Hoofdstuk 8

271 11 8
                                    

Hoi, sorry sorry. Ik wilde dit hoofdstuk al eerder posten omdat ik hem zo goed vind en niet kan wachten voor die 10 likes en 10 comments EN omdat ik jullie zo ontzettend lief vind. Maar Wattpad was onder 'maintenance' en daarna ging ik naar de film.

Dus hier is die dan eindelijk. Veel, veel, veel lees plezier.

Vergeet niet te stemmen, je gedachtes achter te laten, en dit verhaal te delen! :) Xxxxx

Na een tijdje eindigt hij de kus en legt hij zijn voorhoofd tegen de mijne aan. “Wow.” fluistert hij.

“Een goede wow?” vraag ik en kijk hem in zijn ogen aan die mij speels aan kijken.

“Zeker een goede wow.” Hij geeft mij een kusje op mijn voorhoofd. “Kom, zullen we ergens anders naar toe gaan?” Vraagt hij zacht. Ik knik en volg hem het huis in.

Wij lopen naar boven. Waar ik hem naar mijn kamer toe begeleid en doe de deur achter ons dicht trek. Ik draai me om naar Dylan toe en zie dat hij mij aan staat te staren. Even blijf ik verlegen staan maar besluit om dan naar hem toe te lopen.“Wat?” vraag ik.

Als ik voor hem sta strekt hij een hand uit en stopt hij een verdwaalt plukje haar achter mijn oor. “Niks. Je ziet er alleen zo mooi uit.”

Ik bijt op mijn lip en kijk verlegen naar de grond toe. Dylan, met zijn wijs vinger, duwt mijn kin omhoog waardoor ik weer op naar hem toe kijk. Hij leunt voorover en ik bereid mijzelf voor een kusje. Wat ik niet verwachte is dat hij voor mijn nek zou gaan. Hij geeft mij allemaal kleine vlinder kusjes en gouw vind hij mijn gevoeligste plekje net onder mijn oor. Ik voel zijn tong speels tegen mijn huid aan terwijl hij zachtjes zuigt. Er ontglipt een kreun en ik voel hem tegen mijn nek aan lachen. Ik haal mijn handen door zijn donker bruine haren heen en ik kan eigenlijk niet geloven dat we hier samen zo staan. Zijn handen strelen mijn rug en hij duwt mij nog dichter tegen hem aan. “Dylan.” jammer ik als het mij te veel word.

Hij houd op met op met mij plagen in mijn nek en werkt nu zijn weg naar boven en naar mijn lippen toe. Mijn handen bewonderen zijn lichaam en als ze onder zijn shirt glippen voel ik dat hij een wassenbordje heeft. Ik kan het niet laten en trek zijn shirt uit. Door die actie onderbreekt onze kus maar dat geeft niet. Heel even bewonder ik het uitzicht voor me. Hij heeft gewoon een sixpack! Niet zo'n overdreven eentje maar je kan net zijn buikspieren uitmaken als je goed kijkt. Zijn haar zit nu al in de war maar het staat hem zo schattig.

Mijn had leg ik tegen zijn wang aan. Met zijn hoofd leunt hij er helemaal tegen aan en hij doet zijn ogen dicht.A ls ik op mijn tenen sta is het mijn buurt om hem te plagen en begin ik hem kusjes in zijn nek te geven en werk mijn weg langzaam naar beneden toe. In de tussen tijd glijd een van mijn handen zijn broek in en voel ik hoe erg hij mij wilt. Met een hand ga ik over zijn stijve heen en met de andere open ik de knoop van zijn broek en trek ik de rits langzaam naar beneden. Nu is het zijn buurt om te kreunen.

Dylan legt zijn hoofd in mijn nek. “Jij ruikt zo lekker.” kreunt hij en geeft mij een kus in mijn nek net bij mijn schouder. Ik krijg een rilling van genot maar dat houd hem niet tegen om met zijn handen het bovenste gedeelte van mijn jurkje naar beneden te duwen en mijn borsten te kneden voor nog meer plezier. “Steph... Alsjeblieft.” Jammert hij nu dat ik zijn boxers naar beneden heb ge duwt en hem vast heb in mijn hand. Ik lach tevreden dat ik hem zo zwak, of nou ja, hem op zijn meest kwetsbare kan maken. Ik geef hem een kusje tegen zijn schouder aan en met de hand die voorzichtig zijn geslacht vast heeft begin ik hem te strelen.

Als hij het niet langer meer aan kan duwt hij mij zachtjes weg en stapt hij helemaal uit zijn broeken en duwt mij dan zachtjes het bed op. Hij trekt mijn slipje uit en kruipt dan over mij heen en tussen mijn benen in. Zijn lippen vinden de mijne weer. Met een hand streelt hij mijn gezicht en de ander dwaalt naar beneden toe en begint mijn meest gevoeligste plek te kneden. Het voelt zo lekker aan dat er weer een kreun ontglipt en nu voel ik hem tevreden tegen mijn lippen aan lachen. Hij glijd een vinger bij mij naar binnen en begint die langzaam te bewegen. In, uit, in, uit. “Je bent al nat voor mij.” fluistert hij tegen mijn lippen aan.

Lost (Vervolg op Beter Dan Woorden)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu