ÖLÜMÜN BENDEN OLACAK

2.7K 119 6
                                    

Y.M: durun bu nikah kıyılamaz. Ben nefesin daha yengem olmasina hazur değulum.

KALABALIK: tövbe tövbe. Yangaz işte

T: MURAT!  şu nikah bir kıyılsın kendine ölümlerden ölüm beğen.

N: evet

T: evet

Nefes tahirin ayağına basar.

T: ah kızım az yavaş da

N: rica ederim sana az bile hödükçüm.

N.M: bende sizi karı koca ilan ediyorum. Gelini öpebilirsiniz.

Tahir nefesi alnından öper. Ve saat 1'e kadar oynarlar. Tahir muratın yanına gelir.

T: istediğin ölümū seçtun mi abim.

Y.M: şimdi şöyla abim silahla vurulmayla dayak arasunda kaldum ama galiba silahla vurulma.

T: sus lan zevzek

Tahir muratın kafasına vurur. Herkes çok yorulmuştur. Odalarına çıkarlar.

ERTESİ GÜN:

Tahir ve nefes izin aldıkları için işe gitmemişlerdir. Kahvaltı yapıyorlardır.

Y.F: ikuzum senun o yaptuğun şakadan sonra bu masada olabileceğuni düşunmiydim.

Y.M: valla ikizum ben nefesin kankslıktan yengeliğe telfisine alışamamısum bide sen gelma uzerume.

N: ya yangazım yeni yengen çarpmıştır aluşursun

S: murat bende bilmiydim ki ha bu yosmanun oğlumu ayartabileceğunu evde bi yosma olması bilema zoruma gidi bili misın?

T: ana ba-

N: valla saniye hanım oğlunuza aldığı NEFES yetmiş beni sevmesine şimdi riv rivinizi bilema kesersenuz yemeğimi yiyecum

T: ula!

Y.M: nefes vurdi gol oldi nefes bir

Y.F: anam sifir

A: eee kimun eltusu tam kenduma layuk yetiştirdum.

S: edepsiz yosma

Nefes sinirlenir ve elini masaya vurur.

N: bilimisunuz saniye hanım oğlunuz sizden o kadar bıkmış ki uykusunda size neler diyor. Benim size o dediğiniz yosma kelimesinden beter şeyler söylememi istemiyorsanız susun!

Nefes kalkar ve yukarı çıkar.

Y.M: ve skorlar durmak bilmiyir nefes 2 anam 0

O sırada saniye fenalaşır ve bayılır.

T: ana ! Ana . Nefes! Nefes koş

Nefes hemen aşağıya iner ve şok olur.

N: çekilin açın şurayı

Nefes hemen nabzına bakar ama atmıyordur.

N: nabız yok kalp masajına başlıyorum.

Nefes kalp masajı yapar. Ama saniye hayata dönmez.

1 GÜN SONRA

Saniye dün ölmüştür. Kaleli konağa yasa boğulmuştur. O eski halinden hiçbir şey kalmamıştır. Yangazlar serenderde, mustafa odada tahir ise gemiden gelmiyordur.

N: asiye abla tahir niye gelmiyor.

A: denizine bakıyordur kuzum üzülme gel buraya.

Nefes asiyeye sarılır ve ağlayarak konuşur.

N: abla belki bir şey yapsam kurtulurdu yapamadım ben bunca yıl bunun için mi okudum.

A: şşşş kuzum sakun öyla düşünma. Vakti dolmuştur allah artuk onu yanuna almıştur.

Nefes odaya çıkar. Bir süre sonra tahir gelir.

N: tahir geldin mi? İyi misin aşkım.

T: nefes çekil önümden her şey senun yüzünden

Fırtına( NEFTAH)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin