Тэр шөнө

112 8 0
                                    

Тэр хоёрыг өрөөнд ороход дотор Минсо гэж бичсэн зүрхэн хэлбэртэй шаарнууд орон дээр байх нэг ширхэг цэцэг бас бэлэг. Тэд өрөөг ч нээх их сонирхсонгүй. Минсо шууд л бэлэг рүү явав. Тэр хайрцгийг онгойлготол дүүрэн шоколад байлаа. Өөр юу ч байсангүй. Тэр хоёр шоколадаа барьсаар доош бууж нөгөө хэддээ өгөв. Хаёон ч ирж биднээс бэлгээ нэхлээ. Өө нээрээ ирэхийнхээ өмнө Жиминийг Хаёонтай ярихад Хаёон тэдэнд өөрт зортулж бэлэг ав гэж шаардсан.

Хаёон: Хүмүүсээ би бэлгээ авъя.

Жимин: Өнөөдөр яг баяр мөн биз. Эртээдийнх шиг батгаа шахчихаад баярласандаа болоод бид нараас бэлэг нэхээгүй биз дээ.

Хаёон: Юу гэж дээ. Энэ удаагийнх жинхнээсээ гэнэтийн бэлэг бас баяр мөн.

Жимин: Эхлээд хэлчих жинхэнэ баяр мөн байвал өглөө.

Хаёон: За яахав. Sourse music- аас гарч ирсэн. GFriend хамтлаг байдаг даа.

Бүгд: За

Хаёон: Би тэр хамтлагийн гишүүн нь болцон ямарав дээ.

Бүгд: Баяр хүргэе. Мундаг юмаа.

Жимин: За тэгвэл бүгдээрээ бэлгээ өгцгөөе гээд бүгд бэлгээ өгөв. Тэд ч ярьж суусаар нэлээн цаг орой болов.

Хаёон: Аан нээрээ та нарт өрөөг чинь хэлж өгье. Хоёр давхарт дөрвөн өрөө байгаа. Жимин ах Минсо эгч хоёр миний өрөөнд Жонгүг ах Минжи эгч хоёр захын өрөөнд Намжүүн ах Ари эгч хоёр нөгөө захад нь Тэхён ах Лиса эгч угийн ойлгомжтой үлдсэн ганц өрөөнд нь шүү за. Байж байгаарай Юнги ах Хусог ах Жин ах гурав нүдээ аньж бай гээд нөгөө гуравын нүдийг таглалаа. Жин ахаас асууя. Дундах баруун зүүн

Жин: Дунд

Хаёон: Тэгвэл Жин ах Жисү эгч хоёртэр гурван өрөөний  дунд өрөөнд ороорой. За одоо Юнги ах баруун үү зүүн үү аль нь вэ

Юнги: Зүүн

Хаёон: За ингээд ойлгомжтой. Юнги ах Жэнни эгч хоёр тийшээ нөгөө хоёр тийшээ окэе гээд бүгд өрөө өрөө рүүгээ оров. Одоо нээх их удаагүй байхад Жимин Минсо хоёрны өрөөнөөс чимээ сонсогдов. Бүгд ч очин сэмээхэн харахад тэр хоёр дээр байлдаж байлаа. Бүгд гаднаас тэднийг шоолж байтал нэг л мэдэхэд бүгд дэрээ байлдсаар тэр шөнийн маш сайхан өнгөрөөв.

(Дууссан)НэвтрүүлэгWhere stories live. Discover now