Nefesin son söylediği bütün kalelileri yıkmaya yetmiştir. Sonra nazar kalkıp nefesin yakasına yapışır
Naz: yalan konuşuyorsun , yalan inanmıyorum sana benim muratıma bir şey olmaz.
N: nazar dur! Lütfen dur. DUR ARTIK DUR
Nefes nazarın ellerini çeker.
T: ama kurtulucak değil mi? Murat kaleli o. Yangaz o , ona bir şey olur mu?
Sonra nefes muratın yanına gider sarılır. Muratta daha deminden beri tuttuğu göz yaşlarını yengesi ona sarılınca bırakır. Bir süre sonra ayrılırlar nefes muratın yüzünü avuçları içine alır.N: seni kurtaracam yengem biliyorsun değil mi? Güveniyorsun bana?
Y.m: güveniyorum yengem. Kurtaracaksın beni. Ameliyatımı sen yapacaksın.
N: aynen yengem kimseye emanet etmem ben seni
Sonra yine birbirlerine sarılırlar. Nefes dönüp baktığında herkesin gözü yaşlıdır. Nefes ayağa kalkar.
N: herkes gözünde ki o yaşı silsin. Yoksa bana güvenmiyor musunuz? Ben kardeşimi kurtaracam, attırmayın adamın laz damarunu ha
Nefesin bu sözü üzerine herkes yaşlarını siler.
N: hadi murat hastaneye gidiyoruz. Bir an önce başlayalım tedavine tamam mı yengem?
Y.m: tamam yengem.
N: nazar sen muratı arabaya götür geliyoruz biz.
Nazarla murat çıkar.
N: bana bakın kaleliler böyle zamanlarda en önemli şey moraldır. Bu süreçte murat hastaneye yatıcak 1 ay kemoterapi görecek çesitli ilaçlar kullanacak sonra da ameliyata alıcam. Ona bir şey olmasına izin vermicem. Muratı üzcek bir şey denmeyecek anlaşıldı mı? Hastanın kendisi bunlar kadar ağlamadı allah allah
T: sen niye ağlaysun o zaman
N: ben mi? Ben korkuyorum kardeşimi,sırdaşımı, kankamı kaybetmekten çok korkuyorum. Ama öyle bir şey olmayacak dediğim gibi izin vermem muratın bizi bırakmasına. En az benim kadar iyi olan doktor arkadaşlarım şehir dışında ameliyatı ben yapıcam onlarda bana yardım edicek. Tek bir kusur çıkmasına bile izin vermeyeceğim
M: kurtulma ihtimali yüzde kaç bacum
Nefes yutkunur. Bunu söylemek istemiyordur.
N: %45 'lik bi oran var. Ameliyattan sağ çıksa bile tümör beynin vücudun hareket kısmını sağlayan yerde hareket edemeyebilir ama bunun olması %10 'luk bir oran murat iyileşecek güvenin bana.
Sonra herkes yüzüe zoraki bir gülüseme takar. Ve arabaya binerler.
T: ulan yangaz varya beyninde bir sorun olduğunu anlamıştum bi insan bu kadar salak olamaz. Neyse ki iyileşeceksun kurtulacaz o hareketlerden
Naz: aynen kurtulacaz. Bir daha kız kesmek yok ha
Y.m: aşk olsun ben ne zaman karumdan başkasına baktım.
T: demaaa?
