Oli sunnuntai ja 5 henkinen kaveri porukka oli menossa syömään suosittuun ravintolaan. Changbin, Felix, Hyunjin ja Seungmin olivat jo pöydässä odottamassa ruokaansa jonka olivat ehtineet tilata. Mutta yksi puuttui, Jisung. Jisungia ei näkynyt eikä kuulunut. "Missä ihmeessä Jisung on?" Seungmin sanoo jo vähän huolestuneena. "Kaipaaks sä sitä?" Changbin kiusasi. "Jisung on kyllä usein ajoissa. Mihin se orava on jäänyt?" Hyunjin ihmettelee. Yhtäkkiä ravintolan ovet avautuivat ja Jisung käveli reippaana sisään. Jisungin perässä käveli Minho jonka Jisung oli todennäköisesti pyytänyt mukaansa. "Voi hitto" Felix ajattelee. Hän on hermostunut koska Minho tietää Felixistä ja Changbinista. Minho istui Felixin viereen ja hymyili vihjaavasti samalla kun hän siirsi katsettansa Felixistä ja Changbiniin ja niin edespäin. "Vähän häiritsevää" Felix ajattelee ärtyneenä mielessään koska ei halua muiden tietävän että hän on ihastunut Changbiniin. "Moikka vaan kaikki" Minho sanoi tahallaan ärsyttävällä äänellä ja katsoi Felixiä. Felix vain pyöritteli silmiään ja piti katsettaan enimmäkseen Changbinissa. Changbin vain koitti jäähdyttää ruokaansa jonka oli juuri saanut.
Myöhemmin Changbin nousi seisomaan pyödästään. "Mun pitää varmaan nyt jo lähteä kun mun pitää valmistella essee huomista päivää varten" Bin sanoi ja nosti tarjottimensa pyödän. Felix oli kamalan pettynyt. Hän olisi vielä halunnut olla Binnien seurassa. Senhän oli yksi syy minkä takia Felix edes suostui lähtemään porukan mukaan. "Oho en olisi uskonut että panostaisit kouluun" Hyunjin tokaisi ihmettelevänä. "Sain viime esseestä hylätyn koska olin kopioinut kaiken netistä" "mikä yllätys" Jisung sanoi samalla kun hän mussutti ruokaansa. Changbin ärähti nopeati Jisungille. "Mulla ei oo kamalasti varaa jäädä luokkalleni enää" Changbin sanoi vihaisena ja lähti harppaamaan kohti ovia. "ODOTA!" Felix huuta. Minho säikähtyi vähän huudosta joka kuului hänen takaansa, mutta ei näyttänyt sitä. Hän vain kääntyi nopeasti katsomaan Felixiä. Felix nousi pöydästä ja juoksi Binnien perään joka oli jo ovilla. Kun ovet menivät kiinni neljä jäljelle jäänyttä poikaa vaan tuijottivat toisiaan hämmentyneenä. "Changbin taisi suuttua" Seungmin sanoi rikkoen hiljaisuuden. "Niin, mutta onneksi Felix on tuollainen mukava ystävä" Hyunjin sanoi hymyillen. "Niin muuten olenko ainoa vai onko Felix teidän mielestä käyttäytynyt oudosti kun Changbin tuli kuvioihin?" Jisumg kysyy kuiskaten. Seungmin ja Hyunjin katsovat toisiaan ja nyökkäävät. "Niin Felixhän sai Changbinin numeronㅡ" Seungminin lause keskeytyi kun Minho melkein tukehtui ruokaansa. Minho tosiaan tiesi Felixistä ja Changbinista. Minho pommasi penkistään ja otti tarjottimensa ja lähti pois sanoen vain "sori mun pitää mennä". Hiljaisuus vallitsi jäljelle jääneiden pöydässä. "Kaikki käyttäytyvät tänään oudosti" hyunjin huokaisi katsoen ulos ikkunasta.
Seuraava osa on sitten siitä kun Felix saattaa Changbinin kotiin...
YOU ARE READING
Tarpeeksi kova rakkauteen ~ Changlix
Fanfiction"Et ookkaa nii kova ku luulin" Poika nimeltään Felix käy lukiota ja on samalla luokalla kun Jisung, Seungmin ja Hyunjin. Eräänä päivänä Changbin niminen henkilö tulee heidän luokalleen ja saa Felixin kiinnostumaan hänestä.