Яг л өмнөхөөрөө тус тусын дорм руугаа явлаа. Гэхдээ тэднийг нэвтрүүлэгт их олон уда урьсан тэр болгонд нь алгасахгүй очиж тухтайхан шиг уулзацгаана. Бүх хамтлагууд уулзалдахад бараг нүдээрээ хоорондоо ярьцгаана.Хааяа бүүр хүмүүсийн хойно орж уулзацгаана гээл их л юм болно доо тэгсээр 1 жил болоод music awards болоход ойрхон суугаад юм ярьцгааж инээлдэж бгаад сэтгүүлч болон фенүүдийн нүдэнд өртлөө.
Сэтгэгдэл
-: Тэд тэр нэвтрүүлэгт орсноос хойш их дотно болжээ.Бараг үерхэж бгаа бх.
*-Тэд үнэхээр сайхан харагдаж бна.
;: Бүгд хоорондоо үерхцэн бвал гоёо
?:Бүгд их сайхан тохирдог шдээ тэр зурагнууд дээр бүүр төгс зохицсон харагдсанЭнэ сэтгэгдлүүдийг уншаад бүгд л их сэтгэл хангалуун блаа.Намжүүн захиралуудтай холбоо бариад гишүүдийн бүгдийг нь цуглууллаа.
Намжүүн: Захиралуудаа бид бүгд хоорондоо үерхэж бгаа.Бас сэтгэгдлүүд болон хүмүүсийн хандлагыг харахад хүмүүс их дэмжхээр бна лээ. Тиймээс бид үерхлээ зарлаад бусдын нүднээс далд биш ил үерхмээр бна.
Захиралууд хоорондоо ярилцаад л блаа харин бусад нь ямар хариу ирэх бол гээд сандран сууцгаана.
Захиралуудын гаргасан шийдвэр үнэхээр сайн шийдвэр бсныг хэлэх нь зүйтэй.Тэгээд тэр дор нь сэтгүүлч нар дуудаад хос хосоороо сайхан зогсоод үерхлээ зарлалаа.~~~~~
10 Жилийн дараа:Бүгд энэ хугацаанд гэрлэсэн бөгөөд одоо бүгд хүүхэдтэй болцгоосон билээ. Бас хамтлагуудаа тарааж насаараа идэх мөнгөнүүдээ ч олсон юм. Зарим одоо ч гэсэн хааяа нэг дуу дуулж кинонд тоглодог. Ер нь хэзээ ч дуусахгүй алдар нэр бх.
Бүгд Намжүүны гэрт цуглахаар болсон юм.Өнөөдөр Жүүн Ари хоёрын хуримаа хийсний 8 жилийн ой. Бас маргааш Хаёон гэрлэнэ (санаж бнуу нөгөө жиминий дүү) Хэн гэж бодож бна ххо Чанёол шүү дээ ххихихи
Нари: Ээжээ ах эгч нар одоо ирж бгамуу гэсээр 4 настай бяцхан охин бууж ирлээ.
Жүри:Тийн одоо Сонми эгч (Жин жисүү) Юнжэ ах (Жэнни Юнги) Хуёон эгч, Чэсог (Хусог Ружэ) Сожин (Жимин Минсо) Хёнтэ ах ,Хёнсү ах, Хёнми эгч (Тэе Лиса) Мижон эгч ,Жонми ах (Жонгүг Минжи) бүгд ирж бгаа гэсэн гээд 6 настай охин баярласаар хэллээ.
Ари охидуудаа хараад инээмсэглэн зогсож бтал хаалганы хонх дуугараад Жүүн очиж тайлахад бүгд шуугилдаж орж ирлээ. Жисүү Минсо 2 том гэдсээ чирсээр орж ирлээ (таргалаагүй зүгээр жирэмсэн болсышүү хха)
Бусад нь хүүхдүүдээ хөтөлсөөр орж ирлээ. Тэгээд бүгд хоол цайгаа идээд хүүхдүүд дээшээ тоглохоор явж томчуул зочны өрөөнд цай уун сууж бхад гэнэт
Жисүү: ХАНИА БИ ӨВДӨӨД БНАА ХҮҮХЭД ТӨРЛӨӨ АААА гэсээр Жиний үсийг зулгаан орилно тэгээд бусад нь сандралдсаар хамт эмнэлэг явцгаалаа(Хха гүйээ мөн бүтэлгүй хүмүүс шүү бүгд хүүхдүүдээ орхиод явцан хха)
Минжи хүүхдүүдийг санаад хаалга нээгээд: Том хүүхдүүд нь дүү нараа хараад бж бгарай өвөө нар нь удахгүй ирнэ. ( Өвөө нар гэдэг нь захиралууд хха) гээд хаалга хаахаасаа өмнө: За ингээд бидний үйл явдал дуусч бна
Жонгүг: Хайраа хурдлаарай
Минжи: ЗАААААА БАЯРТАЙ ҮЗЭГЧДЭЭЗа ингээд миний өгүүллэг дууслаа.Сайн хайрлаж өгөөрэй. Дараа нь зөндөө өгүүллэг бичнээ.