İnfinity War İnceleme

4.6K 108 209
                                    


*Bölüm şiddetli spoiler içerir.

Herkese merhaba! Sanırım şu an için herkes sadece benden oluşuyor. Olsun. Kimsenin okumadığı kitaplar yazmaya bayılırım 😂 Herneyse; bu kısmı uzatmayıp her anında detayların gizli olduğu, içerisinde büyük bir kadroyu barındıran, bizi kimi sahnesinde güldürüp kimi sahnesinde ağlatan Avengers: İnfinity War'a geçelim.

Filme gitmeden önce herkesin bi tahmini ve teorisi vardı ama kesin olarak bilinen şeyler de vardı. Filmin Thor: Ragnorak'ın kaldığı yerden devam edeceği gibi. Belki de bizi en çok geren sahnelerde burada oldu. Çünkü beklenen sonlar kaçınılmazdı. Filme girer girmez Asgard gemisinin çevresinden yardım istediğini gördük ama ne yazık ki onlara yardım edecek kimse yoktu. Thor tutsak, Heimdall yaralı, Loki ise Black Order'ın elindeydi. Loki burada arada kalmış gibiydi başta. Her zamanki gibi olmak veya kardeşinin yanında olmak. Ve Loki ilk kez Thor'un yanında olduğunda bu onun sonu oldu.

Loki'yi bu kadar çabuk öldürmeleri filmin ne kadar cesur olduğunun en büyük kanıtıydı. Ve ilk avengers filminde Tony'nin ona söylediği "Bizde de Hulk var." cümlesini bu kez Loki'nin ağzından duyduk. Bu eminimki herkes de buruk bir gülümseme bırakmıştır. Çünkü bu sahne Loki'nin kendisini ilk kez kötülerin tarafında değil, bir avenger olarak gördüğü sahneydi bana göre. Daha sonra Heimdall'ın kara büyüyle Hulk'ı dünyaya yolladığını gördük. Ve bu da onun sonu oldu.

Böylece Thanos güç taşından sonra uzay taşını da almış oldu. Gerisinde bıraktığı Asgard gemisini yerlebir ederken, yaşayan tek Asgardlı da Thor kaldı.

Evet sizi ağlatmaya çalışıyorum 😢

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet sizi ağlatmaya çalışıyorum 😢

Daha sonra Hulk'ın Bruce Banner'a döndüğünü ve Thanos'un gelişini Doctor Strange'e haber verdiğini gördük. Ve bildiğiniz gibi Civil War'dan sonra kalan tek avengerlar Rhodey ve Tony. Vision'ın da bir süredir olmadığını daha sonra Tony'den öğreniyoruz.

Bu yüzden Strange bir portal açıyor ve yürüyüş yapan Tony ve Pepper'ın yanına gidiyor. Bu süre zarfında Tony ile Pepper'ın evlenme kararı aldıklarını ve Tony'nin ark reaktörünü yeniden göğsüne taktığını görüyoruz. Çünkü Tony bir tehlike geleceğinin farkında ve bu sefer tek başına olduğunu biliyor. Tony rüyasından bahsediyor. Bir çocukları olduğunu gördüğünü ve adını Morgan taktıklarını söylüyor. Bunun gerçek olduğunu düşündüğünü ama rüyasından uyandığını söylüyor. Kimileri ileride Tony'nin oğlunu görebileceğimizi söylese de ben bu rüyanın Peter'a bir gönderme olduğunu düşünüyorum. Çünkü filmin devamında Strange de aralarındaki baba oğul ilişkisiyle ilgili bir ima yapıyor ve filmin sonunda Tony Peter'ın kayboluşunu izliyor. 

Ve daha sonra Pepper'ın yanından ayrılarak Strange ve Banner ile birlikte mabede gidiyorlar ve bu da filmde Pepper'ı gördüğümüz ilk ve son sahne oluyor.

Çöp Pandasının NotlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin