Ant-Man and the Wasp İnceleme

326 23 25
                                    

Selam herkese 💜 Bugün filmi izledim ve incelemeyi ertelemek istemedim. Yoksa Deadpool 2' de olduğu gibi sonradan yazmaya üşenebilirdim 😂

Ben filme girmeden önce bütün spoilerları yedim yuttum ama siz benim gibi olmayın. Eğer henüz izlemediyseniz yazının geri kalanını okumamanızı öneriyorum.

**




Film Civil War'ın ağır etkilerini yaşayan Scott'u anlatıyordu bildiğiniz gibi.

Zaten tıpkı Scott gibi, film de bunun baskısını yaşıyordu.

Sürekli arada geçen Captain America espirileri, en başta ne kadar komik ve eğlenceli olsa da bir süre sonra yerini tekrara bıraktı bence.

Kaptan olsaydı ne olurdu, Kaptan seni görse ne yapardı, sadece yakın olanlar ona yüzbaşı der falan falan... Liste böyle uzayıp gider. Spider Man filminde aynı muhabbet Tony için dönüyordu ama orada aralarında bir baba oğul ilişkisi vardı ve zaten Peter'ın amacı, kendini Tony'e kanıtlamaktı.

Bu film de sanki aynı amacı güdüyor gibiydi. Kaptan yoktu ama Scott sürekli kendini Steve'e kanıtlamak için uğraşıyordu sanki.

Bilmiyorum belki insanlar bundan zevk almıştır. Ben de en başta filmlerin arasında geçen bağdan dolayı mutluydum ama iki yıl önce olan bir olayı sürekli tekrarlamak kabak tadı verdi benim için.

Diğer konulara geçersek, Hope'u ilk kez Wasp olarak izledik ve şahsen beğendim. Güzel bir kadın kahraman izledik. Keşke ilk filmde de olsaydı dedirtti bana. Filmde en beğendiğim konulardan biri buydu.

Filmin en büyük sorunu kötü adam eksikliğiydi. Aslında eksiklik demek doğru mu bilmiyorum. Karakterlerimize karşı olan ve onları durdurmaya çalışan bir çok kişi vardı ama ne yazık ki kaliteli bir kötü yoktu. Belki son izlediğimiz Marvel filmlerinden dolayı böyle düşünüyorumdur.

Hela, Erik Killmonger , Thanos...

Ghost bunların yanında çok sönük kaldı. Elbette Ant Man'e uygun bir kötü olması gerektiğini biliyorum ama, yine de yerine oturmayan bir şeyler vardı.

Scott, Bill Foster ile karşı karşıya geldiğinde şey diyordu; 'Siz her kelimeden önce kuantum mu diyorsunuz?' İşte filmi özetlemek gerekirse bu cümleyi söylerdim.

Sonuçta bizi asla inandıramayacakları şeyler var. Boyut küçülse bile kütle değişmez. Buna aykırı davrandıkları çok şey var ama eğlenmek isteyen birisi zaten bunlara pek takılmaz. Sürekli bilimsel şeyler söylediklerinde ise bu sefer gerçekten de hatalar insanın gözüne daha çok çarpıyor. Onlar da bunu fark etmişlerdi ki, her an 'ama bu kuantum' modunda geçti film.

Labaratuvar elden ele geçerken bir süre sonra gözlerim yoruldu gerçekten. Bir FBI'da, Hope'da, Ghost'da, Burch'da... Keşke gerçek bir kötü olsaydı da, bu kadar rol bölünmeseydi.

Bir de sormak istediğim bir şey var. Aranızda Ghost'a sempati duyan oldu mu?

Ben pek sevemedim. Karakterin içinin doldurulmadığını düşünüyorum. Filme gitmeden önce bir kaç kişinin yorumlarını okumuştum. Filmi kış askerine benzetmişlerdi. Bence de filmde kış askerine atıflar vardı. Shield'ın içindeki Hydra'nın neler yaptığını bir kez daha gördük. Tıpkı Bucky gibi, Ghost'un da bir makineye çevrildiğinden bahsedildi.

