Өнөөдөр бол албан ёсоор амарсан эхний өдөр бид 3 өдөр зураг аьалттай бсан учир энэ хавьдаа л байя гэж бодож бгаа.Өглөөний цайга хамт уугаад өдөр далайн эрэг дээр тоглохоор боллоо.Тэгээд орой нь галын наадам хийнэ гэж төлөвлөсөн.
Өдөр нь бүгд л далай дотор тоглосоор л зарим нь бүүр усан онгоцоор явж усан тэшүүрээр явж далайг дээрээс нь харах гэх мэт олон зүйлээр тоглож блаа.Энэ үед Жин орой нэгнэ зүйл төлөвлөсөн бололтой лаагаар ямар нэгэн юм хийнэ. Яг галын наадам болох газраас холгүй байрлах элсэн дээр гэнэтийн бэлгээ бэлдсэн блаа.
Орой ч болж бүгд гал тойрон сууцгааж дуу дуулан сууна.
Минжи: Хэн нэгэнд хэлмээр бгаа юм бвал хэлье одоо амралт дуусаад хэр барагтаа уулзахгүй шд тиймээс чин сэтгэлийн ярилцлага хийеээ.Жин:Миний энэ царайлаг царай нэг хүнд чин сэтгэлийн үгээ хэлмээр бнаа гээд Жисүгийн гарнаас хөтлөөд нөгөө газартаа авчирлаа.Тэнд надтай үерхээч гээд их л нямбайгаар хийсэн харагдана.
Жисүгийн нүдэнд нулимс бүрхээд бж бтал
Жин газар өвдөгдөж суугаад бөгж гаргаж ирээд: Кхмм тэгэхээр бид 3 хан сар л хамь бсан боловч би чамд үнэхээр сайн болчихсон бна.Чамтай хамт хоол хийх гэж л хоолны цагийг хүлээдэг болсон.Уг нь тийм хоол хийх дуртай биш ч чамаас болж дуртай болсон чамтай хамт ямар ч зүйл хийхэд энэ хорвоогийн хамгийн сайхан зүйл болон хувирдаг.Хэдий бага хугацаа боловч би чамд үнэхээр хайртай болчихсон.Хэрвээ чи зөвшөөрвөл Миний нхйз охин бүүр цаашлаад эхнэр болох уу??Жисү нулимс тусаасаар: Хөөе шууд ингээд гэрлэх санал тавьчиж бгамуу гээд инээсээр нулимсаа арчаад тэгьеээ би чиний эхнэр больё гээд инээмсэглэтэл
Жин түүний хуруугд бөгж зүүлгэж өгөөд:Баярлалаа гээд Жисүг өргөөд эргүүллээ.
Жимин: Би бас энэ боломжийг алдахгүйээ гээд Минсогийн өмнө нэг өвдөг дээрээ өвдөглөж суугаад: Минсо би чамд хайртай маш их надтай үерхэх үү?
Минсо: Муу балай юм үнсчихээд одоо асууж бгамуу угаасаа бараг чиний найз охин биз дээ
Жимин босож зогсоод: Би чамд бас гоё бөгж авч өгнөө.Тэгтэл Ружэ: Гоё юмаа
Лиса: Хусогаа асуугаач гээд нүдээрээ дохитол
Тэхён Лиса руу ойртоод би чамаас асуумаар бхын гээд шивнэтэл
Лиса: Юуг 'гээд мэдэн будилтал'
Тэе: Энийг гээд шууд хацар дээр үнсээд одоо чи миний найз охин болсон сонголт бхгүй шүү гээд гараас нь хөтөллөө.
Лиса: Одоо тэгэхээс гээд инээмсэглэж блаа.Хусог: Энэ Тэхён түрүүлээд асуучлаа за одоо миний ээлж
Ружэ яа~ Энэ 3 сараас өмнө би чиний хоолойнд татагдаж чамд маш дуртай бсан тэгээд нэг өдөр бүүр энэ нэвтрүүлэг болно тэгээд бүүр чи бид 2 ыг хос болно гэсэн чинь ямар баяртай бсныг минь ч мэдэхгүй дээ *инээх* ямартай ч миний найз охин болох уу?
Ружэ нулимстай нүдээр хусог руу харан толгой дохилоо.
Ингээд бүгд буцаад нөгөө гал руугаа очлоо.яг хос хосоороо тэврэлдээд суучлаа үлдсэн хосгүйчууд нь тэгээл 3 3 аараа суулаа.