Party

120 9 0
                                    

Ингээд бүгд тус тусынхаа ажлыг хийгээд бж бтал дэлгүүр явсан хэд баахан уут юмтай орж ирэхтэй зэрэгцэн хоол хийсэн хэд хоолоо барин гарч ирцгээв.Бүгд Жимин Минсо хоёрын чимэглэсэн том өрөөг харчхаад
Бүгд:о.о
Жин: Та хоёр шаар үлээгээд зүгээр шидчиж
Бүгд:Тийм байна.
Намжүүн: Өөр хийсэн юм бхгүй л биз дээ
Минсо,Жимин: Тхх шаарнууд гоё бгааз
Бүгд: -_-
Ружэ:Угаасаа их чимэглэл хэрэггүй юм чинь одоо үдэшлэгээ эхлүүлье
Гээд бүгд ширээ тойроод сайхан суулаа.Бүгд нэг2 лааз пиво барьсан харагдана.
Жонгүг:За тэгэхээр хамгийн хөгшин нь Жин хён юм чинь үг хэлээрэй. гэхэд Жин буйдан дээр бсан дэрийг аваад Жонгүгийн нүүр рүү шидлээ.
Жин: За тэгэхээр гэнэтийн бдлаар хамт амьдарч хос хосоороо нэвтрүүлэгд орохоор боллоо.Хэр удаан ингэж бхыг мэдэхгүй ч илүү дотно болно гэж найдаж бна.
Бүгд:Төлөө *тулгах*
уухын хажуугаар идэж бсаар ихэнх нь халчихжээ.Авчирсан сөжүгээ ч гаргаж тавиад юм яриал ууж гарлаа. Ингээд харахад бүгд л хоорондоо чөлөөтэй юм ярьж бгаа нь анзаарагдав. Гэтэл хаалганы код хийх чимээ сонсогдон гаднаас Хаёон орж ирлээ. Гэтэл бүгд дув дуугуй болов.
Жимин: Чи энд юу хийж байгаан
Хаёон:Аан ээж өнөөдөртөө намайг энд хоночих гэсэн. Тэгээд л ирж байхгүй юу
Бүгд:Өөөөөөө
Хаёон:Яасан
Бүгд:Юу ч бишээ.
Хаёон:Зза гээд Хаёон шууд л нэг шар айраг аван нэг балгачхаад сонин болоод царай нь улайгаад их л хачин болчихсон байсан. Гэтэл Жимин дүүгийнхээ барьж байсан шар айргийг аван бүгдийн нэг амьсгаагаар уучихсан. Тэгээд Хаёон шууд л Жиминий өрөө рүү ороод нээх ч их удалгүй зүв зүгээр болон гараад ирлээ. Тэгчээд шууд л хоол руу дайрч хамаг хоолнуудыг идчихсэн шүү ххэ. Орой ч болж бүгд тус тусын өрөөндөө орцгоов. Уг нь Хаёоны хуучин ирэхдээ унтдаг байсан өрөө нь одоо Минсогийн байрлаж байгаа өрөө юм байна лээ. Тэгээд Хаёон аргагүйн эрхэнд ахынхаа өрөөнд орох гэтэл ах нь түүнийг хөөгөөд гаргачихсан. Тэгээд тэр охидтой ярилцан Лисагийн өрөөнд хонохоор болоод бүгд Лисагийн өрөөнд цуглан тэд шөнө болтол юм ярив. Тэгээд гэнэт Хаёон Минсогийн өрөөнд хонохоор болж Минсогийн өрөө рүү явав.

Маргааш нь:
Хаёон өглөө эрт босж хоол бэлдэж байтал Жин ах босч ирэн өө ахын дүү хоол хийж байгаа юм уу гээд толгойг нь илчхээд буцаад эвшээсэн чигээр өрөө рүүгээ явчихлаа. Тун удалгүй хоол болж хөвгүүд нойрмог чигээрээ гарч ирчихээд ширээндээ суув. Охид ч ардаас нь бууж ирэн сууцгаав. Хаёон руу Минсо ирж тусалж байлаа.
Хаёон:Бэр эгчээ энийг зөөгөөд өг
Минсо:Хаёонаа юу вэ? *Улаан лооль*
Хаёон:Жимин ахаа одооноос эхлээд Минсо эгч бэр эгч шүү за юу?
Бүгд:о.о
Жимин:Юу вэ?*улайх*
Хаёон:Яаваа яасан тийм сонин байна уу?
Бүгд:Аанхаан
Хаёон:Жоохон байж байгаад та нар бүгд дасчихнаа ххэ
Жисү: Хха одоо Жимин Минсо хоёр гэрлэ2
Бүгд санал нэгдэж блаа 2 хүн л ув улаан.




(Дууссан)НэвтрүүлэгWhere stories live. Discover now