Nefes ve tahir sabah erkenden kalkmıştır. Balım ve yangazlarla kahvaltı yapıyorlardır.
BAL: tahir amca bugün seni seven hale abla gelicekmiş . Annem bana amcandan onu uzak tut yengeni de sakin tut dedi.
N: yengem sen onlarla konuşma. Dur hatta amcan seni parka götürsün değil mi tahir.
Y.M: valla yenge yangazumla bizi de koru.
N: bak bakim sen bağa bende kardeşlerumla kocamu yedircek göz var midur?
Y.F: ula yengemun laz damaru tutdi. Yenge valla korkayrum.
T: nefes sen kıza bir şey yapma katil olmanu istemem hem hamilesun kizum bi otur yerunde biz yangazlarla balumu alur çıkaruz.
Nefes ağlamaya başlar
T: ula noldi ne ağlaysun?
N: sen o kızı koruyorsun tahir ben gidiyorum gel yengem siz bakun misafirlerinize
Nefes balımı alıp dışarı bahçeye çıkar. O arada misafirler gelir. Nefeste erkekleri yanlız bırakmamak için içeri geçer.
AYSUN(KIZLARIN A.): selamun aleykum
N: aleyküm selam ben nefes
Aysun: bende aysun kizum. Sen kımsun
T: çocuğumun annesi karım.
HALE: hani nerde şu çocuk
Nefes tam cevap verecekken tahir nefin karnını tutar
T: burda hale . Annesinin karnında
AYSUN: hayurlu olsun kizum
Hale tahire sarılır
HALE: yiiiaaa taaahiiiir çok özlemiiiişiiiimmm.
N: arkadaşın bir sorunu mu var? Yani konuşma özürlü falan mı?
Yangaz nefese sakin anlamında bir işaret yapar. Selinle ayla da fatihle muratın içine düşeceklerdir. Haleden bahsetmiyorum bile. Nefes bu duruma çok sinirlenir.
N: aysun teyze kızların işi gücü yok mu?
AYSUN: yok kizum ha bunlar daha okuyo
HALE: sanki senin var?
Nefes sinirden yumruğunu sıkıyordur. Bu arada tahirde nefesin yanında oturuyordur.
N: yo aksine benim çok iyi bi işim var.
Hale: ne o hamile olmak mı?
N: 1.si ben tahirden bir parça taşımayı seviyorum 2.si tekrar tanışalım ben uzman operatör beyin cerrahı nefes kaleli
Hale fena bozulmuştur. Tahirle yangazlarla bu soğuk savaşa sırıtıyorlardır.
N: yengem ben sizin sevgililerinizi aradım geliyorlar.
Fatihle murat durumu anlamıştır nefes kızları uzak tutmak için yapıyordur. Gelenler nazarla berraktır nefes durumu onlara da haber vermiştir. Kizlar gelirler.
Y.F: aşkum geldun mi?
B: geldim aşkım
Y.M: oh nasul özlemişum.
NAZ: aynen aynen( kulağına fısıldayarak)*kaşunma murat*
Herkes bahçeye çıkar. Haleyle tahir gelmemiştir . Nefes merak etmiş onları dinliyordur.
HALE: tahir onda ne buluyorsun anlamıyorum. Ben ondan daha güzelim beni sevmiyor musun?
T: tabiki de sen daha güzelsin ben seni seviyorum...
ULA TAHIR NE ETTUN YENGEM
VALLA KALELI KONAKTA NEFES RUZGARLARI ESIYOR
YORUM ATAN:
BALIKGOLDI VE TOMBULSURATA TEŞEKKUR EDIYRUM YENGEM YORUMLARA DEVAM
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥★★★★★★★☆☆☆☆♥♥♥♥♥☆●★○♡★○○♡○《•《●★○♡○¡