Hangi karaktere özel bölüm istiyorsunuz deyip hiçbirini yapmamak ndnsjsjjs
Neyse bu işin şaka tarafıydı 😂 bu bölümdekiler elimde zaten varken hemen atayım dedim 😂
Bu tarz bir bölüm hiç yapmamıştım. Marvel hakkında az bilinen bilgileri listeledim. Belki biliyor da olabilirsiniz. Şansımı deneyeceğim 😂
**
*İlk Iron Man filminde Rhodey karakterini oynayan Terrence Howards'ın yerini Don Cheadle aldığında, Marvel'ın CEO'su bu değişikliği insanların fark etmeyeceğini düşünüyordu. Çünkü ona göre bütün siyahi insanlar birbirinin aynısıydı.
*Marvel evrenlerinin birinde Avengers evcil hayvanlardan oluşuyor. Captain America'nın adı Captain Americat (Steven Mouser) ; Iron Man'in adı Iron Mouse ; Thor'un adı Thrr; Peter'ın adı Peter Porker, Hulk'ın adı Hulk Bunny'dir. Avengers ise Scavengers ismiyle adlandırılmıştır.
-Earth 8311
Steve'in kedi ve Tony'nin fare olması dnnskdkkskd
*Doctor Strange'de yer almadan önce Rachel McAdams, Iron Man' de Pepper Pots rolü için başvurmuştur ama kabul edilmemiştir.
Hiç hayal edemedim şu an 😂😂
*Captain America'nın Peggy ile 2. Dünya savaşında savaşıp kazandığı ve sonrasında evlendikleri bir evren vardır. İkisinin Sharon Rogers adında bir kızları olmuştur. Tony, Steve ile ilgili "Kızı için herkesi öldürebilir" tanımını kullanmıştır. Steve'den sonra Captain America ünvanını Sharon devralmıştır ve bu konuda ona destek çıkan Tony'dir.
- Earth 415
Bu nasıl bir kader ndndjdjd Sharon'un kızı olduğu evren var 😂
*Tony'nin hiç Iron Man olmadığı bir evren vardır. Hulkpool şarapnel Tony'nin göğsüne batmadan önce kazayı engellemiştir ve Arc reaktörü hiçbir zaman Tony'e takılmamıştır.
-Earth 6001
Korkunç 😮😮
* Evrenlerin birinde; Tony Stark, geçmişte bir partide Stephen Strange ile tanıştı. Strange'e kendi arabasını sürmesi için izin verdikten sonra bir kazaya uğradılar. Bu kaza, Strange'in ellerine kalıcı sinir hasarı verdi. Stark, Doktor'un ellerini düzeltmenin bir yolunu bulacağına yemin etti. Ancient One'da bir çare bulabileceklerini düşünerek Tibet'e gittiler, ama yardım edemedi. Stark, Baron Mordo'nun Ancient Ona'a karşı bir lanet tuttuğunu keşfetti ve onunla savaştı, ama Mordo onun üzerine bir büyü koydu. Baron Mordo'yu yenene kadar mistik sanatlarda Ancient One'ın çırağı olarak eğitildi. Ancient One daha sonra onu Dünya'nın Büyücü Yüce'si ilan etti. Birlikte savaştıkları tek kişi Baron Mordo değildi. Dormammu'ya karşı da birlikte savaştılar ve Tony bunun için yeni bir zırh icat etti. Bu evrende Tony de Sorcerer Supreme olarak adlandırılıyor.
-Earth 9810
İşte benim zeki oğluşlarım 😍😍
*Jason Momoa'ya Drax'ı canlandırması için teklif götürüldü. Kabul etmedi çünkü savaşçı adam tiplemesinin üstünde kalmasını istemiyordu.
Aquaman bilim adamı çünkü jdnkdkskd
*Başta Rocket'in seslendirmesi için Adam Sandler veya Jim Carrey düşünülüyordu ama rol için yeterince enerjik olmadıklarına karar verildi. Gün sonunda rolü kapan Bradley Cooper oldu.
İyi ki öyle olmuş 😍
*Rocket Racoon, The Beatles'ın Rocky Racoon şarkısından esinlenilerek adlandırılmıştır.
*Earth 1218 olarak adlandırılan evren içinde yaşadığımız dünyadır. Karakterlerin var olduğu yer sadece çizgiroman dünyasıdır.
Bizim de bir evrenimiz var yaşasın 😂😂
**
*Marvel.wikia.com'dan çevirdim.
Bugünlük on bilgiyle tamamlayalım.
Bence güzel oldu. Arada yapayım bunu. Sizce?
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöp Pandasının Notları
Kurgu OlmayanMarvel filmleriyle ilgili incelemeler, replikler, çeviriler ve eğlenceli resimlerden oluşacak bir kitap. "United we stand, divided we fall."