8. Sekaisin susta

426 50 10
                                    

Felix juoksi Changbinin kiinni ravintolan ulkopuolella. "Changbinnie oota" Felix sanoi Binnielle joka pysähtyi ja katsoi Felixiä. "Mitä sä haluut?" Chabgbin kysyi ärtyneenä. "Sori- mä vaan- halusin saattaa sut kotiin..." Felix sanoo varovasti purren huultaan. Changbin ei sanonut mitään hän vain hymyili. Felix ja Bin lähtivät kävelemään Changbinin talolle. He puhuivat melkein kaikesta. Lopulta Felixin harmiksi he olivat jo Binnien talon edessä. "No kiitti ku saatoit mut" Bin sanoi hymyillen ja oli lähdössä kävelemään ovea kohti. "Oota" Lix sanoi ja otti Changbinin kädestä kiinni. "Changbin jähmettyi paikalleen niinkuin Felixin. "Muistatko kun sanoitn et rakastan sua?" Felix kysyy epävarmasti. "Juu tottakai?" Changbin sanoo ja katsoo Felixiä vähän oudosti. "En tiiä tarkotitko sitä kun sanoit sen mulle takaisin sillo kun tekstattiin" Felix sanoo panikoiden ja puristaa Changbinin kättä.
"Mut mä tarkoitin sitä oikeesti, mä rakastan sua Seo Changbin, mua ei kiinnosta mitä muut sanoo siitä et oon homo" Felix sanoo ja sulkee silmänsä häpeästä. On hiljaista. Felix pitää vain silmänsä kiinni koska ei halua nähdä Changbinin reaktiota. Sitten Felix tuntee pehmeiät huulet omillaan. Felix avaa silmänsä varoivasti ja näkee Changbinin joka on varpustanut suutelemaan Felixiä. Felix vastaa suudelmaan. Parin sekonnin jälkään Bin rikkoi suudelman ja päästi Felixin kädestä irti. "Mun pitää nyt kai lähtee, nähdään myöhemmin Lix" Binnie sanoo hymyillen ja lähtee sitten kävelemään kotiinsa vilkuttaen. Kun ovi sulkeutui Felixin tuli mieli kiljua niin kovaa että koko maailma kuulisi sen. "Mitä juuri tapahtui?" Felix ajattelee ja lähtee kävelemään kotiinsa.

Tarpeeksi kova rakkauteen ~ ChanglixWhere stories live. Discover now