Müziğin ritmiyle kendinden geçmiş dans edenler, aldığı alkolle sızıp kalmış olanlar. Bir köşede öpüşmek yeni icat edilmiş gibi anlamsızca sevişenler… Tüm bunlar benim dünyam. Yaşamımın bir parçası, vazgeçemediğim hayat. Amaçsızca yaşadığımı biliyorum. Her gece ayrı bir barda ya da partide, her gece yatağımda başka biri, her gece başka bir bedeni tanımanın verdiği his.
“Hey Aras daldın gittin. Düşüncelere değil bana dalmalısın.” Dedi. Fazla abartılı olan gülmesini de ekleyerek.
Sarışın yeşil gözlü, fiziği dönüp bir daha baktıran bir kızdı karşımdaki. Şu an içinde bulunduğum partide tanıştım onunla. İsmini bilmiyorum. Ya söylemedi ya da ben unuttum. Bana baştan çıkarıcı gülümsemeyle bakıyordu. Ah lanet olsun! Şu bakışa asla hayır diyemiyordum. Gerçi hangi erkek der. Ama benimde birkaç numaram vardı. Kızları kalbinden vuran badboy bakışımı ve gülüşümü katarak:
“Elbette güzelim, büyük bir zevkle.” Dedim ve kızı tuttuğum gibi kucağıma oturttum. İtiraz eder diye bekledim ama bir şey demedi. Bende daha da cesaretlenerek ellerimi kalçalarına yerleştirip, olduğundan tam tersi kızın suratına masumiyet katan pamuk şekeri kadar pembe olan dudaklarına yapıştım. Nefesi çilek ve aldığı alkol tadıyordu. Ama hoşuma gitmişti. İlk başta yavaş yavaş öpüyordum ama o daha da bastırınca bende aşağı kalmadım ve öpücüklerimin arasına ısırıklarda yerleştirdim ve daha da ileri gidip ellerimi tişörtünün altına sokup göğüslerinde gezdirmeye başladım. Bundan memnun kalmış gibi gözüküyordu.
Biraz zaman geçtikten sonra nefes nefese kalmıştık. Bu öpüşmeden sonra onu evime kesin götürmem gerekiyordu. Gürültüde sesimi duyurabilmek için kulağına eğildim. Sık alıp verdiğim nefeslerimin arasından:
“Benim evime gelmek ister misin?” dedim kendimden geçmiş bir şekilde. O da benim kulağıma yaklaştı ve hiçte masum olmayan bir öpücük kondurup, baştan çıkarıcı sesiyle:
“Hayır Aras benim evime gideceğiz çünkü sen benimsin. Anladın mı? Benim!”
Son dediğini duymak yerine evine gidince ona neler yapacağıma odaklanmıştım. Keşke duysaymışım ama başıma gelecekleri nereden bilebilirdim….
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Rüya
FantasyGördüğü bir kabusla hayatı değişir mi insanın? İnanın bana değişiyor