10. Heikko

395 47 0
                                    

Felix kävelee kouluun iloisena. Hän ei malta näkevänsä Changbinia, hänen poikaystäväänsä. Melkein kaikki koulusta tiesivät heistä kahdesta. Toisinaan se ei ollut kamala yllätys koska miksi nyt koulun suosituin ja komein oppilas Hyunjin ei olisi kuuluttanu asiasta kaikille. Ketään ei näyttänyt haittaavan Felixin homous. Felix käveli koulun pihalle, siellä ei ollut ketään. Sitten Felix katsoo kelloa. "Hyvänen aika olen puoli tuntia etuajassa" Felix sanoo ääneen ja kävelee sisälle. Felix avaa koulun ovet. Käytävät olivat tyhjät mutta siitä Lix ei piitannut. Hän käveli käytäviä pitkin ajatkuksissaan. Yhtäkkiä pitkät terävät kynnet tarttuivat Felixin kaulaan kiinni ja työnsivät pojan seinää vasten. Felix näki edessään tytön jolla oli pitkät mustat hiukset, lävistyksiä ja paljon meikkiä. Tytöllä oli päällään iso tumman harmaa huppari ja todella tiukat revityt farkkushortsit. Felix kauhistui ja hänen hengitys muuttui raskaammaksi. Felix yhtäkkiä älysi jotain, tuo tyttö joka oli käynyt hänen kimppuunsa oli Changbinin ex-tyttöystävä. Bin erosi hänestä vähän aikaa ennen kuin jäi luokalleen. Tytön silmissä raivosi viha. "Mitä helvettiä sä haluat mun Changbinista?" Tyttö kiljui Felixin naamaan. "Rauhoitu, ja miten niin "sinun" Changbinisi?" Lix sanoi. Tyttö näytti kamalan vihoiselta. "Uskallatkin koskea häneen taiㅡ" Tyttö sanoo ennen kuin hän hiljentyi hetkeksi. "Tai mitä?" Felix kysyy. "Sinua sattuu" Tyttö sanoo ja päästää Felixistä irti. Felix katsoo hassusti tyttöä joka kylläkin oli Felixiä vanhempi mutta näytti heikommalta. Tyttö löy Felixiä nyrkillä silmään jättäen tuoreen mustelman. Tyttö jatkoi lyömistä kasvoihin, sen jälkeen vatsaan. Lix ei pystynyt tekemään mitään koska hän sattui aivan kamalsti. Lopuksi tyttö vielä potkaisi hänen korkokengällään Felixiä vatsaan. Felix valui maahan heikkona. "Yritätkin edes" tyttö sanoi ja lähti kävelemeen pois. Kun tyttö oli häipynyt Felix tunsi poskillaan lämpimät kyyneleet. Felix antoi niitten valua.

Myöhemmin ihmisiä alkoi tulemaan käytäviin. He juttelivat toisilleen ja tekivät tavallisia asioita. Felix makasi yhä maassa naama lattiaa vasten. Kukaan ei huomioinut Felixiä joka oli juuri nyt todella heikko. Yhtäkkiä Felix kuulee jonku huutavan hänen nimeään ja askelia juoksevan hänen luo. Hyunjin, Seungmin, Jisung ja Changbin olivat huomanneet Felixin. He ryntäsivät Felixin luo ja nostivat hänet istumaan. Pojat kauhistuivat nähdessään Felixin kaulassa kynnen jäljen ja hänen huulesta valusi verta. "Hyvä luoja mitä on tapahtunut?" Seungmin sanoi huolissaan. Felix oli niin heikko ettei saanut suustaan sanaakaan. "Jonku pitää viedä Felix vessaan pesemään nuo veret" Jisung tokaisi katsoen Felixiä. Hyunjin oli juuri tarjoitumassa auttamaan mutta Changbin ehti ensin. "Minä voin mennä" Bin sanoo näyttäen vakavalta. Changbin otti Felixin hartiolleen ja nähti taluttamaan tätä poikien vessaan. Heidän onnekseen vessassa ei ollut ketään. Felix nojaa lavuariin samalla kun Changbin putsaa vedellä hänen huuliaan. Felix katsoo peili kuvaansa. Hänen silmässään oli iso mustelma. Changbin sai putsattua kaiken veren ja katsoi sen jälkeen Felixiä silmiin. "Mitä tapahtui?" Bin sanoo rauhallisesti ottaen tätä kädestä kiinni. "Sinun exsäsi" Felix kuiskaa heikkona. Binnien pupillit pienenivät.

Jatkuu

Sori ihan kamalasti kun en oo ehtiny kirjottelee KUN OON VAAN NIIN INNOISSANI COMEBACKISTÄ!!! En malta oottaa.

Tarpeeksi kova rakkauteen ~ ChanglixWhere stories live. Discover now