Vihdoin kun porukka oli rauhoittunut niin Chan ja Woojin esittelivät itsensä. "Moi olen Chan" Chan sanoi hymyille. "Ja minä olen Woojin" Woojin sanoi perään. Muutkin esittäytyivät, sitten tuli hiljaista. "Noooh..." Jisung rikkoi hiljaisuuden. "Tehäänkö jotain hauskaa?" Hän jatkoi. "Pelataan jotain peliä" Jeongin hyppeli iloisesti. "Esim mitä?" Seungmin kysyi. "Miten olisi vaikka jos kyseltäisiin kysymyksiä" Chan ehdotti. Kaikki suostuivat ja istuivat alas sohvalle. "Minä aloitan" Minho huusi. "Kysyn Felixiltä" Minho käänsi katseensa Felixiin. "Rehellinen vastaus kuka on komein täällä" Minho kysyi vaikki tiesikin jo Felixin vastaavan Changbinin. "Ööööm kaikki ovat tosi komeita" Felix vastasi mutisten. "Vain yksi" Hyunjin sanoi samalla kun hän haroi hiuksiaan tietäen että hän oli koko porukan komein. "Changbin" Felix sanoi ja hymyili Changbinille. Changbin hymyili takaisin. "Ewww aina nuo kaksi" Jisung sanoi esittäen tuskanuneen näköistä. "Nuo ovat sitten yhdessä" Seungmin supersi hiljaa Chanin ja Woojinin korvaan. "No mites sinä ja Minho" Felix sanoi Jisungille virnistäen samalla kun sän istui Changbinin syliin. "Ööööm...me ollaan vaan...kavereita" Jisung sanoi hermostuneena. Muut pystyivät meilkein näkemään hien valuvan Jisungin otsaa pitkin. Eikä oikein tarvinnutkaan kuin vilkaista Minhoa kun tämä näytti jo melkein tomaatilta. "En olisi voinut kuvitellaㅡ" Hyunjinin lause keskeytyy kun Changbinin ovikello soi. Kaikki kääntyivät katsomaan toisiaan ja sitten ovea. "Odotatko jotakuta?" Jeongin sanoi kysyi hiljaa ettei ovella olija kuulisi. "En" Changbin vastasi näyttäen hämmentyneeltä. Ovi kello soi uudestaan. "Eikös sun vanhemmat oo töissä" Hyunjin kysyi. Changbin nyökkäsi. "Menkää piiloon" Changbin kehotti ja pojat (Binnietä lukuun ottamatta) juoksivat yläkertaan Changbinin huoneeseen. Changbin hiipi oven luo ja avasi oven. Oven takana oli Yeri sekä 2 pitkää mopopoikaa. "Mikä sinulla kesti, kulti?" Yeri kysyi koittaen näyttää söpöltä. Changbin koitti sulkea ovea mutta mopopojat vetivät sen auki. "Tiedän että Felix on täällä" Yeri sanoi samalla kun hän käveli sisään Changbinin ovesta. "Et voi tulla tänne. Sinunㅡ" Changbin sanoo ennenkuin Yeri pysäitti hänet. "Missä hän(Felix) on?" Yeri sanoo ja etsii Felixiä. Juuri huonoimmalla hetkellä yläkerrasta kuului jymäys. Äänen tekijä oli Jisung joka oli pudonnut sängystä koittaen mennä piiloon peiton alle. "Ha!" Yeri huusi ja lähtii juoksemaan portaita ylös.
Jatkuu
YOU ARE READING
Tarpeeksi kova rakkauteen ~ Changlix
Fanfiction"Et ookkaa nii kova ku luulin" Poika nimeltään Felix käy lukiota ja on samalla luokalla kun Jisung, Seungmin ja Hyunjin. Eräänä päivänä Changbin niminen henkilö tulee heidän luokalleen ja saa Felixin kiinnostumaan hänestä.