"
„Rozmýšľal som a mal by som nejak odčiniť čo sa stalo."
„Ale Yoongi, to nie je potre-"
„Nechaj ma dohovoriť." zakryl mi ústa. „Čo keby si so mnou išla do štúdia a zahrali by sme si tam niečo na piano?"
Keď som to počula okamžite som sa zaradovala.
„Naozaj?? Že váhaš!!" zvýskla som.
„Tak teda poďme." chytil ma za ruku. Všimol si že ma to zaskočilo a dodal: „To aby si sa cestou náhodou nestratila." v tej chvíli som myslela že omdliem.
Bol tak strašne zlatý, musela som sa na ňom zasmiať. Každý jeho dotyk mi privádza zimomriavky. Ale nie je to nepríjemné, práve naopak!
„Počkaj. A čo Jin? Nemali by sme mu dať vedieť kam ideme?"
„Netreba. Povedal som mu to." usmial sa.
„A ako si vedel že budem súhlasiť?"
„Tipol som si.." zasmial sa.
„Tak už poď."Prikývla som teda a nasledovala ho.
✨🌈✨
Posadili sme sa za piano a začali hrať. Nebolo len tak obyčajné hranie.. Nie. Mala som popri tom pocit ktorý ani len nedokážem opísať. Taký pocit som ešte nikdy nemala. Viem len povedať že bol naozaj príjemný..
Počúvať tú krásnu hudbu a vidieť Yoongiho ktorý sa usmieva od ucha k uchu, to je niečo úžasné.
„Nepozeraj tak na mňa!" povedal Yoongi tenkým hláskom a zasmial sa.
To sa ma akože snažil napodobiť?
„Nedívam sa na teba." usmiala som sa a pohľad presmerovala späť na klávesy.
„Nevieš klamať." chytil ma za ruku a pomaly ju palcom hladil.
Moje srdce zas búšilo ako zvon, som si istá že to bolo počuť. Ale nedokázala som to zastaviť. Vždy keď sa ma dotkne, keď sa na mňa pozrie ide mi vyskočiť z hrude.
Nemohla som sa dívať do jeho očí. Jeho pohľad bol taký intenzívny! Vedela som že som určite zase celá červená a tak som sklonila hlavu. On mi ju však zodvihol a venoval mi sladký úsmev.
Ako sa dá niečomu takému odolať?
Pohladil ma na líci a potom mi začal pomaly prechádzať palcom po spodnej pere.
Ani som sa nenazdala a ucítila som jeho pery na tých svojich. Všetko naokolo akoby sa zastavilo. Zavrela som oči. V ten moment som vnímala len jeho. Nič iné neexistovalo..
Snívam snáď? Je to až príliš dokonalé aby to bola pravda.
Yoongi sa mi zas pozrel do očí. Vyzeral trochu vystrašene.
„Prepáč.. Ja neviem čo to-" červenal sa snáď viac ako ja.
Tentokrát som ho pobozkala ja. Prekvapilo ho to ale rýchlo začal spolupracovať. Obmotala som si ruky okolo jeho krku a on ma chytil za pás a prisunul k sebe bližšie. Takto v objatí sme ostali ešte dlho..
Je to úžasné! Jeho vôňa, jeho dotyk..
Už si viac nebudem klamať. Od začiatku cítim k Yoongimu niečo čo som ešte k nikomu necítila. Odteraz už predtým nebudem zatvárať oči. Už by som to popravde asi ani nedokázala.
Milujem Yoongiho.
To je to jediné čo práve cítim.
KONIEC 36. ČASTI
BẠN ĐANG ĐỌC
• Mҽɱвҽɾ σƒ втѕ • ✔
FanfictionAko každý človek a hlavne každá fanynka (BTS), určite snívate o tom, aké by to bolo stretnúť sa s vaším idolom. (Ja viem, pre ARMY z Európy je to takmer nemožné. Ešte k tomu ak žijete v krajine ako je Slovensko...) Ehm, ale späť k téme.. Zamaýšľali...