N: yav gitmeyun kankamın üstüne
Y.m: yaşa be yengem
Böyle göründülerime aldanmayın içleri kan ağlıyor ama yine de murat için güçlü durmaları şarttır. Murat gerçekten iyileşeceğine inanıyordur. Daha doğrusu yengesi ona öyle hissettirmiştir oda ona koşulsuz inanmıştır. Nefes mi? Nefesin canından can gidiyordur sanki. Kardeşim dediği adam belki de ölecektir. Murat nefesin ilk tanıdığı, güvendiği erkektir. Ilk murat korumuştur nefesi. Onlar birbirlerine biyolojik olarak bağlı olmasalar bile muratın nefeste yeri çok ayrıdır. Nefes murat için elinden gelen her şeyi yapacaktır. Hastaneye giderken onun gibi sayılı doktorların hepsini aramış, durumu anlatmıştır. Onlar da tabi ki nefesin hatrı için kabul etmişlerdir. En yakın zamanda nefesle birlikte muhteşem bir kadro murat için, muratı iğleştirmek için toplanacaktır. Nefes daha önce çok böyle vaka görmüştür ama bir sıkıntı çıkar, muratı kaybederim diye çok korkuyordur. Nazar. Nazarın eşi, yoldaşı, belki de ilerde çocuklarının babası olacak adam. Nazarın içi gidiyordur onun için. Yeni bulmuşken, yeni kavuşmuşken ayrılmak istemiyordur sevdiği adamdan, kocasından. O da nefese güveniyordur. Çünkü nefesin nasıl murata bağlı olduğunu biliyordur. Onun için her şeyi yapacağını da. Bu düşünceler bi kenarda dursun. Onlar hastaneye gelmiş ve yatış işlemlerini yapmışlardır.
N: ee murat efendi beğendin mi odanı?
Y.m: beğemdimde bu yatak tek kişilik
N: ne olmasını bekliyordun yengem
Y.m: ben nazardan ayrı mı yatacaktum yani?
N: ha sen onu dyosun. Bu kaleli erkeklerinin biri de garı delisi olmasa şaşarım. Tamam söylerim yatakları birleştirirler. Ben burdayım hiç gitmiyorum bir şey olursa hemen beni arıyorsunuz.
Y.m: yenge harap olma burda amcasunun gülünün sana ihtiyacı var.
N: allah allah kendimizi çok önemsiyoruz. Nerden biliyorsun senin için kaldığımı doktorum ben doktor. Sadece her gün nöbet yazdırmış olabilirim hem babası getirir güneşi. Yengeleri de var bakarlar güneşe.
1 AY SONRA:
Muratın ameliyat günü gelmiştir. Bu süreçte nefes ciddi anlamda muratı rahat bırakmamıştır. Sürekli başındadır. Nefesin korkusu muratınkinden kat kat daha çoktur çünkü onun elinde bir şey olma olasılığı vardır. Nefes ameliyata girer tabi en iyi doktorlarla. Her şey umduğundan daha güzel geçer. Ama bi anda beyin reaksiyon verir . Kanama başlar. Nefes zorda olsa kanamayı durdurur. Ama korktuğu şey başına gelmiştir. Böyle olmasının 2 sebebi vardır. Ya felç kalmış, ya da sadece normal bir reaksiyondur. Nefes 8 saatlik bir ameliyat sonunda çıkar. Tabi i kaleliler de onunla birlikte ayağa kalkar. Nefes ilk ne diyeceğini bilemez.
N: şey. Şimdi her şey çok güzel gitti. Ama muratın beyni reaksiyon gösterdi, kanama oldu. Kanamayı durdurdum ama bu kanamanın 2 nedeni olabilir ya felç kaldı, ya da basit bir reaksiyon onu murat uyanınca anlayabileceğiz.
Tahir gelip nefese sarılır
T: iyileşecek değil mi ? Hareket edecek. Tekrar yangazlık yapıcak.
N: uyanıcak. Ümidimizi kesmeyelim. Uyutmicaz bu akşam uyanır. Ama hareket edebilir mi onu o zaman görücez.
Vakit geçmek bilmez onlar için murat hareket edecek mi ? Bilmiyorlardı. Korkuyorlardı onun için. Sonunda murat uyanmıştı. Nefes onu kontrol etmeye korkarak içeri girer.
N: nasılsın yengem
Y.m: iy-iyiyim
N: şimdi seni kontrol edicez tamam mı?
Y.m:tamam
Nefes ilk önce normal muaynesini yapar.
N: vücudunu oynatır mısın yengem
................
Ve burda kestik.
Size bir suprizim var. Yeni hikaye yazmami cok istiyodunuz
hirq_nur canım ortimle gizli aşk isimli bir kitap yazdik . Begeneceginizi dusunuyorumYorum ve vote