Seuraavana päivänä
Oli lauantai vapaapäivä. Felix oli pystynyt välttelemään Yurista. Yurin uhkailun ja hakkaamisen jälkeen Felix on ollut epävarma kaikesta. Yurin näkemä suudelma oli jo todella paha virhe. Yksikin virheliike lisää niin Felix olisi mennyttä. Felix oli varma että Yuri ja hänen kaveriporukkansa olivat saaneet selville Felixin osoitteen ja varmaan vaanisivat tätä pesäpallo mailat kädessä pihan edessä. Felix huokaisee. Hän asuu hänen sijais äidillään sillä hänen oikea äitinsä asuu Austraaliassa. Felix menee sängylle ja nukkuu päikkärit.
"Felix, herää!" Felixin äiti puoli Sera huutaa. "Mitäää" Felix mumisee ja painaa tyynyn kasvoilleen. "Meiltä loppui maito mene kauppaan ostamaan sitä" Sera kimitti ja repi peittoa Felixin päältä. "Miksi sinä et voi hakea sitä." Felix mumisi sängyn pohjalta. "Minun pitää siivota vessat mutta kyllä sinäkin sen voit tehdä" Sera sanoi. Felix pomppasi sängystä ylös. Hän ei voinut sietää vessojen pesua joten lähti mielummin kauppaan. Ovesta astuttua ulos Felix tiesi jo olevansa pulassa. Yuri ja hänen jenginsä varmasti vakoilivat häntä. Felix käveli kauppaan päin. Hän käveli koulun ohi ja myös huonon tuurin vuoksi myös Yurin. Yuri oli koulun pihalla kaveriporukkansa kanssa. Felix oli pyörtyä pelosta. Hän koitti kävellä mahdollisimman nopeasti etteivät Yuri, hänen tyttöjenginsä ja mopopoika porukka huomaisi häntä. Felixin sydän pomppasi kamalan kovaa kun hän oli koulun kohdalla. Yhtäkkiä kuului kova huuto. "Hei eikös tuo ole se homo?" Pilkkaava huuto sanoi. Se ääni kuului, Nayoungille, Yurin parhaalle ystävälle. "Nyt olen pulassa." Felix ajattelee ja lähtee juoksemaan täysillä karkuun. Yuri ja muut lähtevät tietenkin hänen peräänsä. Felix tuntee sydämmen sykkivän kovaa kun hän juoksee. Yksi mopo pojista sai kumminkin Felixin kiinni. Poika heitti Felixin seinää vasten ja koko porukka alkoi potkia häntä ja haukkua homoksi. Felix alkoi taas itkeä. Yurin ja Nayoungin pilkkamaista naurua ja haukkimista olisi voinut kuulla vaikka toiselle korttelille. Felix oli taas heikko. Yhtäkkiä joku työntäytyy porukan läpi ja työntää Yurin minusta irti niin lujaa että Yuri lentää kovaa metalli verkkoa päin. "Nyt loppu toi!" Vihainen ääni sanoi. Felix ei nähnyt henkilöä kunnolla mutta ääni ei kuulostanut tutulta.
Jatkuu
YOU ARE READING
Tarpeeksi kova rakkauteen ~ Changlix
Fanfiction"Et ookkaa nii kova ku luulin" Poika nimeltään Felix käy lukiota ja on samalla luokalla kun Jisung, Seungmin ja Hyunjin. Eräänä päivänä Changbin niminen henkilö tulee heidän luokalleen ja saa Felixin kiinnostumaan hänestä.