Uzun lafın kısası şu ki, kesinlikle kendi ayakları üzerinde duran bir film değildi.

Winter Soldier ve Civil War karışımı bir filmdi sanki. Komedisi de nedense Deadpool'u hatırlattı. Sanırım şu kısa boy/çocuk muhabbetinden.

Filmin en büyük avantajı Infinity War'un ardından vizyona girmesiydi. Bunun gişeye yansıyacağını düşünüyorum. Zaten genel olarak reklamlar da bu şekilde yapıldı. Bir sonraki filmle, Infinity War arasında bir köprü görevi göreceği söylenmişti. Bence pek göremedi, orası ayrı. Film bittiğinde aklım daha çok karıştı çünkü.

Filmin iki yıldızı vardı bana göre. Luis ve Scott'un yerine geçmesi için programlanan karınca. İkisinin sahnelerinde gülmekten yanaklarım ağrıdı desem yalan olmaz.

Karıncanın duş aldığı sahneye hâlâ gülüyorum 😂

Janet'dan hiç bahsetmedim ama ne desem bilemiyorum. Zaten çok az görüldü. Onun Scott'un içine girdiği sahne de çok komik ve eğlenceliydi. Scott kendine geldiğinde Hank Pym ile el ele tutuştuğunu görüyordu falan 😂

Güldüğüm çok fazla sahne vardı ama elbette hepsi aklımda değil.

İnfinity War'dan sonra iyi geldi demek üzereydim ki, film bitti ve millet toz oldu. Hayal kırıklığımı hissedebiliyor musunuz? Yani en azından biri kalsaydı. Scott oradan nasıl çıkacak hiçbir fikrim yok. Kafamızda yeterince soru işareti yokmuş gibi...

Avengers 4'e nasıl bağlanacak gerçekten hiç bilemiyorum. Araya zaman atlaması girecek bunu biliyoruz. Bu iki filmi nasıl birleştirecekler, zaman atlamasından sonra karakterlerimizin dönüşümü ne olacak bilemiyorum.

Kısaca özetlersem, film aksiyon açısından baş döndürecek kadar fazla ama iyi açıdan değil, komedisine kesinlikle laf etmeyeceğim çünkü çok iyiydi. Karakterlerin kendine has tarzı yine harikaydı. Film beklenildiği gibi Infinity War- Avengers 4 bağlantısı kurabilecek bir film değildi. Yukarılarda dediğim gibi, daha çok Kış askeri filminde ki Hydra- Shield meselesi ve Sokovia anlaşması odaklıydı.

Filmin kötüsünü ben beğenmedim. Beklentim yüksekti belki de o yüzdendir. Karaktere ısınamadım, oynayan oyuncuya ısınamadım. O yüzden film eksik kalmıştı. Bir yerde Scott, Hank'in seveni olmadığından bahsediyordu. Bir ara filmin kötüsü Hank Pym'miş gibi bir hava vardı 😂😂

Cassie, annesi ve üvey babası çok şekerdi. Onların toplu sarılmaları ve FBI gelince verdikleri tepkiler süperdi 😂

Luis zaten beni bitirdi doğruluk serumu diye diye 😂

Hope- Scott ilişkisi yine çok tatlıydı. Onları birlikte görmeyi seviyorum.

Film süresinin daha az olmasını isterdim. Aradaki kopukluklar ve gereksiz sahneler olmasaydı daha güzel olabilirdi.

Infinity War'da olduğu gibi sahne sahne inceleme yapmadım. Derinlik açısından iki filme bakarsak bu film için pek de gerekli değildi bence. Beğendiğim ve beğenmediğim şeyler üzerinde durmak istedim.

Peki siz film hakkında ne düşünüyorsunuz?

*Wasp nasıldı?

*Ghost nasıldı?

*Avengers 4 ile nasıl bağlanabilir?

*Diğer filmlerle olan bağını sevdiniz mi?

Yukarıdaki sorulara cevap verirseniz birlikte sohbet edebiliriz 💜

Bu bölümlük burada bitireyim. Umarım filmi beğenmişsinizdir 💜

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!

Çöp Pandasının NotlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin