Den dagen var den bästa på länge, när skolan var så låtsades vi inte om det så mycket och pratade om allt annat och så fort vi kom nära ämnet så bytte vi bara samtalsämne. Vi hade riktigt kul. När slutet av skoldagen kom och vi stod vid hans skåp lyfte jag upp mina armar runt hans nacke och sa "jag älskar dig så mycket, Dylan O'Brien" och kollade rakt in i hans bruna ögon och fortsatte "och det kommer jag göra för alltid, jag lovar". När jag sagt det så la han sina armar runt min midja och lyfte upp mig lite och sa "och jag kommer alltid älska dig, jag lovar". Efter det åkte vi in till stan och gick lite överallt och han köpte en liten nallebjörn som han sa, att när jag tittade på den skulle jag tänka på honom och då fick han mitt halsband jag hade den dagen och jag sa samma sak till honom. Vi var glada hela den dagen och tänkte inte alls på det som skulle hända men båda visste att detta kanske var den sista dagen de hade tillsammans.När dagen nästan var slut och vi skulle hem, och vi satt i hans mammas bil, så sa Dylan "vi måste hitta varandra när jag kommer tillbaka och vi måste verkligen behålla kontakten. Okej?" och jag kollade på honom och sa "det är klart, vi måste hålla kontakten och du måste komma tillbaka och hälsa på någon gång i alla fall" och sen var vi framme vid mig. Vi hoppade ur bilen och kramade varandra en lång stund, han backade undan en liten bit och la en hand på min ena kind och kysste mig. Vi sa hej då och han satte sig i bilen och jag kramade min nallebjörn och vinkade, de åkte bort från mig och jag kände mig tom när jag inte såg bilen eller Dylan längre och jag gick in och såg att mamma och pappa inte var hemma nu, så jag gick in till mitt rum.
Vi höll kontakten ett tag men sen så hade vi inte så mycket tid längre. Men varje gång jag såg den där nallen har jag tänkt på honom. Men en dag, en helt vanlig skoldag, såg jag någon som stod vid mitt skåp och ju närmare jag kom såg det mer ut som en kille, lång med mörkt hår och snygga glasögon och jag sprang fram till honom och kramade honom, han lyfte upp mig och jag sa "jag älskar dig Dylan".
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Det är inte alltid som man tror...
Любовные романыDet handlar om Evelina som är en av de populära tjejerna, men sen händer det en olycka och hon är inte som vanligt längre. Hon är en tjej som har problem med sina föräldrar som inte bryr sig och kompisar som gillar henne bara för att hon är populär...