За ингэж нэвтрүүлгүүдэд оролцож явсаар аль хэдийн 3 сарыг ардаа хаяжээ.Өнөөдрийн сүүлийн нэвирүүлгийг тараад бүгд дормдоо ирэхэд том өрөөний ширээн дээр нэгэн захидал бас 14 онгоцны тасалбарууд блаа.
*Намжүүн захиаг аваад унших*
За ингээд өнөөдөр та нарын сүүлийн нэвтрүүлэг дууслаа. Бид (захиралууд) нэг гэнэтийн бэлэг бэлдсэн. Та нар 1 сар Тайван руу яьж амарна.Зочид буудал захиалга өгсөн бгаа.Гэхдээ эхний 3 хоног зураг авалт бгаа.Ер нь хос хосоор нь зургийг авна.За тэгээд зураг авалт дуусаад та нарын чөлөөт цаг юу хүссэнээ хийж болно шүү :* <3 За маргааш шууд ниснэ.Яг одоо ачаагаа бэлдээрэй bye hho.гэсэн захидал блаа.Бүгд баярлацгааж зураг авалтанд орох хувцсаа хос хосоороо ярилцана.
Жонгүг Минжи-улаан
Тэе Лиса-Шар
Жимин Минсо-Цэнхэр
Жүүн Ари-Үзмэн ягаан
Хусог Ружэ-улбар шар
Юнги Жэнни-Ногоон
Жин Жисүү- Ягаан
Солонгын 7 өнгөөр хувцаслахаар болсон. Тэгээд бүгд өрөө өрөөндөө орж ачаагаа бэлдээд зочны өрөөнд кино үзчээд унтацгаалаа.
Өглөө бөөн догдолсон амьтад өглөөний цайгаа ууцгаагаад хувцаслаад ачаа бараагаа аваад машинууддаа сууцгаалаа.
Онгоцны буудал дээр ирэхэд бөөг фенүүд блаа нэвтрүүлгийн ачаар Blackbangtan ыг эсэргүүцдэг байсан хүмүүс өөрчлөгдсөн.
Нөгөө хэд өөрсдөө ч мэдэлгүй нэг л мэдэхэд хос хосоороо явцгааж блаа.
Хамгийн хойно Жонгүг Минжи хоёр явж бсан Минжи утсаа унагачихлаа тэгээд аваад хартал дэлгэц нь хагарцан блаа.Жонгүгийг эргэж харахад Минжи байдгаараа хошуугаа унжуулцан бхад Жонгүг ирээд яасан гэхэд нь хошуугаа унжуулсан чигтээ утсаа харуултал Жонгүг инээгээд уруул дээр нь шоб хийтэл үнсчээд: Дараа нь утас авчиж болышдээ гээд гараас нь хөтлөөд явлаа
Минжи Бүүр шоконд ороод фенүүдийн орилж бгааг ч сонсохгүй гараас нь хөтөлсөн хүнийг харан явна.Хоёулаа улаан помидор шиг юмнууд зүрх нь бие биедээ сонсогдохоор чанга нүднэ.Энэ үед...
Намжүүн Ари хоёр хамгийн урд явж блаа бичиг баримтаа үзүүлэх гээд Намжүүн бичиг баримтаө хайтал Ари: Энд л бна шдээ гээд гартаа бгаа руу заахад намжүүн баярлалаа гээд үсийг арзайлгаад хацрын хонхорхойгоо гүн гэгч нь гаргана.Ари ийм тайван намбатай хирнээ жоохон хайнга хүнд дуртайг ч хэлэх үү Намжүүн их л таалагддаг болохоор түүнд гоё блаа.За ингээд бүгд Онгоцондоо сууцгаалаа бас л бүгд хос хосоороо.
Онгоцонд:
Юнги унтаж бх үед гэнэт мөрөн дээр нь нэг юм буухад цочис хийн нүдээ нээн харвал Жэнни бөх гэгч нь унтаж блаа.Юнги gummy smile-аа гаргасаар Жэнниг илүү тухтай байрлалаар мөрөө дэрлүүллээ.Жэнни ч зүүдэндээ инээсээр Юнгигиййн мөрөнд улам шигдсээр бөх гэгч нь унтана.Юнги ч Жэннигийн толгойг налаад унтлаа.Жимин Минсод дүүгээ ямар бүтэхгүй нөхрийг нь ярьж бтал минсо гэнэт нэг зүйл санасан бололтой жуумалзсаар: Хаёон чамайг гэртээ хагас нүцгэн явдаг гэсэн гэхэд
Жимин улайсаар :Ү.үгүйээ х.худлаа я.ярьж б.байгаан
Минсо:Яагаад ээрээд бган
Жимин Гэнэт харц нь төв царайтай болоод удаачгүй жуумалзаад: Би бас нэг юм саналаа. Чи дуучин болохоосоо өмнө миний фен бсан биздээ чамд миний гэдэсний бцлчингаа гаргасан зургууд зөндөө бсан.Угаалгасан зураг бас бсан тэгээд бас утсан дээр нь миний 500 аад зураг бна лээ.<3 би чамд харуулья гээд бтсыг нь булааж авах гэж бгаад санаандгүй үнсчихлээ. Яагаад санаандгүй үнсвээ гэвэл Жиминий юм тулсан бсан гар гэнэт хальтраад урагшаагаа болоод Минсотой уруулуудаа нилүүлсэн хэрэг.
Уруулаа яг салгах гэж бхад Жимин Минсогийн толгойны хойноос бариад удаанаар үнслээ.Хамгийн урд сууж бсан болохоор Эднийг хэн ч харсангүй Онгоцны сандалнууд том шдээ хха.