"Haloo?" Kuuluu puhelimesta. Felixin sydäm lyö tuhatta sataa. Mitä hän sanoo Changbinille? "Meidän pitää tavata, tule koulun taakse 12.45" Felix sanoo nopeasti ja lyö luurin korvaan. Eric katsoo Felixia hieman yllättyneenä. "Toivottavasti ei ota Hyunjinia sinne mukaan" Eric sanoo ja pyörittelee silmiään. "Kyllä Hyunjin saa kuulla kunniansa jos vielä tunkee nokkansa MINUN omaisuuteen." Felix sanoo vihaisen kuuloisena ja kävelee reippaana ulos siivouskopista. Ericin huulille tuli pieni hymy siitä toivosta että Felixin itseluottamus on kasvanut ja hän aikoo taistella elämän rakkaudestaan.
Kello on 12.30. Felix menee jo koulun taakse odottamaan Changbinin tuloa. Eric jäi varmistamaan ettei Hyunjin raahaituisi Changbinin mukaan koska Eric jo jotenkin arvasi ettei siitä seuraisi mitään hyvää. Eric kävelee lähelle muita poikia. Porukkaa jossa oli Changbin, Hyunjin ja muut skz porukka. Ei kumminkaan niin lähelle mutta että hän pystyi kuuntelemaan mistä he puhuivat. "Hei meillä on nyt hyppytunti mentäisiinkö johonkin kauppakeskukseen?" Jisung ehdottaa. Kaikki suostuvat mutta Changbin epäröi, hänen piti nähdä Felix. "Sori mun pitää tavata Felix" Changbin sanoo nopeasti. "Ainiin Felix! Mihin hittoon hän on kadonnut?" Chan säikähtää kun hän tajuaa unohtaneensa Felixin. "Miten me ei olla huomattu että Felix puuttuu?" Minho ihmettelee. "Hän on Ericin seurassa. Siellä hänellä on varmaan kivempaa" Hyunjin tokaisee. "Tuskin" Jeongin sanoo ja katsoo Hyunjinia hiukan vihaisena. "Noh mä menen sinne jo nyt" Bin sanoo ja kääntää selkänsä. Hyunjin oli aikeissa lähteä perään mutta Seungmin ja Woojin pysäyttivät hänet. Hyunjin on muutenkin käyttäytynyt oudosti tällä viikolla.
"Moi" Felix kuulee selkänsä takaa ja säikähtää melkein kuoliaaksi. "Aa moi!" Felix oli ollut ihan ajatuksissaas ja Changbin oli keskeyttänyt hänet. "Ööm mulla on tärkeä asia mikä pitäis selvittää" Felix katsoo maata ja koittaa olla itkemättä. "Heiiii...mikä on vialla?" Changbin sanoo huolestuneena ja menee lähelle Felixiä. "Mitä juttuu sulla on Hyunjinin kaa?" Felix sanoo ja kääntää katseensa Changbiniin. Changbinille tulee syyllinen olo ja häntä alkaa kaduttaa. "Mä oon pahoillani, voin korjata kaiken jos annat mulle mahdollisuuden" Changbin sanoo hätäissään. "Mä rakastan sua Lee Felix en ketään muuta" Changbin sanoo katsoen maata. Felix vetää Changbinin halaukseen. "Mäkin sua" Felix sanoo ja rutistaa Changbinia. Hetken on hiljaista ja he vain halaavat toisiaan. Sitten Felix tuntee niskassaan kyyneliä. Mutta kyyneleet eivät ole hänen? Kyyneleet kuuluvat Changbinille. Changbin itkee?? Felix ei ole koskaan nähnyt elämässään kun Changbin itkee.
Jatkuu
YOU ARE READING
Tarpeeksi kova rakkauteen ~ Changlix
Fanfiction"Et ookkaa nii kova ku luulin" Poika nimeltään Felix käy lukiota ja on samalla luokalla kun Jisung, Seungmin ja Hyunjin. Eräänä päivänä Changbin niminen henkilö tulee heidän luokalleen ja saa Felixin kiinnostumaan hänestä.