19. Pieni ja peloton

347 38 5
                                    

~Ulkokuori kuin enkeli, sisimmäinen kuin painajainen~

Vihdoin Felix herää. Hän oli itkenyt itsensä viimeyönä uneen. Noh...hän heräsi kyllä myöhässä. "Voi hitto" Felix karjuu nähdessään kellon olevan 7.42. Koulu alkoi  tasalta ja bussin pitäisi olla varttia vaille pysäkillä. Felix ampoo täyttävauhtia vaatteet ylleen ja säntää bussi pysäkille. Mutta Felixin (huonoksi)onneksi bussi oli jo ehtinyt mennä. Felix lähtee toivottomana kävelemään koululle päin.

Felix pääsi koululle noin 8.15 ja käveli luokkansa oven eteen. Felix koputti luokan oveen ja opettaja tuli avaamaan sen. "Anteeksi että olen myöhässä" Felix nolona pahoitteli ja astui sisään. Ensimmäinen mitä Felix näki oli että Hyunjin oli mennyt istumaan Felixin paikalle eli Changbinin viereen. Felix istahtaa pari paikkaa taemmas Binniestä ja Hyunjinstä. Felix tuntemättoman istui pojan viereen joka näytti olevan koulussa usein yksin. "Moi" Felix kuiskasi pojan korvaan. Poika hämmentyi ensin vähän mutta sitten hymyili ja vilkutti Felixille. "Mä oon Felix kuka sä oot" Felix jatkoi kuiskailua pojalle saaden aloitettua keskustelun. "Mä oon Eric" Poika vastasi.

Tunnin loputtua Eric ja Felix menivät ruokalaan syömään. Felix kertoi Ericille kaiken rakkaus huolistaan. "Mitä minun pitäisi tehdä?" Felix kysyy hysteerisenä. Yhtäkkiä Changbin ja Hyunjin kävelevät Ericin ja Felixin pöydän ohi. Changbin ja Felix saivat katse kontaktin. Hyunjin otti nopeasti Changbinia kädestä kiinni ja lähti ripeästi toiselle puolelle ruokalaa huomattuaan Felixin. Felix hätääntyi ja juoksi siivouskomeroon itkemään. Miten se voi sattua noin paljon? Miten yksi ihminen voisi tehdä näin paljon paskaa toisen elämään. Pienet asiat vaikuttivat Felixiin suuresti. "Hei ooks sä kunnossa?" Eric koputtaa siivouskomeron oveen. "No miltä vittu kuulostaa" Felix itkee. "Hei se menee ohi" Eric rauhoittelee ja avaa ovea. Felix istui siivous komeron nurkassa. "Ehkä sinun pitäisi soittaa Changbinille niin pystyisille sopimaan asiat?" Eric ehdottaa. Felix kaivaa puhelimen taskustaan ja soittaa Changbinille. "Haloo?" Kuuluu langan toisesta päästä.

Jatkuu

Tarpeeksi kova rakkauteen ~ ChanglixTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon