N: vücudunu hareket ettirir misin yengem? İlk eller. Hadi tut elimi
Murat nefesin elini sıkar. Nefesin yüzünde anında bir tebessüm belirir.
N: şimdi bacaklarını kendine çek
Murat nefesin dediğini yavaşça yapar.
N: şükürler olsun. Son olarak ayak parmakların
Murat ayak parmaklarını da oynatınca nefes sevinçten ağlamaya başlar.
N: hemen geliyorum. Birazdan normal odaya alacaklar seni. Nazarına kavuşacaksın
Nefes dışarı çıkar kaleliler onun ağlayan yüzünü gördüklerinde içlerini bi endişe kaplar.
T: nefes. Noldu?
N: b-ben
A: yengeeeemmmmm!
Naz: hareket edemiyor değil mi? Olmadı
N: yav bi durun. Ben başarmışım. Hareket ediyor. Hemde eskisimden daha iyi birazdan normal odaya alıcaz görüceksiniz sizde ve asiye abla sen dinleniyrsun benim paşamı yormuyorsun.
A: nefes tutturdun erkek olacuk diye ya kız olursa
N: ben hissederim. Şimdi şu odaya gidip yatıyorsun zaten muratın yanına nazardan başka kimse ilk 5 saat girmeyecek sende dinleneceksin.
Naz: nefes çok teşekkür ederim. Ne yapsam hakkını ödeyemem sen benim canımı kurtardın.
N: teşekkürü eltine etmeyecesun hayde gir kocanın yanına.
Nefes tahirin yanına gideceği sırada başı döner. Sendeler ve tahirde onu tutar.
T: nefesim iyi misin?
N: iyi-iyiyim sabahtan beri bişey yemedim ondan olmuştur.
T: ne alayım sana .
N hi tahir.
Ağzını şapırdatarak devam eder
N: aslında şöyle bi döner mi olsa, yanında da turşu bak nasıl canım çekti.
T: nefes senin canun böyle şeyler çekmezdi sabah sabah
N: ne bilim işte git al sen bana. Yanına da ayran.
T: tamam tamam gittum ben.
Nefeste asiyenin yanına girer.
N: nasılmış benim paşam.
A: gız nefes şu çocuğa paşa diyip durma sonra kızsa duyup bozulacik
N: ilahi asiye abla o duyma dediğin şey yok hissetme var ama o bunun için daha küçük.
Sonra nefes mustafa amcasından güneşi alır.