Буухиа

116 8 0
                                    

Өнөөдөр нэвтрүүлэгт оролцох хосууд бол
Намжүүн Ари
Жимин Минсо
Тэхён Лиса
Жонгүг Минжи нар юм. Тэд нэвтрүүлгийн байр луу явж байх замдаа бараг сандраагүй ба бас тэд явах замдаа инээлдсээр байгаад таарсан. Түгжирсэн тул тэд 40 минут шахам машинд суугаад бөгс нь банз болцон. Тэд ч түгжирсээр байгаад ирсэн тул нэвтрүүлэг эхлэхэд тун бага хугацаа үлдсэн байлаа.

Найруулагч: 3 2 1

Хөтлөгч: Сайн байцгаана уу? Үзэгчдээ өнөөдөр манай нэвтрүүлэгт дөрвөн хос ирсэн байгаа. Өнөөдөр хийх зүйл бол чихэвч зүүж байгаад бие биендээ үг хэлнэ. Тэр сонссон үгийг нь цаашаа дамжуулсаар зөв хэлбэл нэг оноо авч хамгийн олон оноо авсан нь ялагч баг болно.

Намжүүн Ари Тэхён Лиса дөрөв нэг баг

Жимин Минсо Жонгүг Минжи дөрөв нэг баг за ингээд эхэлцгээе гээд хөтлөгч бэлдсэн үгнүүдээ эхнээс нь хэлж эхлэв.
Эхлээд Намжүүний баг оролцох болсон тул бүгд яг эгнээд зогслоо.Намжүүн Тэхён Лиса Ари гэсэн дарааллаар зогсоод чихэвчээ зүүгээд хөтлөгчийн эсрэг зүг хараад зогслоо.
Хөтлөгч Намжүүнд Царайлаг гэдэг үг харуулаад цааш хэлтэл
Тэхён:Цайгаа чана гэж хэлж явуулахад
Лиса:*яг амных нь хөдөлгөөнийг дагаад хэллээ*
Ари: Царайлаг
гээд зөв хэлэхэд бүгд лаг юмаа гэцгээж уулга алдана.
Ингэсээр тэд 5 үгний 2 ыг нь зөв хэллээ.
Дараагийн баг
Минжи Жонгүг Жимин Минсо гэсэн дарааллаар зогсоод чихэвчээ зүүлээ.
Эхний үг:Батга гэдэг үгийг Минжи инээсээр цааш хэлэхэд
Жонгүг:Банш
Жимин: би ойлгохгүй бнаа гээд орилтол Жонгүг өөдөөс нь Банш гэж давтсаар л блаа тэгээд бүүр ойлгохгүй болохоороо
Жимин: Бантан гэж хэлээд явуулахад
Минсо: Бан гээл гацчихав.
Эхнийх дээр тааж чадаагүй ч 3 үг таасан болохоор 2р баг яллаа.
Дараагийн тэмцээн бол Буухиа
Яг энэ багаараа хос хосоороо жагсаж зогсоод эрэгтэй нь эмэгтэйгээ үүрээд гүйнэ нөгөө талд очоод Эмэгтэй нь эрэгтэйнхээ хөлийг нь барина харин нөгөөдөр нь гараараа тулаад явна.
Гээд уралдахаар хосууд гараандаа гарлаа Жонгүг Минжиг үүрсэн харагдана Жонгүг Минжи 2т энэ их таалагдаж бгаа яагаад гэвэл хоёулаа их хүчтэй л дээ нэг нь алтан макнаэ гэж нэрлэгддэг харин нөгөөх нь найзууддаа Халк гэж дуудуулдаг бсан хха.
Нөгөө талаас Лиса Тэхён 2 бна.Аль хүчтэй нь ялна тэгэхээр хэн ялах нь ойлгомжтой.
Үлдсэн хосууд уралдахад Намжүүн болон Ари ялсан.Манай Жимин жаахан жижигдцэн л дээ ххо.
Ингээд багууд тэнцлээ.Гэхдээ нмйлбэр оноогоор Жимин толгойтой багууд ялсан.

Хөтлөгч: За ингээд өнөөдрийн нэвтрүүлэг дууслаа. Ийм нэвтрүүлэг хөтөлж байгаа би ч азтай юмаа ххэ. За өнөөдөрийн нэвтрүүлгийн маань цаг дуусч байна баяртай үзэгчдээ...

Бүгд өнөөдрийн таасан үгнүүдээ яриад инээцгээж бх үед Намжүүн руу BigHit-ийн захирал залгав. За та нар маш сайн байлаа. Энэ чигээрээ сайн оролцоод бгарай.
За сайхан амарцгаагаарай. гээд утсаа тасаллаа.

(Дууссан)НэвтрүүлэгWhere stories live. Discover now