A/N
Het een na laatste hoofdstuk! *huilen*
Hoop dat jullie hem leuk vinden. :) Dikke love Xxx
Niall
“Wat doe je?” Vraagt Stephanie als ik een blinddoek om haar hoofd heen strik zodat ze de verassing niet ziet. Wij rijden de laatste straat in, helemaal boven aan in een berg. Als wij stoppen help ik haar de limo uitstappen en draai haar om naar het grote huis toe. Ik doe de blinddoek af en kijk haar vol trots aan.
“Wat...is...van... ons?” Vraagt ze helemaal in shock. Ik knik en haar ogen worden immens groot. Haar reactie is alles wat ik had gehoopt. Ze loopt richting de voordeur maar snel hou ik haar tegen. “Wat doe je?” Vraagt ze.
“Ik ga je ons huis in tillen. Net zoals in de films.” Vertel ik haar en zonder dat ze mij tegen kan spreken til ik haar bridalstyle op en loop het kleine trapje omhoog van de veranda en doe de deur open naar ons eigen huis.
Stephanie houd me vast in mijn nek en kijkt bewonderend alles in zicht. We staan in een smalle hal met een deur opening die lijd naar de woon kamer. Haar mond valt helemaal open als ze ziet hoe groot het is en dat er al meubels in staan. Alles is bekleedt in een moderne westerse stijl en ik kan al aan haar zien dat ze verliefd is op de openhaart die in de hoek staat.
Ik geef haar een rond lijding van heel het huis met haar nog steeds in mijn armen. Als ik de slaapkamers, badkamers, en keuken heb laten zien loop ik als een na laatste naar de achter kamer. Deze kamer heeft een uitbouw die het mooiste uitzicht heeft op alle andere bergen, en omdat we zo hoog zitten kan je de kleine dorpjes zien die tussen de bergen in zitten. Ik laat haar los en ze kijkt vol wonder het raam uit. “Niall. Dit is geweldig.” Lacht ze en omhelst mij. Ik geef haar een kus op haar wang.
“Kom, ik heb je onze slaap kamer nog niet laten zien.” Ik pak haar hand vast en lijd haar nog een keer naar boven toe. Eenmaal boven til ik haar weer op en doe de deur open die naar de Master Bedroom lijdt. Er staat een grote kingsized bed in het midden van de kamer met daar tegen over een dressoir en een flat screen tv. Er hangen hier en daar foto's van ons en familie en vrienden. De slaapkamer heeft ook zijn eigen badkamer. Maar het meest opvallende is ook hier het uitzicht. Wij hebben er ook een balkon bij waar een klein tafeltje en twee lig stoelen op staan.
Heel de kamer heb ik versierd met rozen en kaarsen die nu een hele mooie zachte gloed afgeven in de kamer. Stephanie legt haar hand op mijn wang en geeft mij een kus. “Dit huis is er perfect. Ik zie ons hier al helemaal wonen. Dank je wel.” Ik knik. “Ik wist wel dat je het huis mooi zou vinden. Ik hou van je mijn schatje.”
Ik loop naar het bed toe en laat haar er voorzichtig op zakken. Ze kijkt mij lief kozend aan en trekt mij naar voren. Ik voel haar lippen op de mijne en zachtjes met haar tong streelt ze over mijn onderste lip heen, smekend voor entre. Ik geef het aan haar.
Met voorzichtige bewegingen trekt ze mijn shirt uit mijn broek en een voor een doet ze de knoopjes los terwijl ik haar jurk los rits en naar beneden trek. Ik snak naar adem als ik zie dat ze een strapless dunne witte corset aan heeft met een bijpassend wit lace slipje. Ze bijt op haar onderste lip en ik leun naar voren om hem er vervolgens met mijn tanden er uit te trekken. “Niet doen.” Fluister ik tegen haar lippen aan.
JE LEEST
Lost (Vervolg op Beter Dan Woorden)
Fanfiction(Dutch One Direction/Niall Horan fanfiction) Azië, hier moeten Stephanie, Jessye, en Izzy hun zelf weer gaan her vinden. Drie maanden lang verschillende plaatsen bezoeken zonder contact te hebben met de buiten wereld. Dat betekend geen telefonen en...