*18*

770 57 98
                                    

Not: Eğer altta yazdıklarımı okumaya üşeniyorsanız doğrudan fanart kısmına geçebilirsiniz 😂 Kısa bir özet geçersek, orijinal ekipten kim ölür kim kalır ihtimallerinden bahsettim. İyi okumalar 🤗

Haber; Russo Kardeşler Avengers 4'den sonra orijinal ekipten sadece iki kişinin hayatta kalabileceğini söyledi diye bir haber dönüyor internette.

Bu açıkça spoiler değil mi? Gerçi zamanında Wakanda'daki savaşın ruh taşı için olmadığı da söylenmişti. Sizce kim ölür kim kalır? Benim bir kaç tahminim var. Siz de düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim. Biraz beyin fırtınası yapmış oluruz 😂

Black Widow: 2020 civarında Black Widow filmi geleceğini biliyoruz. Yani bu ölümlerden sonra film gelecek ama film geçmişte geçeceği için Natasha'nın ölebilme ihtimali yok değil. Bence Marvel böyle bir risk almaz ama. Şahsen ben onun öldüğünü gördükten sonra geçmişiyle ne kadar ilgilenirim bilmiyorum. O yüzden eğer gerçekten iki kişi olacaksa -olmayacağını ümit ediyorum- bunlardan biri yüksek ihtimalle o olur.

Hulk: Hulk ya da Bruce Banner, bence artık veda vakti gelen karakterlerden. Bunun olmasını istediğimden demiyorum tabiki ama şöyle bir şey var; Bu karaktere kendi filmi gelmeyecek. Avengers filmlerinde ve Thor Ragnorak'da bu karakteri izledik. Peki Hulk şimdi hangi filmde kendine yer bulabilir? Bence bulamaz. Belki Black Widow için ikinci bir film gelirse orada olabilir çünkü aralarında şu an bir ilişki var. Bu da Black Widow için çekilecek bir filmin yapısına uymaz ama. Thor'da bu karakter sindirilebilmişti çünkü karşısında Thor gibi bir başrol vardı.

Hulk nasıl öldürebilir hiçbir fikrim yok. Thanos taşlarla bunu yapabilir belki. Ama bence bu saatten sonra ona gerçekten veda edeceğiz.

Hawkeye: Hawkeye konusu da Hulk'ın durumuna benziyor biraz. Onu Infinity War'a koymaya gerek bile duymayan yapımcılar, başka bir filme koymaya gerek duyar mı? Belki onu da Black Widow filminin devamında görebiliriz. Bu da bir ihtimal. Hulk'dan farkı ise güç olarak diğer karakterlerin önüne geçmeyen bir karakter. Yani bir filme yedirmesi kolay. Aynı zamanda bir ailesi olduğunu biliyoruz. Belki de şu emeklilik mevzusu ile onu öldürmeden filmden çıkarırlar ve böylece aslında beş karaktere veda etmiş oluruz. Sonuçta ölmemeleri devam edecekleri anlamına da gelmez.

Thor: Benim izlediğim ilk Marvel filmi Thor'du. Onun yeri bende çok farklı o yüzden. Bunu üzülerek söylüyorum ama veda mesajı açıkça verilen karakterlerden biri Thor bence. Roket ile konuşmasında ne dediğini hatırlarsınız. Thanos benim intikam alacağım son kişi. Annesini, babasını, kardeşini, en yakın arkadaşını, evini ve ailesini kaybeden bu karaktere bu saatten sonra nasıl yer verilebilir ki? Bir de Jane Foster evrene geri dönebilir dendi.

Bunu hiç istemiyorum ama eğer ona veda edeceksek, bunun çok özel olmasını isterim. Belki öldüğünde Loki'yi gördüğünü de görebiliriz.

Captain America: Cap için ne desem bilmiyorum. Thor'dan sonra ikinci izlediğim film yanlış hatırlamıyorsam First Avenger'dır. O zaman çok da bayıldığım bir karakter değildi. Yine de daha sonra Avengers filminde onda gördüğüm takım ruhu bana Cap'i sevdirmişti. Winter Soldier filminde ona sevgim daha da arttı.

Daha sonra Age of Ultron'da bir şeyler değişti ama. Wanda'nın dediği bir şey vardı. Ultron, dünyayı yok etmekle korumak arasındaki farkı göremiyor, bunu sence kimden öğrendi diye. Sonra Vision' ın yapımında Cap, Tony'yi onlarla birlikte engellemeye çalışmıştı. Filmin devamında aralarında bir sorun yokmuş gibi görünebilir ama bence bu Civil War'a ufak bir esintiydi. Bu filmle Cap'den soğumaya başladım, Civil War'dan sonra ise artık olmasa da olur gibi gelmeye başlamıştı. Sonuçta artık kalkanı yoktu ve ülkesi için olmak istediği o iyilik sembolü de değildi.

Çöp Pandasının NotlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin