Hoofdstuk 17

281 8 2
                                    

Het lag op ons pad dat wij elkaar tegenkwamen


Vanaf toen beleefden wij alles samen


Onze liefde werd heel intens


Sindsdien hebben wij nog maar één wens


Elkaar het Ja-woord geven

Ja!

Het is echt waar

Stephanie en Niall gaan trouwen met elkaar!

28 Mei 2015 is de dag

dat wij elkaar het ja-woord gaan geven met een lach!

Wij zouden het bijzonder waarderen als u hierbij aanwezig kunt zijn

en de rest van de dag 
met ons wilt vieren. 

Wij verwachten u om 14.00 uur bij het ouderlijke huis van Niall waar vandaan we zullen vertrekken naar de St. Michael's kerk in Castletown Geoghegan County Westmeath.

“Oh mijn God... Oh mijn God... Oh mijn God.” hyperventileert Jessye als zij de trouw kaart leest.

Ik moet lachen en trek haar in een knuffel. “Blijf ademen. Ik wil dat alle drie mijn bruidsmeisjes nog leven om bij mijn huwelijk te zijn.”

“Wanneer hebben jullie dit gepland?” vraagt Perrie die in haar en make-up zit voor de optreden die over een half uur begint. “Wij hadden echt niks in de gaten!”

“Dat was ook de bedoeling.” Ik laat Jess los en kijk alle drie aan. “Wij hadden al lang de datum, en de plaats ook. Maar toen kwamen al die problemen. En dus, toen wij aan Couple's Therapie waren begonnen hadden wij gezegd dat als wij er goed uit komen, het gewoon door zal gaan en wij de karten gaan maken. De enigste die er van af wist was Dr. Jenn en had ze voor ons de kaartjes af laten drukken. Het was haar afscheids cadeau voor ons. Ze deed gewoon als of ze van niks van af wist.”

Ze knikken en kijken mij lachend aan. “Dus?” vraag ik nog een keer. “Willen jullie, Izzy, Jessye, en Perrie mijn drie bruidmeisjes zijn en getuigen voor onze bruiloft?”

Perrie springt uit haar stoel en pakt mij bij mijn schouders vast. Haar haar zit strak in een staart en ze is nog maar voor de helft op gemaakt. Lou kijkt haar boos aan maar moet ook lachen omdat ze niet anders had verwacht. “Maar natuurlijk!”

“Ja!” roepen Izzy en Jessye in sync. Ik trek alle drie de meiden in een groep knuffel en als ik ze los laat kijk ik Lou aan.

“Zou Lux ons bloemen meisje mogen zijn?” vraag ik.

Lou komt naar mij gelopen met een brede lach terwijl ze Perrie haar eigen makeup af laat maken. Ze pakt mijn gezicht vast en kijkt mij helemaal vrolijk aan. “Natuurlijk mag Lux dat! Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat je dat zou vragen.” Ze trekt mij in een snelle knuffel en jaagt ons weg zodat ze de Little Mix meiden helemaal klaar kan maken.

Wij lopen onder het gebouw een trap op waar wij terecht komen bij alles technicus. Wij staan dus in het midden van het concert gebouw bij de mannen die de lichten en zo regelen. De jongens staan hier al een tijdje. Deze avond was eigenlijk een meiden avond bedoeld maar Zayn moest en zou bij zijn geliefdes concert zijn. Ik begrijp dat helemaal. Dus waren de rest van de jongens ook mee gekomen. Er word flink gegild zodra wij ontdekt worden in het midden van de massa mensen. Ik kijk op mijn telefoon, op twitter en zie al vele mentions.

Ik klik er op een en zie een foto van Jessye, Izzy, en mij die ergens rechts van ons is gemaakt. @Jade'sgalpal_LM have fun tonight sweety tweet ik terug naar het meisje die blijkbaar de foto getweet heeft. Er word onmiddellijk gegild in die richting en ik zwaai de kant op van waar ik denk dat het meisje staat.

Lost (Vervolg op Beter Dan Woorden)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu