TAHİR DEN ANLATIM:
annemin yanından çıktıktan sonra nefesin yanına gittim.
Ağlıyordu.T: nefesim yapma göz yaşlarun içimi yakayi
N: ne yapmayayım tahir. Annenin benim hakkında konuştuklarına mı yapmim yoksa hiç bir suçum yokken beni suçlamalarına mı yapmim.
T: tamam anlaşıldı. İnsanların senin hakkında konuşması canunu sıkayi. Peki o zaman EVLENİYORUZ.
N: ne? Saçmalıyorsun sen. Olmaz annen izin vermez.
T: muhtemelen. Lan sorduk mu?
N: sormadın mı?
T: sormadım. Senin için evleniyoruz. Hem zaten evlenicektik. Biraz erkene alalum dedum
N: tahir ben yapamam.
T: az savaşıcaz kızım da sonra mutlu olucaz.
Nefes bir iki dakika düşünür. Ve bi anda ayağa fırlar.
N: tamam savaşıcaz kabul. Bizim için savaşıcaz, annene o laflarını yedirmek için savaşıcam.
T: işte benum nefesum. Heyt be yaradana kurban.
Nefes ve tahir ilk önce yüzük almaya giderler sonrada nikah günü almaya.sonra konağa gelirler.
T: biz evleniyoruz. Ana sende doğru olmayan bir şeyi herkeze yayduğun gibi doğru olanıda yay tamam mu
S: uşağum ben sağa ne ettum.
T: ne mi ettun. Sevdalanduğum kaduna hakaret ettun. Onu benden ayırmaya kalkdun.
S: ama oğlum sen daha iy-
T: yeter ana burda daha iyilerune layuk biri varsa oda nefestur. Herkese söyleyun allah katındada kanun önündede sevdalanduğum kadından başkası yarim olamaz.
Tahir nefesi alır ve gider.
Ve düğün günü:
NEFESTEN ANLATIM:
Çok heyecanlıydım. Bugün sevdiğim adamla evleniyordum. Ne kadar zorunlu da olsa yinede o benim sevdeğim sevdalanduğum adam
Ve herkes yerlerine oturur.
N.M: evet adınız soyadınız.
N: nefes zorlu
N.M: damat bey sizin adı-
T: tahir kaleli
N.M: anne baba adı
N: ünal çiçek zorlu
T: mehmet saniye kaleli.
N.M: evlenme isteğinizi bize belirttiniz şimdi bir kez daha şahitler huzurunda sayın nefes zorlu hiç kimsenin baskısı ve etkisi altında kalmadan Tahir kaleliyi eş olarak kabul ediyor musunuz?
N: e-
X: durun bu nikah kıyılamaz
OY NENEM KİM BU ÇALI SURATLI .
ÖZUR DILERIM BOLUM GEC GELDI AMA TELAFI ETMEYE CALISACAM.
BUNDAN SONRA YORUM ATANLARIN ISIMLERINI PAYLASACUM YENGEM.
BIR SOHBET BOLUMU YAPAYUM MI? AMA BOLUM GELECEK AKSATMAYACIM.