Ингээд 7 хоногийг зугаатай өнгөрүүлээд одоо бүгд тус тусын ажилд орох гэж бна. Өнөөдөр бол Жин Жисү хоёрын нэвтрүүлэгт орох өдөр. Тэр хоёр дормоос инээлдсээр гарч нэвтрүүлэгийн байран дээр ирлээ. Тэднийг очиход нэвтрүүлгийнхэн аль хэдийн ямар нэгэн зүйл бэлдсэн блаа тэрний дагуу хийхэд болно гэсэн.
Эхлээд бид зохиолоо уншаад хувцсаа солиод нүүрээ будууллаа. Дөнгөж эхний нэвтрүүлэг болохоор нээх сүртэй юм хийхгүй болохоор ёстой аятайхан юм байна. Бид ч нэвтрүүлгийн дагуу бүх зүйлийг хийж эхэллээ. Эхлээд бид энэ байранд жаахан тоглоом тоглоно.
Хөтлөгч: За та хоёрыг долоо хоног хамт бсан гэж сонссон бие биенээ мэддэг болсон бх.Тэгэхээр 7 хоног бие биенээсээ юу мэдсэн бэ? Их зүйл мэдсэн үү гэдгийг шалгах болно.
Энийг Жин Жисү хоёр хоёулаа мэдээгүй бсан болохоор сандарч бсан ч сандралаа нуугаад энгийнээр хариуллаа.
Жин: Тиймээ гайгүү мэдсэн бх гишүүд маань бүгд их дотно болцгоосон.
Жисү: Гэхдээ бас тодорхой юм мэдэхгүй болохоор сандарч бна. *инээх*MC: За дүрэм бол энгийн та хоёр нуруу нуруугаа харж сууна.Би яг дунд чинь асуулт тавихад түрүүлж үнэн зөв хариулсан нь хожих болно.
Асуултууд:
1.Овог?
Жисү Жин зэрэг:Ким *инээлдэх*
Жисү: *Жин рүү эргэж хараад* Нээрээ хоёулаа адилхан овогтой юм бна шд хха
Жин:Царайлаг хүмүүс угаасаа адилхан л даа
Жисү: *Жиний гар руу цохих*
2,Нэр?
Жин:Жисү
Жисү:Согжин
(Жин түрүүлж хэлсэн)
Жисү: Чиний нэр урт бна шдээ гомдоллох
Жин: Миний л аз дараагийн удаа чиний ялах юм бнаа *толгойг нь илэх*
3,Дуртай өнгө юу вэ?
Жисү:Ягаан
Жин: Нил ягаан *зэрэг хэлэх*
Жин: Чи яаж мэдсийн?
Жисү: Чи дандаа гэртээ цагаан юм өмсдөг.Чи яаж мэдсийн?
Жин: Аан чи дээр бөөнөөрөө бхад хэлж бсышд
4.Төрсөн он сар?
Жисү: 1992:12сарын4
Жин: 1995:1сарын3(Жисү түрүлсэн)
Жисү: Тиймээ *жаахан хүүхэд шиг баярлаад дэвхцэх*
Жин инээгээд: Зза болноо угаасаа эрэгтэй хүн чинь он сар өдөр тогтоохдоо муушдээ *гэж хэлэнгээ Жисүгийн гарнаас хөтлөөд суудалд нь суулгах* гэнэт хоёулаа юу хийснээ анзаараад хурдхан гараа салгаад ,хоолойгоо засаад суудалдаа сууцгаалаа.Хоёулаа улайсан блаа. Энэ бүх зүйлийг камер авч бсан бөгөөд камер шалгах өрөөнд захиралууд тэднийг харан сэтгэл хангалуун инээнэ. Энэ мэтчилэн дандаа мэддэг зүйлсийг асуусаар асуултын цаг дууслаа.
Дараа нь тэд парк явсан.
Парк дээр:
Жисү: Галзуу хулгана дээр сууя
Жин: Арай өөр юман дээр сууяаа *шүлсээ гүд хийтэл залгих*
Жисү: ххахаха арай айгаад бган биш биз дээ зүгээрээ ганцхан удаа тэгэх үү? *хамгийн өхөөрдөм царайгаа гаргах*
Жин түүний энэ царайнаас болоод яах аргагүй зөвшөөрөөд хамтдаа суулаа.
Галзуу хулгана хөдлөөд эхлэв үү үгүй юу Жин шууд л орилоод эхэлсэн хха. Жисү харин түүнийг шоолж чанга,нулимсаа гартал инээсээр гарч ирлээ.
Энэ мэтээр тоглоомууд дээр суугаад хамгийн сүүлд алсыг харагч дээр суулаа.Хүн орж багтахгүй тул нэг камер тавиад л өөр хүмүүсгүй тэд алсыг харагчид суулаа.
Жисү Хамгийн дэр нь гарчихаад: Ойрд суугаагүй юм бна Вуууааа гээд л яг жаахан хүүхэд шиг бж бхыг нь хараад Жин түүнд татагдаж эхэллээ.Ингээд тэдний хувиар дуусч гэртээ ирцгээлээ.